Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 7 października 2016, 14:15

autor: Draug

Wieści ze świata (Beyond Good & Evil 2, SimBin, The Elder Scrolls Online, Kerbal Space Program, Clockwork Empires) 7/10/2016

Dziś piszemy o potwierdzeniu prac nad Beyond Good & Evil 2 ze strony Ubisoftu, reaktywacji studia SimBin, dużych aktualizacjach 12 do The Elder Scrolls Online i 1.2 do Kerbal Space Program oraz o dacie premiery gry strategicznej Clockwork Empires. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Beyond Good & Evil 2 – Ubisoft potwierdza prace nad grą

Dopiero co Michel Ancel to potwierdził, a teraz oficjalne zapewnienie, że Beyond Good & Evil 2 jest w produkcji, przyszło również ze strony Ubisoftu. Słynny deweloper współpracuje przy grze ze studiem Ubisoft Montpellier (odpowiedzialnym za pierwszą odsłonę, jak również m.in. za Valiant Hearts i ostatnie odsłony serii Rayman). Niestety, na tym kończą się ujawnione informacje.

Studio SimBin wznawia działalność

Dwa lata po ogłoszeniu bankructwa do życia wraca SimBin Studios – słynny producent realistycznych gier wyścigowych, znany głównie z serii GTR i RACE (dzięki, All Games Delta). Zespół, kierowany teraz przez Allana Speeda i mający siedzibę w Wielkiej Brytanii, zamierza w dalszym ciągu zajmować się przede wszystkim wspomnianym gatunkiem. Zapowiedziano przy tym ścisłą współpracę ze szwedzkim studiem Sector3, do którego w 2014 roku przerzucono większość projektów i pracowników SimBin Studios. Niestety, na razie nie wiemy, czym w pierwszej kolejności zajmie się reaktywowany zespół.

Wieści ze świata (Beyond Good & Evil 2, SimBin, The Elder Scrolls Online, Kerbal Space Program, Clockwork Empires) 7/10/2016 - ilustracja #1

The Elder Scrolls Online – liczne nowości z aktualizacją 12

Studio ZeniMax Online wypuściło kolejną dużą aktualizację do MMORPG The Elder Scrolls Online, opatrzoną numerem 12 (lub nazywaną zamiennie One Tamriel). Od teraz poziom bohaterów będzie automatycznie skalowany do wyzwań czyhających we wszystkich strefach PvE, ponadto usunięto wiele restrykcji związanych z podziałem na trzy frakcje. Oprócz tego m.in. dodano możliwość pojedynkowania się w dowolnym miejscu, wszystkie lochy (Dungeons) doczekały się dwóch poziomów trudności (Normal i Veteran) oraz wprowadzono umiejętności ostateczne do drzewek rozwoju związanych z poszczególnymi typami broni. Pełną listę nowości znajdziecie tutaj. Łatka na razie jest dostępna tylko na PC, na konsolach zostanie opublikowana 18 października.

Kerbal Space Program – prezentacja nowości z patcha 1.2

Studio Squad zaprezentowało na zwiastunie (widocznym poniżej) nowości, jakie wprowadzi duża aktualizacja 1.2 (Loud & Clear) do gry Kerbal Space Program, zaplanowana na 11 października. Mowa tu m.in. o transmitowaniu danych między pojazdami a centrum kosmicznym na Kerbinie przez CommNet, skanowaniu planet i dokładniejszym planowaniu misji dzięki KerbNet, precyzyjniejszym działaniu systemu automatycznej stabilizacji pojazdów (S.A.S.), większej stabilności kół w pojazdach naziemnych i lepszej wydajności gry.

Clockwork Empires – wersja 1.0 wyjdzie 26 października

Studio Gaslamp Games poinformowało, że 26 października (ponad dwa lata po udostępnieniu w programie Steam Early Access) zadebiutuje finalna wersja gry Clockwork Empires – steampunkowej strategii ekonomicznej, w której gracz zarządza kolonią na niebezpiecznych rubieżach znanego świata. Na premierę produkcja doczeka się nowej zawartości (wydarzeń, kultów, potworów) i licznych poprawek.

Galeria obrazków

Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…

Galeria filmów

…jak równiez najnowsze filmy z gier:

Wieści ze świata (Beyond Good & Evil 2, SimBin, The Elder Scrolls Online, Kerbal Space Program, Clockwork Empires) 7/10/2016 - ilustracja #4

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.