Final Fantasy XV - poradnik do gry

Final Fantasy XV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Final Fantasy XV - poradnik do gry

Final Fantasy XV - poradnik do gry

Kweh! W poradniku do gry Final Fantasy XV znajdziesz szczegółowy, ilustrowany opis głównego wątku oraz występujących w grze misji pobocznych. Dodatkowo, zawierał on będzie także opis uzbrojenia, umiejętności czy lokalizację sekretów.

Nieoficjalny poradnik do gry Final Fantasy XV zawiera wszystkie potrzebne informację, by ukończyć grę w 100 procentach. W początkowych rozdziałach, zamieszczone zostały podstawowe informacje na temat rozgrywki. Zapoznasz się tutaj z opisem interfejsu, sterowania i podstawowych mechanizmów gry. Przeczytasz również cenne porady i podpowiedzi, które ułatwią Ci rozgrywkę.

Kolejne rozdziały przedstawiają opis głównego wątku fabularnego, z szczegółowo opisanymi trudniejszymi momentami rozgrywki, potyczkami z bossami i łamigłówkami. Dokładnie ilustrowany poradnik, krok po kroku przeprowadzi Cię przez historię w grze.

W poradniku znajdziesz również dokładny opis wszystkich misji pobocznych i opcjonalnych wyzwań, które na Ciebie czekają w grze. Przygotowany został opis wszystkich sekretów, nagród, przedmiotów do kolekcjonowania i osiągnięć do odblokowania.

Final Fantasy XV stanowi kolejna odsłonę bestsellerowej marki. Gracze kierują poczynaniami księcia Noctisa Lucisa Caeluma, który próbuje obronić rodzime miasto-państwo Lucis przed agresją ze strony Imperium Niflheim. W konfrontacji z przeciwnikami bohater może posługiwać się magią, specjalnymi umiejętnościami, a także bogatym asortymentem magicznych mieczy. Rozgrywka prezentowana jest z perspektywy trzeciej osoby (TPP), a walka oraz eksploracja dużych, otwartych lokacji odbywają się w czasie rzeczywistym.

Grzegorz Misztal, Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Final Fantasy XV - poradnik do gry

Autorzy : Jakub Bugielski, Grzegorz Alban3k Misztal

Ostatnia aktualizacja : 6 lutego 2017

Poradnik zawiera : strony: 89, ilustracje: 364 , filmy: 79 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 18.

Popularne strony w Final Fantasy XV - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (53)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
18.12.2016 23:41
soczek721
1
Junior

Witam Mam pytanko kiedy można się spodziewać pełnej publikacji poradnika ??

19.12.2016 13:32
odpowiedz
Albanoid
9
Legionista

Gra jest niezwykle rozbudowana, a plan poradnika obejmuje objęcie praktycznie każdego aspektu rozgrywki, stworzenie map wszystkich dostępnych dungeonów w grze itp. Myślę, że pełen poradnik powinien zostać opublikowany w styczniu ;)

PS. Dawajcie znać w komentarzach, co w pierwszej kolejności byłoby dla Was kluczowe, zadawajcie pytania itp. Jesteśmy do Waszej dyspozycji :)

post wyedytowany przez Albanoid 2016-12-19 13:33:59
21.12.2016 13:02
odpowiedz
1 odpowiedź
Diablos8
2
Junior

Bardzo szkoda że poradnik zatrzymał się na 10% i nie jest kontynuowany

22.12.2016 23:47
odpowiedz
kamskow
10
Legionista

Bardzo dobry poradnik, mimo że jeszcze w produkcji. Przygotujcie następnie więcej informacji o broniach, o walce i magii w kontekście całej drużyny, i o "drzewku umiejętności"- ascension. Jak to przygotujcie będzie super.

post wyedytowany przez kamskow 2016-12-22 23:49:25
27.12.2016 23:34
odpowiedz
3 odpowiedzi
Spuki27
2
Junior

Może jakaś pomoc co zrobić w razie nie respiących się potworków? Biegam od kilku godzin i nawet losowych nie napotkałem, z polowań też nici

28.12.2016 10:41
odpowiedz
1 odpowiedź
kamskow
10
Legionista

A kiedy planujecie zrobić update poradnika?

28.12.2016 14:22
odpowiedz
Albanoid
9
Legionista

Odpowiedź poprawna, aczkolwiek nie

28.12.2016 22:54
odpowiedz
1 odpowiedź
Spuki27
2
Junior

Jeśli chodzi o moogle charm, zwiększa on tylko doświadczenie tego kto go nosi :)

29.12.2016 14:04
odpowiedz
3 odpowiedzi
DrGreenton
2
Legionista

dodacie cos wiecej o chocobo ?lvl itp ? i jak najlepiej zdobywac gil bo z walk nic nie ma

post wyedytowany przez DrGreenton 2016-12-29 14:05:12
30.12.2016 16:02
odpowiedz
Albanoid
9
Legionista

Jeyhard ma awarię internetu i update poradnika pojawi się dopiero po nowym roku. Także Happy New York i do zobaczenia w 2017 :)

06.01.2017 15:57
odpowiedz
1 odpowiedź
DrGreenton
2
Legionista

Z kad wziac taki gwizdek do przywoływania przeciwników ???

07.01.2017 15:15
odpowiedz
3 odpowiedzi
Teeuwis
2
Junior

W faq "Jak zdobyć Moogle Charm (+20% EXP)?" jak przejść przez szczelinę zaraz po wejściu do jaskini i wybraniu prawej drogi. Szczelina jest w promieniu agresywnych potworów i podczas walki nie mam opcji do przejścia.Potwory można odciagnać jednakże, nie zmienia to pozycji czerwonego okręgu. Poradnik mówi, że można zdobyć item w trzecim rozdziale.

post wyedytowany przez Teeuwis 2017-01-07 15:23:57
07.01.2017 15:40
odpowiedz
2 odpowiedzi
DrGreenton
2
Legionista

A jak sie włacza wait mode w walce xD ??

07.01.2017 20:49
odpowiedz
2 odpowiedzi
seeb37
5
Junior

mam pytanie odnośnie ubrań -jak można je zmienić na inne ,na screenach macie takie fajne ,a na ps4 są nijakie , czy to zależy od platformy czy jest jakiś sklep ?

08.01.2017 14:55
odpowiedz
2 odpowiedzi
DrGreenton
2
Legionista

a jak odblokowac wszystki wyscigi chocobo bo zrobiłem hoops i nowe wyscigi juz sie nie pokazuja jestem w 3 rozdziale

12.01.2017 11:03
odpowiedz
1 odpowiedź
kamskow
10
Legionista

Kiedy będzie update poradnika?

12.01.2017 18:11
odpowiedz
1 odpowiedź
DrGreenton
2
Legionista

Bedzie cos jak zdobyc najlepszy ekwipunek itp ? :)

16.01.2017 17:44
odpowiedz
1 odpowiedź
ryszardro
1
Junior

Jak aktywowac Armiger chain ???

17.01.2017 20:10
odpowiedz
1 odpowiedź
seeb37
5
Junior

poprawilibyście rozdział o moogle charm ;)

19.01.2017 16:35
odpowiedz
3 odpowiedzi
DrGreenton
2
Legionista

czemu nie moge zdobyc Ulric's Kukris zabijam ifria potem wracam do pierwszej lokacji i nie ma Psychomancera tylko cały czas pojawia sie Iseultalon

24.01.2017 22:52
odpowiedz
1 odpowiedź
Diablos8
2
Junior

Czy poradnik został zakończony.

29.01.2017 16:33
odpowiedz
1 odpowiedź
Devi$ant
1
Junior

Kiedy będzie można pobrać poradnik?

19.02.2017 15:20
odpowiedz
seeb37
5
Junior

witam , jeśli poradnik jest ukończony to gdzie są misje związane z niszczeniem baz wroga , ja skończyłem juz dwie ,misje te pojawiaja się jak na niebi widać wielki statek magitecku, jak przegapiłem to w poradniku to przepraszam

03.03.2017 14:01
odpowiedz
1 odpowiedź
kropard
1
Junior

Witam wszystkich czy kto ktokolwiek wie jak wrocic do altissia city on the sea? niechcacy wrocilem na lad i nie wiem jak wrocic tam by dokaczyc Qesta z glownego watku.Odrazu pisze ze motorowka nie da sie plync drugi raz chyba ze czegos nie wiem heh.Prosze o pomoc bez tego moge zapomniec o ukonczeniu finala ktorego tak kochamy.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Final Fantasy XV - screen - 2017-03-28 - 341365Final Fantasy XV - screen - 2017-03-28 - 341364Final Fantasy XV - screen - 2017-03-28 - 341363Final Fantasy XV - screen - 2017-03-28 - 341362Final Fantasy XV - screen - 2017-03-28 - 341361Final Fantasy XV - screen - 2017-03-28 - 341360Final Fantasy XV - screen - 2017-03-28 - 341359Final Fantasy XV - screen - 2017-03-28 - 341358Final Fantasy XV - screen - 2017-03-28 - 341357