Crysis 3 Przed premierą

Przed premierą 17 sierpnia 2012, 10:06

autor: Hed

Multiplayer w Crysis 3 na targach gamescom 2012 - łowcy i ich ofiary

Crytek ma nowe pomysły na multiplayer w Crysis 3. Jeden z trybów sprawi, że poczujecie się niczym Predator polujący na liczniejszych, ale słabszych przeciwników.

Przeczytaj recenzję Recenzja gry Crysis 3 - prorok FPSów przyszłości

Artykuł powstał na bazie wersji X360.

Na gamescomie nie brakuje wielkich logotypów gry Crysis 3, górujących nad mniej znanymi tytułami. Można jednak chyba uznać, że trzecia odsłona serii nie budzi aż tak wielkich emocji, bo nie przyniesie ogromnego skoku technologicznego. Zamiast tego autorzy obiecują nowe pomysły na rozgrywkę. Także w trybie multiplayer, który mieliśmy okazję przetestować na Xboksie 360. Czego można spodziewać się po walkach sieciowych w Crysisie 3?

Crytek pokazał dwa tryby rozgrywki multiplayer i krótko omówił nowe pomysły. Zacznijmy od tego, że powrócą mecze typu „Crash Site”, w których trzeba przejmować kontrolę nad obiektami zrzucanymi przez statek obcych w różnych zakamarkach mapy. Gracze rywalizują o te strategiczne miejsca, nabijając wskaźnik punktacji dla drużyny i przy okazji zbierając doświadczenie. Żeby przejąć kontrolę nad punktem zrzutu, wystarczy poczekać w jego pobliżu i upewnić się, że wrogowie nie robią tego samego. Zasady zostały więc przeniesione z drugiej odsłony serii.

Crysis 3 GC 2012 zwiastun trybu wieloosobowego (PL)

Crysis 3 GC 2012 zwiastun trybu wieloosobowego (PL) [2:03]

Film z gry Crysis 3. Materiał pochodzący z targów gamescom 2012 prezentuje tryb wieloosobowy.

Największą i najbardziej spektakularną nowością w tym trybie zdecydowanie jest Pinger, wysoka maszyna bojowa poruszająca się na trzech długich nogach, która pojawia się obok punktów zrzutów. Siedząc za jej sterami, możemy z łatwością zatrzymać natarcie napastników, miotając w ich stronę pociski energii. Pojazd daje olbrzymią przewagę, jeśli zostanie odpowiednio użyty i otrzyma wsparcie piechoty. Powód jest prosty – Pinger porusza się dość niezdarnie i nie jest w stanie powstrzymać oponentów czających się pomiędzy jego odnóżami.

Na pecetach w multiplayerze zmierzy się maksymalnie 16 graczy. Posiadacze konsol będą spotykali się w mniej licznym gronie – 12 osób.

Nowym trybem w Crysisie 3 jest „Hunter”, w którym dwóch graczy wciela się w łowców wyposażonych w dopakowaną wersję nanokombinezonu, a reszta przyjmuje role zwykłych żołnierzy. Zadaniem pierwszej drużyny jest zapolowanie i wyeliminowanie przeciwników w określonym czasie. Regularni żołdacy muszą po prostu przetrwać. Rozgrywka, w której braliśmy udział, została podzielona na pięć dwuminutowych rund, dzięki czemu w ramach jednego meczu każdy zdołał pograć łowcą i poczuć się jak jego ofiara.

Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu
Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu

Przed premierą

Oto jest! Nowa odsłona serii Assassin's Creed zabierze nas w podróż w czasie: odwiedzimy starożytny Egipt, wdrapiemy się na piramidy, a na koniec powalczymy w stylu znanym z… Wiedźmina 3. Na targach E3 graliśmy w Assassin’s Creed: Origins.

Graliśmy w Call of Duty: WWII – jest bardzo dobrze!
Graliśmy w Call of Duty: WWII – jest bardzo dobrze!

Przed premierą

Widzieliśmy kampanię dla jednego gracza w Call of Duty: WWII i… zbieraliśmy szczękę z ziemi. Jeśli ten fragment był reprezentatywny dla całości, to nadchodzi najlepszy CoD od wielu, wielu lat!

Analizujemy grę Assassin’s Creed: Origins – 5 najciekawszych zmian
Analizujemy grę Assassin’s Creed: Origins – 5 najciekawszych zmian

Przed premierą

Ubisoft wziął sobie krytykę serii Assassin’s Creed do serca. Origins wprowadzi wiele zmian, a kilka z nich – z walką na czele – może zaskoczyć nawet największych fanów cyklu.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
17.08.2012 12:49
Niezmordowany
49
Generał

"W „dwójce” nie będzie na to miejsca – mając na ogonie potężnych łowców, czy Pingera nie można pozwolić sobie na nieprofesjonalne zagrania."
Chyba w "trójce"?

17.08.2012 13:24
odpowiedz
Gambrinus84
77
GOL

Yup, poprawione:) Dzięki.

17.08.2012 13:52
odpowiedz
M0nk
25
Legionista

"Można jednak chyba uznać, że trzecia odsłona serii nie budzi aż tak wielkich emocji, bo nie przynosi ogromnego skoku technologicznego."

Czy widziałeś wersję na PC, a jeśli tak to czy mimo to uważasz, że Crysis 3 nie przynosi skoku technologicznego?

17.08.2012 14:08
odpowiedz
dr. acula18
0
Centurion

[3] Duzego skoku technologicznego nie bylo odkad wyszedl pierwszy Crysis.

17.08.2012 15:35
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

Wszystko fajnie tylko po co ten automatyczny naonosuit? Przecież to było częścią wprawy jaką trzeba było sobie wyrobić, żeby sprawnie przełączać się między armor, agility i cloak'iem... Teraz to bez sensu, bo nie będzie się dało na ten przykłąd złapać przeciwnika w sprincie, kiedy to ma on wyłączony armor... Najgłupsza rzecz jaką mogli zrobić...

19.08.2012 12:17
odpowiedz
serkarol
13
Legionista

nanokombinezon włączy automatycznie tarcze.. wtf is this? a w crysis 4 dorzucą jeszcze automatyczne celowanie i strzelanie żeby jakiś noobek nie płakał na forach że wszyscy go zabijają a on nic nie może z tym zrobić. Jeśli tak dalej pójdzie to za kilka lat multiplayer będzie polegał tylko na chodzeniu po mapie bo resztą zajmie się AI
amen

19.08.2012 15:34
odpowiedz
przemas478
95
Senator

Tryb hunter na pewno wygląda bardzo ciekawie, po filmiku od razu można wyczuć klimat Predatora ;p. Te ułatwienia w kombinezonie według mnie raczej nie były potrzebne bo wersja z drugiej odsłony już i tak była bardzo intuicyjna w obsłudze, no ale w końcu w grze minęło te kilkanaście lat to musieli w tych suitach coś ulepszyć ;p.

27.08.2012 01:41
odpowiedz
Nolifer
94
The Highest

Ten Tryb prezentuje się nadzwyczajnie interesująco i oprócz kampanii , będzie dobrym pomysłem na zakup Crysisa 3

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze