Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Siły powietrzne i morskie | Alianci - jednostki | Command & Conquer Red Alert 2 poradnik Command & Conquer: Red Alert 2

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Siły powietrzne

HARRIER , odrzutowiec Harrier

  • CHARAKTERYSTYKA - Odrzutowiec pionowego startu i lądowania. Każde lotnisko może wybudować cztery. Każdy harrier ma określoną ilość amunicji, którą po zużyciu musi uzupełnić na lotnisku. Harriery to szybkie, ale słabe samoloty. Obrona przeciwlotnicza łatwo poradzi sobie z samolotami. Najlepiej atakować nimi jednostki naziemne. Po powrocie na lotnisko, harriery zostaną naprawione. 12 samolotów to już solidna eskadra, o ile nie trafią na mur flak cannon lub pocisków patriot. Uwaga! Harriery nie atakują celów w powietrzu.
  • KOSZT - 1200
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Lotnisko

NIGHT HAWK TRANSPORTER , transportowy helikopter Nighthawk

  • CHARAKTERYSTYKA - Helikopter używany tylko do transportu piechoty. Niewidzialny dla radarów. Posiada uzbrojenie - lekki karabin. Jego funkcja jest oczywista - transport ludzi. Niestety jest on stosunkowo łatwy do zestrzelenia przez obronę przeciwlotniczą, więc należy go wysyłać tylko w bezpieczny obszar. Zniszczenie helikoptera jest równoznaczne ze śmiercią pasażerów znajdujących się na jego pokładzie.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni

Siły morskie

AMPHIBIOUS TRANSPORT , amfibia

  • CHARAKTERYSTYKA - Transporter, mogący zmieścić zarówno piechotę jak i pojazdy. Można nim podróżować po lądzie i wodzie. Nie posiada uzbrojenia i ma słaby pancerz. Jego zniszczenie równa się zniszczeniu wszystkiego na pokładzie. Dlatego należy wysyłać go z rozwagą, w sprawdzone rejony
  • KOSZT - 900
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port

DESTROYER , niszczyciel

  • CHARAKTERYSTYKA - Bardzo ważna jednostka. Ma zdolność ataku zarówno na łodzie podwodne (jako jedyna!) jak i na pozostałe jednostki nawodne oraz na budynki. Atak na łodzie podwodne odbywa się za pomocą małych samolotów, których statek posiada nieskończoną ilość. Niszczyciel, w grupie doskonale nadaje się do niszczenia innych statków. Więcej niż pięć niszczycieli może stanowić postrach dla jednostek naziemnych o budynków. Warto to wykorzystać.
  • KOSZT - 600
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port

AEGIS CRUISER , krążownik Aegis

  • CHARAKTERYSTYKA - Ta jednostka służy JEDYNIE do walki z jednostkami powietrznymi, likwiduje też rakiety. Przydatna jest do ochrony naszej floty przed atakiem z powietrza. Poza tym, jest mało przydatna. W bazie należy skupić się na lądowej obronie przeciwlotniczej.
  • KOSZT - 900
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port i lotnisko

AIRCRAFT CARRIER , lotniskowiec

  • CHARAKTERYSTYKA - Atakuje inne jednostki i budynki przy użyciu samolotów. Jeden lotniskowiec, wypuszcza. Jeden samolot. Po zestrzeleniu samolotu, braki zostaną uzupełnione automatycznie. Lotniskowce są drogie, dobrze używać je kiedy przeciwnik nie ma przygotowanej obrony przeciwlotniczej. Do walki z innymi statkami lepiej używać floty niszczycieli.
  • KOSZT - 2000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port i laboratorium

DOLPHIN , delfin

  • CHARAKTERYSTYKA - Delfiny są stosunkowo przydatnymi jednostkami w walce z łodziami i przede wszystkim kałamarnicami. Jeżeli twój przeciwnik używa kałamarnic, delfiny to najlepsze rozwiązanie. W przeciwnym razie daruj sobie ich stwarzanie i skup się na niszczycielach.
  • KOSZT - 500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port i laboratorium