Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Struktury obronne | Alianci - struktury | Command & Conquer Red Alert 2 poradnik Command & Conquer: Red Alert 2

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Struktury obronne

FORTRESS WALLLS , mury obronne

  • CHARAKTERYSTYKA - Z taktycznego punktu widzenia mogą być przydatne, aczkolwiek są bardzo łatwe do zburzenia. Mur może powstrzymać inżynierów i szpiegów. Można budować podwójne mury co powstrzyma przeciwnika (w tym czasie zacznie działać obrona). Mur może służyć także do rozbudowy swojej bazy, jako przedłużenie podstawowej bazy. Dzięki niemu będziemy mogli budować dalsze struktury.
  • KOSZT - 100
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Baraki

PILL-BOX , bunkry

  • CHARAKTERYSTYKA - Bunkry to doskonały przeciw środek na piechotę. Dwa bunkry położone obok siebie skutecznie powstrzymają co większe skupiska piechoty. Bunkry słabo radzą sobie z pojazdami. Z cięższym czołgiem nie mają szans, bunkry nie mogą strzelać przez mury oraz budynki.
  • KOSZT - 500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i baraki

PRISM TOWER , wieżyczka pryzmatyczna

  • CHARAKTERYSTYKA - Doskonała obrona bazy, w większych potyczkach trzeba ich mieć kilka. Skondensowana wiązka światła dosięga przeciwnika na duży dystans, przez budynki lub mury. Dwie wieżyczki położone koło siebie gwarantują większą siłę uderzenia. Dlatego warto je naprawiać i stawiać niedaleko siebie.
  • KOSZT - 1500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY, elektrownia i lotnisko

GAP GENERATOR , generator zasłony

  • CHARAKTERYSTYKA - Generator tworzy zasłonę na radarze i niweluje wcześniej odkryty kawałek mapy dla naszego przeciwnika. Dzięki temu wróg nie wie co robimy i nie może atakować naszej bazy przy użyciu lotnictwa.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium

PATRIOT MISSLE SYSTEM , system rakietowy patriot

  • CHARAKTERYSTYKA - Obrona przeciwlotnicza. Rakiety patriot atakują jedynie jednostki lotnicze oraz rakiety wysłane na naszą bazę (ale nie pocisk nuklearny). Wyrzutnia rakiet atakuje niezależnie od znajdującego się w pobliżu muru lub budynku
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i baraki

CHRONESPHERE , chronosfera

  • CHARAKTERYSTYKA - Urządzenie, dzięki któremu będziesz mógł teleportować jednostkę w dowolne miejsce na mapie. Niezależnie od tego czy jest to pojazd, okręt lub piechota. Chronosfera potrzebuje sześć i pół minuty na naładowanie się. A ilość jednostek możliwych do teleportacji jest ograniczona. Co ciekawe możemy także teleportować jednostki wroga, dzięki temu np. wrzucając czołgi do wody lub okręty na ląd. Każdorazowe naładowanie chronosfery zajmuje określona ilość czasu, którą można zmniejszyć dzięki wybudowaniu kolejnych budynków z tej serii.
  • KOSZT - 2500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium

WEATHER CONTROL DEVICE , urządzenie do kontroli pogody

  • CHARAKTERYSTYKA - Budynek gwarantujący możliwość przywołania burzy. Możemy zaatakować nią w dowolnie wybranym punkcie mapy. W razie ataku dochodzi do chwilowego pozbawienia prądu i umiarkowanego zniszczenia budynków. Niektóre konstrukcje (np. fabryka) ulegną zniszczeniu, ale CY już nie. Jest to generalnie rzecz biorąc aliancki odpowiednik bomby atomowej o mniejszej sile. Każdorazowe przywołanie burzy zajmuje określona ilość czasu, którą można zmniejszyć dzięki wybudowaniu kolejnych budynków z tej serii.
  • KOSZT - 5000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium