2005Najciekawsze recenzje gier akcji
Recenzje gier akcji opublikowane w 2005 roku.
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC
recenzja gry4 kwietnia 2005
„Splinter Cell: Chaos Theory” to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. To zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PCGrand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC
recenzja gry14 czerwca 2005
Świetny klimat, doskonała muza, olbrzymie miasta, dowolność poczynań - czegóż chcieć więcej? Najwspanialsza odsłona Grand Theft Auto przybyła, by skraść nasze serca oraz... mnóstwo wolnego czasu.
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PCTom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry
recenzja gry28 czerwca 2005
Gra XXI wieku. Takie sformułowanie w przypadku Chaos Theory nasuwa się samo. W zasadzie z góry wiadomo było, że to co dostaniemy w ręce, będzie produkcją ponadprzeciętną. Seria Splinter Cell posiada wszak wszystkie atrybuty potrzebne grom przełomowym.
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gryBrothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry
recenzja gry5 kwietnia 2005
Wcielasz się w rolę dowódcy jednostki, bez żadnych ogródek wzorowanej na tej z „Kompanii Braci” czy „Szeregowca Ryana”. Bohater jest targany licznymi rozterkami i pomiędzy poszczególnymi misjami możemy wsłuchać się w potok jego myśli o życiu i śmierci...
Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gryThe Warriors - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2005
Psychole z Rockstar ponownie chcą spędzić sen z oczu obrońcom moralności, wydając grę będącą w połowie drogi pomiędzy Manhuntem a GTA. Tytuł to raczej tylko dla dorosłych, ale recenzja – bez żadnych ograniczeń.
The Warriors - recenzja gryGun - recenzja gry
recenzja gry30 grudnia 2005
Któż z nas nie chciał w dzieciństwie wcielić się w Johna Wayne’a, dosiąść dzikiego ogiera i z nabitym coltem wyruszyć na indiańskie polowanie? Jeśli czasami nadal miewasz podobne sny lub fantazje, to Gun jest stworzony dla Ciebie.
Gun - recenzja gryHarry Potter i Czara Ognia - recenzja gry
recenzja gry30 listopada 2005
Harry, Hermiona i Ron mają po czternaście lat, trochę wydorośleli, a wraz z nimi gra, w której elementy zręcznościowe czy rozwiązywanie zagadek zostały wyparte przez akcję. Zabawa sprowadza się jednak do mozolnego zdobywania tarcz Turnieju Trójmagicznego.
Harry Potter i Czara Ognia - recenzja gryThe Matrix: Path of Neo - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2005
Zagrać czy nie zagrać w nowego Matrixa? Wybierasz niebieską czy czerwoną tabletkę? Przed podjęciem decyzji nie zapomnij skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą.
The Matrix: Path of Neo - recenzja gryVietcong 2 - recenzja gry
recenzja gry12 grudnia 2005
Porządnych gier o II WŚ jest multum, natomiast znalezienie grywalnej pozycji o Wietnamie graniczy z cudem. Ostatnio mieliśmy prawdziwy zalew wietnamskich strzelanin, jednak żadna z nich nie wybijała się ponad przeciętność. Może Vietcong 2 to zmieni?
Vietcong 2 - recenzja gryQuake 4 - recenzja gry
recenzja gry31 października 2005
Czwarty Quake jest już faktem. Jest wielce wątpliwe, że wstrząśnie on użytkownikami PeCetów tak samo jak poprzednie odsłony cyklu. Mimo to zagrać warto, choćby po to, aby przekonać się, że nie wszystkie nowinki służą dobrej sprawie.
Quake 4 - recenzja gryF.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - recenzja gry
recenzja gry2 listopada 2005
„Rozmowa telefoniczna na końcu gry dobiła mnie całkowicie, wpędziła w stan fizycznego odrętwienia i psychicznego wysiłku. Wysiłku koniecznego do przypomnienia sobie, że F.E.A.R. to zwykła gra komputerowa, a ja jestem zwykłym graczem”.
F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - recenzja gryBrothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry
recenzja gry21 kwietnia 2005
„Brothers in Arms” zapowiadali się bardzo dobrze. Liczyliśmy na tytuł, który łączyłby w sobie zręcznościowe motywy zaczerpnięte z takich gier jak CoD czy MoHAA z warstwą taktyczną...
Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gryConstantine - recenzja gry
recenzja gry30 maja 2005
Gracz wciela się w postać Johna, którego filmowy wizerunek stworzył Keanu Reeves. W grze pozostał z niego tylko smolisty nałóg oraz symboliczna ilość złośliwych docinek. Jednak fani filmu powinni być jak najbardziej z gry „Constantine” zadowoleni.
Constantine - recenzja gryPariah - recenzja gry
recenzja gry8 czerwca 2005
Pariah jest trójwymiarowym shooterem z akcją prezentowaną z widoku pierwszej osoby. Wcielasz się w rolę Jacka Masona. Główny bohater jest naukowcem, który został przydzielony do ochraniania bardzo cennej przesyłki podążającej na Ziemię.
Pariah - recenzja gryKroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry
recenzja gry27 stycznia 2005
Riddick jest brutalnym, zimnokrwistym, zobojętniałym mordercą. Poznajemy go w chwili, gdy zostaje schwytany przez galaktycznego łowcę nagród i leci w kierunku tytułowego Butcher Bay – najbardziej rygorystycznego zakładu karnego we wszechświecie.
Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gryMetal Gear Solid 3: Snake Eater - recenzja gry
recenzja gry25 lutego 2005
Emocje to jeden głównych czynników, który kształtuje naszą osobowość. To one mają największy wpływ na to co zapamiętujemy - na jakiś czas, lub do końca życia. I to właśnie one sprawią, że zapamiętacie MGS3:SE na bardzo, ale to bardzo długo...
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - recenzja gryGod of War - recenzja gry
recenzja gry27 maja 2005
Jeśli można do czegoś „God of War” porównać, to zapewne najbliżej mu do „Devil May Cry” i znanych z przygód Dantego rozmaitych kombinacji combo i rozwoju głównego bohatera. Rozmachem przypomina „The Return of the King”.
God of War - recenzja gryBattlefield 2 - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2005
Bliski Wschód i Azja. Niedaleka przyszłość. I trzy strony konfliktu toczące zmagania o każdy metr kwadratowy wirtualnych pól walki. A do tego olbrzymi ładunek grywalności. Oto BF2 w pigułce.
Battlefield 2 - recenzja gryUltimate Spider-Man - recenzja gry
recenzja gry28 października 2005
Człowiek Pająk, superbohater znany w głównej mierze z komiksowych kart, od dobrych kilku lat nie opuszcza również posiadaczy komputerów. Było z nimi różnie. Ultimate Spider-Man stanowi doskonałą okazję, by odzyskać zaufanie w możliwości Człowieka Pająka.
Ultimate Spider-Man - recenzja gryThe Incredible Hulk: Ultimate Destruction - recenzja gry
recenzja gry18 października 2005
Hulk wrócić! Hulk miażdżyć! Hulk demolować! Hulk być w tej grze!
The Incredible Hulk: Ultimate Destruction - recenzja gryBrothers in Arms: Earned in Blood - recenzja gry
recenzja gry25 października 2005
Brothers in Arms: Earned in Blood to sequel wydanej w tym roku taktycznej gry FPP. Czy tak krótki okres developingu wpłynął znacząco na wysoki poziom tej gry?
Brothers in Arms: Earned in Blood - recenzja gryNinja Gaiden Black - recenzja gry
recenzja gry8 listopada 2005
Akcja rozgrywa się w fikcyjnym świecie, w którym toczy się wieczna walka dwóch sił uosabianych przez miecze. Zło reprezentuje Ciemne Smocze Ostrze, które potrafi pochłaniać dusze swoich ofiar. Jego przeciwieństwem jest Smocze Ostrze...
Ninja Gaiden Black - recenzja gryBoiling Point: Road to Hell - Recenzja PL
recenzja gry26 października 2005
Po niespełna 5 miesiącach od premiery światowej, doczekaliśmy się polskiego wydania Boiling Ponta. Choć zwykle nie recenzujemy polskich wersji, to w przypadku Drogi do Piekła pokusiliśmy się o mały wyjątek. Dlaczego?
Boiling Point: Road to Hell - Recenzja PLSpartan: Total Warrior - recenzja gry
recenzja gry27 października 2005
Rzymskie Imperium pod rządami okrutnego Tiberiusa podbija kolejne tereny. Na ich drodze ku całkowitej dominacji stoją już tylko Spartanie. W takich okolicznościach weźmiemy pod swoje skrzydła jednego żołnierzy, by poprowadzić go przez przygodę jego życia.
Spartan: Total Warrior - recenzja gryMediEvil Resurrection - recenzja gry
recenzja gry15 listopada 2005
Sir Daniel Fortesque, najsłynniejszy kościej na PlayStation, powraca. Gra, mimo iż jest remakiem pierwszej części z PSX-a, niesie z sobą szereg nowinek: nieznane dotąd lokacje, mini-gierki i rozbudowany tryb wieloosobowy.
MediEvil Resurrection - recenzja gryTribes: Zemsta - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2005
Trwa międzygalaktyczna wojna. Po jednej stronie barykady Imperium, po drugiej plemiona barbarzyńców. Trwa też miłość. Uczucie połączyło księżniczkę Victorię i przywódcę plemienia Fenixa, Daniela. Związek mógłby zakończyć spór i rozpocząć nowa erę pokoju.
Tribes: Zemsta - recenzja gryHellforces - recenzja gry
recenzja gry16 września 2005
Romans z Hellforces rozpoczyna się jękiem rozkoszy. Oprawa wizualna nie budzi żadnych zastrzeżeń. Ładnie wykonane bronie, przyjemne modele przeciwników oraz ogólny rozkład okolicy, związany z zamieszkami wywołanymi przez satanistów, mogą się podobać.
Hellforces - recenzja gryAdvent Rising - recenzja gry
recenzja gry8 września 2005
Samotny bohater i walka z groźnymi obcymi. Stare? Kapitalna fabuła, świetna muzyka, rewelacyjna grywalność. Taka jest na pierwszy rzut oka nowa produkcja od firmy Majesco. Bez wątpienia warto jej skosztować. Ale...
Advent Rising - recenzja gryRecenzja gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - Tęcza 6 uziemiona
recenzja gry29 września 2005
Jest rok 2009, a jeden z członków zespołu znajduje się na niesprzyjających terenach Algierii, gdzie przychodzi mu walczyć z szaleńcem dążącym do spreparowania śmiertelnie groźnego wirusa. Na pomoc koledze wyrusza dwójka komandosów.
Recenzja gry Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - Tęcza 6 uziemiona187 Ride or Die - recenzja gry
recenzja gry7 października 2005
Główny koncept gry zawarto w jej tytule. Jedziesz i strzelasz do wrogów, eliminując ich z wyścigu albo zwyczajnie giniesz, skasowany z trasy przez swoich oponentów. Oczywiście developerzy nie zapomnieli o uzasadnieniu rozwałki obserwowanej na ekranie.
187 Ride or Die - recenzja gry