Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pojazdy | Alianci - jednostki | Command & Conquer Red Alert 2 poradnik Command & Conquer: Red Alert 2

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Pojazdy

GRIZZLY BATTLE TANK , czołg bojowy Grizzly

  • CHARAKTERYSTYKA - Standardowy czołg Aliantów. Dobry w pierwszej fazie gry lub na początku rozbudowy bazy. Ciężko radzi sobie z czołgiem Apocalypse. Jego siła leży jednak w ilości. Kilka takich czołgów stanowi już dobry argument. Szczególnie jako wsparcie dla prism tanków, jako pierwsza linia walki.
  • KOSZT - 800
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni

INFANTRY FIGHTING VEHICLE IFV , bojowy pojazd piechoty

  • CHARAKTERYSTYKA - Ciekawa jednostka. Standardowo uzbrojona jest w wyrzutnie rakiet, dobrą na cele lotnicze, słabą na jednostki naziemne. Ale jej funkcje można zmieniać zależnie od tego czy w środku umieszczona jest jednostka piechoty. Po pojawieniu się GI, dany IFV lepiej będzie sprawował się w walce z piechotą. Inżynier spowoduje, że jednostka będzie naprawiać inne pojazdy. Ale już chrono-legionista czy SEAL na IFV wpływu nie ma.
  • KOSZT - 600
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni

PRISM TANK , czołg pryzmatyczny

  • CHARAKTERYSTYKA - Świetna sprawa. Skondensowana wiązka światła. Po strzale dodatkowo odbiera ona energię pobliskim jednostką. Czym więcej czołgów tym większa siła rażenia. Zasięg odbicia i rażenia dodatkowych celów, zależy od odległości od atakowanej jednostki (im większy, tym mniejsze pole rażenia). Prism doskonale radzi sobie z niszczeniem budynków, także i twoich (jeżeli zaczniesz nieuważnie atakować jednostki wroga znajdujące się blisko twoich struktur).
  • KOSZT - 1200
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i laboratorium

MIRAGE TANK , czołg "Mirage"

  • CHARAKTERYSTYKA - Zdolnością specjalną tego czołgu jest możliwość kamuflażu w postaci drzewa. W obronie bazy średnio się to przydaje. Dziesięć drzew stojących przed wejściem wygląda podejrzanie. O wiele lepsze są w rozsypce, poukrywane między drzewami. Szczególnie w trybie skirmih lub multi. Mirage doskonale radzą sobie z piechotą (jeden strzał), także i walka z czołgami sowieckimi idzie im lepiej. Jednak samotny atak tylko tymi czołgami nie jest dobrym pomysłem.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i laboratorium

MCV - MOBILE CONSTRUCTION VEHICLE , mobilny pojazd budowlany

  • CHARAKTERYSTYKA - MCV to Construction Yard. W kampanii otrzymasz jednego w większości misji, drugi przyda się do budowania dodatkowej bazy. W razie zniszczenia pierwszej, masz cały drugą. Staje się to bardzo przydatne w rozgrywce multiplayer i skirmih gdzie często możemy stracić bazę. MCV nie ma broni i jest słabo opancerzony, więc trzeba na niego uważać.
  • KOSZT - 3000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka i stacja obsługi

CHRONO MINER , koparka chronogórnicza

  • CHARAKTERYSTYKA - Koparka to podstawa wszystkiego. Ona zbiera kruszec, który w rafinerii przetwarzany jest na fundusze. Bez koparki nie ma pieniędzy, a bez pieniędzy... wiadomo. Alianci mają możliwość budowy koparek z opcją teleportacji, z powrotem do rafinerii. W oczywisty sposób oszczędza to czas i eliminuje możliwość ataku na naszą koparkę.
  • KOSZT - 1400
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i rafineria