SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry

Poradnik do gry Spellforce: The Order of Dawn. W kolejnych rozdziałach znajdziecie podstawowe informacje o grze, rady jak stworzyć i prowadzić postać, oraz obszerną solucję do wszystkich plansz wzbogaconą spisem obowiązkowych i dodatkowych questów.

2 kwietnia 2012Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witaj w poradniku do gry

Witaj w poradniku do gry "Spellforce". Został on podzielony na dwie części. Na początek wyjaśniam kilka podstawowych spraw, o których niekoniecznie musisz wiedzieć, podpowiadam jak stworzyć i prowadzić postać a także jak postępować w przypadku każdej z sześciu dostępnych ras. Druga część poradnika to obszerna solucja do wszystkich plansz wzbogacona spisem wszystkich questów (obowiązkowych i dodatkowych). Miłego grania i czytania!

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem SpellForce: Zakon Świtu - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 2 kwietnia 2012.

gra SpellForce: Zakon Świtu

SpellForce: Zakon Świtu

Spellforce: The Order of Dawn

strategiczne

komentarze czytelników (289)

Shaak Ti  2008-10-30 - 17:22

Krótko i zwięźle: Do czego służą klucze generała Kitharów Co zrobić z broszą co dostałam od elfki w Głębokiej Zimie

Lokap  2008-11-10 - 11:12

cos mi nie styka przeszlem 2 kampanie (oddech zimy i zakon świtu)ale co do switu to moze wiecie gdzie moge znalezc grób amry?bo nie chce importowac chara bez tego ciekawego armora prosze odpiszcie jak wiecie!nie chce się przechwalac ale czy ktos grał w kampanie feniksa,super sprawa poza ostrze koszmar(wali po 600+)!!!

Lokap  2008-11-11 - 20:46

Dolina szarego zmierzchu to poziom dla 6-latka mój brat ma 5 i prawie przeszedł mulandir!!!Ale meduzy...Najlepiej robić wszystko solo ten obuz uroków tez solo wziełem(bez kodów)Ale uzdrowiciel i magia lodu i jeszcze ciężka broń sieczna...Niektórzy tutaj są żałośni...Solo szarogórze to min. na 4 lvl mozna spróbować!!!A tera chciałbym usłyszeć kto grał od zera do bohatera(od 1 lvl do 46+)? Pisać!!!

Undwin  2009-02-13 - 09:48

czy w zakonie switu w polnocnych gorach wietrznych lepiej przylowac lucznikow do obrony jak glowny oboz zaatakuje czy to jest obojetne

irokez1122  2009-02-20 - 15:51

GDZIE ZNAJDE ODŁAMEK LETNIGO WIATRU

irokez1122  2009-02-20 - 20:02

GDZIE ZNAJDE SMOKA Z ODŁAMKIEM LETNIEGO WIOTRU

Heretyk  2009-02-20 - 20:03

[275] - A nie jest on w Falorianowej Nadziei?

irokez1122  2009-02-21 - 09:17

NIE

irokez1122  2009-02-28 - 14:05

BYŁ TAM SMOK ZABIŁEM I NIE MA ODŁAMKA

Dziunek16  2009-03-01 - 20:46

Witam. Jeśli ktoś mi może pomóc ze skrzynia z 3 pokretłami w Shiel? Jak tak to proszę pisać na gg 3009938. Z góry dzięki:D

qram  2009-03-30 - 10:47

Aro [Level : 21 ] ...

saszka123  2009-12-20 - 13:46

stranger jaki jest kod aktywujocy te ge bo zgubilem ksiozeczke z tym kodem

saszka123  2009-12-20 - 13:48

pomoze mi ktos ? prosze

Nirnaeth  2009-12-21 - 19:56

Witam wszystkich. Mam mały problem z jedną misją. Tam gdzie trzeba zebrać te 4 szkła zimy,wiosny,lata i jesieni. Zebrałem wszystkie oprócz odłamka jesiennej światłości pisze, że on w jakimś wypalonym kręgu pod kamieniem jest. Ja przeszukałem całą mapkę i nie mogę znaleźć. Może mi ktoś podać dokładną lokalizację tego kawałka? Z góry dziękuję. :P

ziom []_ ( ) []_  2010-02-13 - 11:15

elo jak stworzyc postac do zaimportowania i o co hodzi z levlami na tym forum jak wbic lvl na forum prosze o odpowiedz i z gory dziekuje hociarz jestem niski

Rambo xd  2010-06-02 - 20:15

hej wszystkim ;) mógłby ktoś powiedzieć jaka jest poprawna kolejność przy tym głazie w ostrej skale?

yarocorpse  2010-11-14 - 15:56

HAHA!Bardzo śmieszne porady-"W Mulandirze trzeba stworzyć silną armię do pokonania Meduz".Ciekaw jestem k***a z czego?Z ch**a wytrzepać?Awatarem i szóstką bohaterów to sie można posrać a nie pograć.Wielkie dzięki za taki poziom trudności.A mówią że rozrywka to powinna być miła łatwa i przyjemna.

Lord Mat  2011-06-30 - 18:44

wie ktoś jak pokonać Shin Tar Guana (czy jakoś tak)?

Trolorda  2013-02-27 - 15:37

Pomocy, gdzie znajduje sie portal do "kurhany skowytu"? Wybilam wszystkich ozywiencow, i teraz stoje w miejscu -.-

lordchaos  2013-05-25 - 12:11

pomuzcie banda stworuw chyba z 200 mnie napadlo jak ich zabic