NorekJ

NorekJ ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

02.05.2016 12:21
NorekJ
NorekJ
12

"Po wykupieniu czarów Dźwiękowa przynęta, Skażona rtęć, Szybki miecz Farronu oraz Szpieg daje również Pierścień śpiącego smoka oraz gest Cichy sojusznik."

26.04.2016 22:39
NorekJ
NorekJ
12

Prawdopodobnie były to Popioły Marzyciela, związane z questem Sirris (Opiekunka nie chce ich przyjąć, ale musisz spróbować je dać, aby Sirris ponownie pojawiła się w Kapliczce Zjednoczenia).

22.04.2016 11:30
NorekJ
NorekJ
12

Dalsza droga prowadzi z innego miejsca do Lochów Irithyllu. Musisz w Irithyll w Mroźnej Dolinie zejść na dół, w stronę ścieków - kawałek za nimi jest przejście prowadzące do ogniska i dalej, do lochów.

19.04.2016 21:53
NorekJ
NorekJ
12

Nie pojawił Ci się Niezłomny Łata? Powinno się to stać po otwarciu głównych drzwi od katedry (tych wychodzących w pobliżu mauzoleum) i przeładowaniu lokacji. Dopiero po tym, gdy pierwszy raz wejdziesz na most powinna załączyć się cutscenka, a następnie znajdziesz go w miejscu, które już odwiedziłeś (po drodze do Rosarii). Jeżeli się to nie wydarzyło spróbuj udać się do Kapliczki Zjednoczenia, do wieży, i tam zjedź windą do góry i na dół, sprawdzając, czy Niezłomny Łata zamknie Ci drzwi. Powinno się to stać po pokonaniu Biskupów, niemniej nie wiem jaki jest powód, że nie spotkałeś go wcześniej (triggerem na pewno jest otwarcie drzwi i przeładowanie lokacji).

post wyedytowany przez NorekJ 2016-04-19 21:54:20
19.04.2016 21:48
NorekJ
NorekJ
12

Spójrz na mapę - Katedra to zamknięta lokacja, jej bossa musisz pokonać, aby móc później kontynuować w Irithyll w Mroźnej Dolinie. Do Twierdzy Farrona dostaniesz się z bagien w Ofiarnej Drodze, zobacz w poradniku rozdział "Ofiarna Droga - bagno".

post wyedytowany przez NorekJ 2016-04-19 21:49:19
18.04.2016 07:52
NorekJ
NorekJ
12

Jeżeli jest zaznaczona na szaro, to znaczy, że jest nieaktywna. Musisz wybrać do jednej ręki talizman/płomień piromancji (np. zamiast tarczy) i wtedy ikona powinna stać się aktywna, umożliwiając rzucenie czaru (robisz to wtedy po prostu atakując, zależnie od tego, w której ręce masz talizman/płomień).

16.04.2016 22:17
NorekJ
5
NorekJ
12

Pokonaj Drzewca w Nieumarłej Osadzie, otrzymasz wtedy Piec, który daj Ludlethowi w Kapliczce Zjednoczenia. Za dusze możesz wtedy u niego wykonywać przedmioty.

post wyedytowany przez NorekJ 2016-04-16 22:17:25
15.04.2016 13:21
NorekJ
NorekJ
12

W poradniku są opisane obie drogi - ta, o której mówisz jest wymieniona jako pierwsza:
"1. Przy kamiennym mostku, przed placem z przeciwnikami rzucającymi bomby, zeskocz na drogę niżej."
Natomiast ta "w lewo" za przejściem jest zdecydowanie po lewej stronie.

14.04.2016 20:25
NorekJ
NorekJ
12

Zabij Biskupów Głębin.

14.04.2016 19:59
NorekJ
odpowiedz
1 odpowiedź
NorekJ
12

Jeżeli wszystko dobrze zrozumiałem to Mroczna pieczęć nie ma większego wpływu na samą rozgrywkę, jednakże

spoiler start


questy Yoela, Yurii oraz Anri, a tym samy Mroczna pieczęć, związane są z jednym z zakończeń. Nie można wtedy leczyć pieczęci.

spoiler stop


Zaleczenie Mrocznej pieczęci kosztuje Cię tyle samo, co ilość dusz, jakie wydałbyś na zdobycie tych poziomów w "normalny" sposób.

13.04.2016 16:41
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Chodziło mi bardziej o to, że nie ma możliwości wyboru ogniska i zawsze jest to ostatnio odwiedzone, ale dziękuję za spostrzeżenie :)
Kapliczka Zjednoczenia doczeka się ponadto rozbudowania o wszystkie postacie.

12.04.2016 18:24
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Powinieneś wejść do zakładki "Wyposażenie", gdzie możesz wybrać kilka przedmiotów będących pod ręką (po kliknięciu na pusty slot). Gdy już dodasz je do odpowiedniej zakładki będziesz mógł korzystać z opcji szybkiego wyboru w sposób, jaki opisałeś.

post wyedytowany przez NorekJ 2016-04-12 18:24:52
10.03.2016 21:55
NorekJ
NorekJ
12

A masz może odblokowaną umiejętność oswajania zwierząt, takich jak niedźwiedź i tygrys szablozębny?

10.03.2016 17:30
NorekJ
odpowiedz
2 odpowiedzi
NorekJ
12

Jesteście pewni, że chodzi o misję od Urkiego? Jeżeli macie wypełnione 12/13 z kategorii "Podróż zakończona" jest duża szansa na to, że brakuje Wam opowieści "Opowieść Saili". Aby ją odblokować należy wykonać 11 misji wioski (pomarańczowe misje dodatkowe, ale chodzi tylko o te zlecane w wiosce Takkara). Wtedy prawdopodobnie powinno wskoczyć. Natomiast sama misja Urkiego powinna być dostępna po czasie, czy też wykonaniu szybkiej podróży do wioski.

22.11.2015 20:32
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12
Image

norki: Zestaw powinieneś znaleźć pod ogrodzeniem, nieopodal ogniska w Obozie w hucie miedzi. Nie pamiętam teraz dokładnie, ale może odblokujesz ten obóz w dalszej części, nie wiem w którym momencie jesteś.
ROGER083: Czy chodzi Ci o zebranie którejś znajdźki? W trakcie gry dostęp do niektórych miejsc zostaje ograniczony właśnie w taki sposób (np. zniszczenie przeszkody). W takich przypadkach próbuj podejść z drugiej strony, czy z innej lokacji.

16.11.2015 16:47
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Tak, będzie to możliwe po ukończeniu głównego wątku - pojawią się tam trzy obozy.

16.09.2015 08:32
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

olobis1969: Do Twierdzy wejdziesz w zadaniu fabularnym Klasyka Pustkowi. Natomiast konwój o którym mówisz zniszczysz w następnej misji - Twardsza sztuka, jego trasa nie jest widoczna do tego czasu (zniszczenie go jest celem zadania fabularnego).

15.09.2015 19:52
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Prakero: podejrzewam, że ominąłeś dach jednej z wieży i przeszedłeś po moście do drugiej. W jednej wieży po moście przechodzisz na najwyższy poziom drugiej, natomiast ta z której przechodzisz ma jeszcze dach - tam znajdziesz ostatnich przeciwników i część projektową. Jeżeli będziesz miał jeszcze problem ze znalezieniem wejścia daj znać w komentarzu :) W przypadku, gdy odwiedziłeś dach być może grupa przeciwników znikła, spróbuj wtedy udać się do twierdzy (szybka podróż) i powrócić do obozu.

24.04.2015 11:55
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Poprawka, tryb online nie jest do tego wymagany.

24.04.2015 07:32
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

warass: Musisz otrzymac jeden punkt Wgladu, ozywic przez to lalke i otrzymac Dzwon przywolania. I grac w trybie online, wtedy mozesz we wskazanym miejscu zabic w dzwon.

23.04.2015 20:38
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12
Image

Domin186: Pewnie dlatego nie możesz znaleźć muru, gdyż iluzoryczny oznacza tutaj możliwość jego zniszczenia, co pewnie Cię zmyliło :)
Zaczynając od lampy: prosto, do korytarza. Następnie w lewo, i w małym pomieszczeniu do góry po drabinie. Tam przejściem wejdź do dużej sali, w której znajdują się zmutowane pieski, przeciwnik potrafiący pluć ogniem oraz spadające z sufitu pająki. Teraz zlokalizuj drugi murek z prawej strony (wrzuciłem obrazek) - chodzi o coś w rodzaju zamurowanego przejścia, dobrze widoczna jest framuga wejścia. Po uderzeniu w ścianę ta zniknie i możesz wejść do korytarza, na końcu znajdziesz misę z posłańcami :)

20.04.2015 18:56
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Domin186: Poziom trudności nie zależy od ołtarza na którym umieścisz Kielich, znaczenie ma jedynie jego poziom (głębokość), od 1 do 5. Jeżeli chcesz stworzyć nowe lochy to musisz zwolnić któryś ołtarz. Używanie Kielichów z "Korzeniem" w nazwie zawsze tworzy nowe lochy, inne Kielichy tworzą predefiniowane zestawy, dlatego, jeżeli nie potrzebujesz surowców na wyższy poziom, chyba nie ma większego sensu tworzyć ich kolejny raz - znajdziesz w nich to samo. Ołtarz, na którym dokonasz rytuału, nie ma znaczenia.

19.04.2015 16:39
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Auron: Jeżeli dobrze pamiętam, to tylko w "Kielichach Korzenia" następują zmiany i wtedy możesz dodawać różne składniki, wpływające na trudność. Może to być podwyższenie poziomu trudności przeciwników, możliwość najeżdżania Twojego świata w lochu, albo obcięcie życia o połowę. Kielichy nie mające w nazwie "Korzenia" tworzą predefiniowane zestawy, natomiast te z "Korzeniem" zawsze będą losowe, a negatywny efekt będzie zależał od dodanych składników. Nagrodą za te negatywne efekty będzie lepszy loot z przeciwników.

16.04.2015 21:29
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Domin186: Chodzi Ci pewnie o Plamę krwi? Jeżeli masz założoną runę otrzymaną od Królowej oznacza to, że wybierasz w danym momencie konwent Podłokrwistych. Jeżeli zabijesz jakąś postać niezależną albo innego gracza, mając aktywną runę, otrzymasz właśnie Plamę krwi. Od królowej dostaniesz za nią gest "Głęboki szacunek".

16.04.2015 19:20
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

warass: Ostatnia aktualizacja będzie zawierać między innymi opis zakończeń oraz pępowin.
antlkskzn: Pępowinę od Arianny można zdobyć po zabiciu Micolasha.
rubi72: Chodzi Ci może o gest "Zetrzyj kurz" (Brush Off Dust)? Otrzymasz go od Djury, jeżeli go nie zabijesz, a następnie zbliżysz się do niego od drugiej strony (np. po zabiciu Bestii żądnej krwi), nie dając się zauważyć. Będzie wtedy neutralny, możesz z nim porozmawiać - wybierz opcję "Oszczędź bestie Starego Yharnam".

16.04.2015 13:57
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Domin186: Nie, to już chyba wszystko. W aktualizacji będzie jeszcze tylko opis Podziemnego więzienia, przed otrzymaniem dostępu do całej wioski. Jeżeli dobrze policzyłem to lamp do zapalenia jest 34.

16.04.2015 12:51
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Domin186: Te drzwi się nie otwierają :)
warass: Porozmawiaj z dziewczynką i albo oddaj jej broszkę, albo powiedz o kaplicy Oedona. Dopiero wtedy wstążka dropnie ze świni w kanałach (przeładuj lokację). Następnie wróć do okna po zabiciu Roma, Tępego pająka i oddaj wstążkę starszej siostrze. Przeładuj lokację, a pod drabiną w tym samym miejscu znajdziesz jej ciało i inną wstążkę.

13.04.2015 21:45
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Domin186: Teoretycznie każda NG+ jest trudniejsza, związane jest to głównie z większą odpornością oraz ilością punktów życia przeciwników, a także ich mocniejszym atakiem. Generalnie Ty zatrzymujesz przedmioty, przeciwnicy dostają "boosta" do statystyk. No i więcej Tętnień za wrogów.

13.04.2015 19:59
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

RobsonWes: Ukończyłem NG+ na 107 poziomie. Muszę przyznać, że podczas drugiego podejścia było znacznie łatwiej. Może to kwestia większej wprawy, a może zdobytego ekwipunku, jednakże na dłużej zatrzymałem się tylko przy Romie, Tępym pająku. Reszta bossów (może jeszcze z wyjątkiem Gehrmana) padała w przedziale 1-5 podejścia, nie powodując wzrostu ciśnienia :) W porównaniu z pierwszym podejściem, gdzie rozgryzienie bossa, a później pokonanie go zajmowało czasami "naście" podejść można mówić o ułatwieniu, a nie utrudnieniu rozgrywki :)
Soopotek: Jeżeli pokonałeś Roma, Tępego pająka otrzymujesz dostęp do Yahar'gul "legalnie". Udaj się w stronę Archikatedry, a potem, stojąc przed schodami prowadzącymi do niej, maksymalnie w prawo. W miejscu, w którym wcześniej mogłeś udać się do Budynku Auli (mając kamień migdałkowy) znajdziesz otwarte drzwi. Prowadzą prosto do Yahar'gul.
Lampa Podziemne więzienie jest nieaktywna właśnie od tego momentu.
Luke12: Tak, będzie to w następnej aktualizacji :)

10.04.2015 21:49
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Domin186: Prawdopodobnie, lecz nie mam jeszcze stuprocentowej pewności. Jeżeli nie znajdziesz jej wtedy podejrzewam, że będzie to po pokonaniu Micolasha.

10.04.2015 15:31
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Jad80: Jeżeli przejdziesz Gehrmana, a nie zjadłeś pępowin to gra się kończy. Automatycznie rozpoczyna się NG+, jednakże itemy oraz postęp w lochach zostaje zachowany. Lochy charakteryzują się także własnym poziomem trudności, więc nie powinieneś mieć większych problemów z ich przechodzeniem. Jeśli jednak chcesz póki co pozwiedzać jeszcze odkryte lokacje nie walcz z ostatnim bossem - NG+ to reset wszystkich postępów :)

09.04.2015 22:24
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Domint186: NG+ to przede wszystkim silniejsi przeciwnicy, większa ilość Tętnień za ich zabicia, bossowie ze znacznie większą ilością punktów życia (również znacznie więcej Tętnień), wydają się być także agresywniejsi, z lepszą AI (możliwe, że to tylko subiektywne odczucie). Zatrzymujesz wszystkie przedmioty, oprócz kluczowych (np. klucze do różnych drzwi), Tętnienia, poziom, level w konwencie i wszystkie odblokowanie u kupców przedmioty. Zamknięte zostają natomiast odwiedzone przejścia, tracisz kawałki pępowiny, wszyscy przeciwnicy są zresetowani do pierwotnego stanu. W niektórych miejscach, gdzie normalnie znalazłbyś przedmiot, który już masz, dostaniesz także coś innego.
Jad80: Te dwie, które opisałaś, trzecia opisana przez Domin186, czwartą dostajesz po walce z bossem, Mamką Mergo. Jeśli zaś chodzi o tego gościa to rzeczywiście zaatakowany zmienia się, jednakże nie jestem pewien, czy po walce z Romem, Tępym pająkiem możesz go jeszcze znaleźć (najprawdopodobniej nie).

09.04.2015 15:31
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Who82: Starałem się tak opisywać, aby nie było za dużo wracania się. W tej kolejności, w jakiej odwiedzałem dane lokacje nie rwałem sobie włosów z głowy, było raz lżej, raz gorzej, ale się dało. Poczynając od Rewiru Katedralnego masz jednak sporo dróg, możesz więc wybrać tą która Ci odpowiada - np. iść od razu do Zakaznego lasu, a dopiero później do Karneru w Hemwick, najpierw zabić Amelię, a potem odwiedzać dane lokacje. Wydaje mi się, że idąc do kolejnych lokacji mniej więcej w sposób opisany w poradniku nie powinieneś mieć większych problemów. Dla przykładu dość szybko można dostać się do Yahargul, natomiast niekoniecznie będą to odwiedziny przyjemne. Z drugiej strony do Karneru w Hemwick można iść późno, albo nawet wcale, nie dostanie się jednak przedmiotu potrzebnego do używania run :)

09.04.2015 14:00
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

antlkskzn: Poradnik nie jest jeszcze ukończony. Jestem świadomy, że nie wszystko zostało jeszcze poprawione i opisane w najbardziej korzystny sposób. Niemniej zabijanie NPC-ów zostało zostało opisane w trzech miejscach i póki co na tym "masa" błędów się kończy. Nie zmienia to także faktu, iż jest to wybór, a nie żaden błąd - możesz ich zabić lub też nie, wykonując związane z nimi zadania. Zabijając ich wcześniej zwykle zamykasz dalsze rozwinięcie questa, otrzymujesz jednak inną nagrodę/dostajesz ją wcześniej. Niemniej poprawki o których mówisz będą wprowadzane przy kolejnych aktualizacjach.

08.04.2015 22:12
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Domin186: Od lampy o nazwie Mieszkanie Mergo: środek:
1. Wróć się w stronę walki z Micolashem (lustro za mostem)
2. Zejdź na dół, cały czas prosto, wychodząc z zamglonego terenu.
3. Na schodach miniesz dwóch przeciwników, nie schodź na sam dół tylko odbij w lewo, w miejscu, gdzie po prostu możesz (zaraz za przeciwnikami).
4. Dalej prosto, dwukrotnie zejdź po schodach na dół, dojdziesz do skrzyżowania (lewo - prawo).
5. Wybierz w prawo i od razu w lewo, trzymaj się ściany, już z tego miejsca powinieneś zauważyć niewielką wnękę. Na końcu bramka prowadząca na most. Miejsce to związane jest ze zdobyciem Krwawej skały, dokładny opis zostanie przedstawiony wraz z kolejną aktualizacją poradnika.
Haedy: Po walce z Romem powinieneś podejśc do krawędzi, gdzie załączy się cutscenka. Następnie zostaniesz teleportowany do opisanego miejsca, gdzie na wprost znajduje się otwarte przejście. Możesz tam dotrzeć od Archikatedry maksymalnie w prawo - w poradniku zostało to opisane w "Rewir Katedralny - po walce z Pastorem Amelią", dokładnie "Przed Archikatedrą w prawo - droga do Budynku Auli". Wejście na wprost okrągłej "misy" powinno być otwarte (jeżeli pokonałeś Roma). Jeżeli nie zabiłeś Roma do Podziemnego więzienia możesz dostać się jeżeli aktywowałeś lampę lub jeśli zabije Cię przeciwnik z workiem na plecach.
TrotShepard: Możesz znów dać się zabić, aby trafić do Podziemnego więzienia (ten sam rodzaj przeciwników, jednego znajdziesz chyba zaraz po wyjściu z kaplicy Oedona, wyjście na wprost, przed schodami skręć w prawo, pod murek). Latarnię znajdziesz w dużej sali na górze, możesz szybko wybiec z klatek i jej poszukać, uciekając przed dosyć silnymi przeciwnikami.

07.04.2015 23:17
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Domin186: Na główną fabułę wpływu to nie ma. Jeżeli Alfred ją zabije (dalej siedzi przed wejściem do Zakazanego lasu) to SPOILER

spoiler start

to Królowa zginie, to oczywiste - wcześniej możesz złożyć jej przyrzeczenie (po ożywieniu zresztą też) i zebrać pewną runę. Gdy przekażesz Alfredowi przywołania on pobiegnie ją zabić (przenieś się do Komnaty Królowej) - zabierz z ciała Ciało Królowej i porozmawiaj z Alfredem (otrzymasz gest). Następnie możesz iść tam gdzie pierwszy raz widziałeś Alfreda - z ciała zabierzesz runę. Królową możesz ożywić po zabiciu Ebietras, Córki Kosmosu. W ten sposób zdobędziesz dwie runy, gest (lub dwa, dokładnie nie pamiętam), Alfred zginie (zabije się sam), Królowa przeżyje (ożyje) :)

spoiler stop

06.04.2015 22:27
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Bluemind28: Nie mam pojęcia, czy możesz odzyskać koronę. Jeżeli nie da się jej odkupić, to szanse są chyba niewielkie. Co do niszczenia się broni ja również raczej rzadko to robiłem, spróbuj może oręża z większą trwałością.
speedy72: Konwenty są chyba (przynajmniej na pewno tyle) trzy, dołączasz do nich po prostu mając odpowiednią runę (czwarty slot). Jedna jest od Alfreda, druga od królowej, trzecia od (chyba tak to się pisze, chodzi o tą tropicielkę) Eileen. Ma to związek głównie z PvP, runy dają też pewne korzyści.
kain_pl: KiraVoodoo raczej dobrze to wytłumaczył. W skrócie: Udaj się do lampy Mieszkanie Mergo: Środek. Wyjdź po schodach na górę, następnie użyj windy na dół (zniszczona klatka). W połowie drogi znajduje się okno, możesz na nie wyskoczyć. Następnie przez most do końca (trzy mózgi powodujące szał, weź Środki uspokajające) do komnaty, tam niżej i na końcu drogi pociągnąć za dźwignię. Następnie z pomieszczenia z dźwignią zeskocz przez dziurę w podłodze niżej i wyjdź z komnaty. Na moście z prawej strony (możesz też dotrzeć tu idąc od zamku, mając klucz wspomniany przez KiraVoodoo) za kolumnami znajduje się duża przestrzeń, na dole widać ciało. Możesz zeskoczyć na niższą platformę i zebrać Krwawą Skałę.
Jad80: Ta lalka czasami znika, u mnie wystarczyło ponowne udanie się do Snu tropiciela.
mc55: Broszka się raczej nie przyda, mogłeś ją oddać dziewczynie co najwyżej lub powiedzieć jej o bezpiecznym miejscu. Pępowina tak jak napisał kolega poniżej, dodatkowo można zdobyć jeszcze jeden kawałek: odeślij kurtyzanę do kaplicy, ta w pewnym momencie, przed zabiciem Roma zniknie. Znajdziesz ją tam, gdzie walczyłeś z Gascoigne (Kaplica Oedona), gdy rodzi dziecko. Za jego zabicie otrzymasz pępowinę. Jeżeli nie zrobiłeś tego wcześniej, a zabiłeś także Iosefkę, to niestety już przepadło.
Budziu128: Drzwi póki co pozostają zamknięte i chyba już takie zostaną, przynajmniej na razie :)
kain_pl: Postacie wysłane do Iosefki giną. W kaplicy także giną, jeżeli wysłałeś do niej mężczyznę znalezionego w Zakazanym Lesie, na dachu - to on je zabija :)

05.04.2015 21:10
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Jad80: Tak, da się tam wejść od góry. Wróć się do lampy Yahar'gul Kaplica. Stamtąd odwróć się w stronę schodów, tu, co ten stwór strzela laserem. Następnie, mając tego potwora za plecami, trzymaj się lewej strony. Zaraz za modlącą się wieśniaczką (która może zaatakować), za figurą, a przed schodami (ciągle z lewej) jest dziura w barierce. Pomału zeskocz niżej i wejdź do pomieszczenia (chyba dwóch przeciwników). Stamtąd możesz zeskoczyć na dół - przy ciele jest klucz otwierający drzwi w górnej części Kuźni Kościoła Uzdrowienia, a te prowadzą do całej lokacji, Górnego Rewiru Katedralnego :)
Mikul1991: Spróbuj zablokowania wilkołaków w drzwiach, wtedy w dość prosty sposób możesz je zabić. Bestia Kleryka jest opcjonalnym bossem, możesz się udać najpierw do Ojca Gascoigne.
kain_pl: Chowaj się za filarami, aby niwelować szał lub załóż runę Głębokie morze (znacznie zwiększa odporność na szał). Później do tego mostu, na którym stoją te potwory, można się dostać :)
speedy72: Możesz złożyć przyrzeczenie i dołączyć do konwentu Podłokrwistych. Przywołania możesz także zanieść Alfredowi (znajduje się po drodze do Zakazanego lasu, tam, gdzie drugi raz go spotykasz) - on zabije królową. Następnie możesz udać się do miejsca, gdzie pierwszy raz spotkałeś Alfreda - ten popełni samobójstwo i zbierzesz runę konwentu Egzekutorów. Królową można później ożywić, jeżeli pokonałeś Ebrietas, Córkę Kosmosu (po przekazaniu Alfredowi przywołań udaj się do Komnaty i porozmawiaj z nim, a z ciała zabierz Ciało Królowej).

05.04.2015 10:25
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

kain_pl: Po walce z Gospodarzem Koszmaru? Idź dalej przez most, następnie wyjdziesz po schodach. Z prawej strony będzie winda, a z lewej dalsza droga, prowadząca w ostateczności do kolejnego bossa.
Jad80, speed72: Owszem, ma to dość spore znaczenie, jeżeli SPOILER :)

spoiler start

chce się obejrzeć "prawdziwe" zakończenie i walczyć z kolejnym bossem. Niestety o tym nie wiedziałem i póki co poradziłem zabić Iosefkę. Jeżeli pójdzie się w tamto miejsce PO walce z Romem, jak speedy72, wtedy można zdobyć Jedną trzecią pępowiny. Przez całą grę na szczęście można zdobyć 4 takie kawałki, dlatego jeżeli ją zabiłeś to jeszcze nic straconego, pod warunkiem, że odesłałeś kurtyzanę do kaplicy Oedona. Wtedy DO momentu zabicia Roma możesz wrócić do kaplicy, w której jej nie będzie. Idź wówczas do miejsca walki z Ojcem Gascoigne (Kaplica Oedona) i zabij dziecko, które rodzi. Dwa kolejne kawałki znajdziesz w Starej Opuszczonej Kuźni oraz podczas walki z jednym z końcowych bossó (Mamka Mergo). Wtedy należy skonsumować wszystkie trzy kawałki, a po ostatniej walce pojawi się specjalny boss. Niestety, ja póki co zawaliłem z tymi kawałkami, więc przy drugim podejściu będę weryfikował to, co tutaj napisałem i dokładny opis znajdzie się w odpowiednim rozdziale.

spoiler stop


04.04.2015 23:08
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

speedy72: Aktualizacja najprawdopodobniej nastąpi już po świętach.
Po zabiciu Logariusa zdobywasz koronę, załóż ją i podejdź pod jego tron, wtedy nastąpi cutscenka i odblokują się drzwi znajdujące za tronem.
Koszmar Mensisa to główna lokacja, więc wymagane jest jej przejście, aby ukończyć grę :) Ludzi w oknach nie ma, bo zabicie Odrodzonego także pchnęło fabułę naprzód.

03.04.2015 23:23
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Są to nieobowiązkowe lokacje, generalnie z fabułą gry mają niewiele wspólnego. Tereny te są generowane losowe (przynajmniej znaczna część), łączy je to, że na końcu kolejnych poziomów spotkasz bossa. Głębokość lochów zależy natomiast od posiadanego kielicha. Generalnie możesz mieć kilka takich lochów (chyba 4-5 ołtarzy), po usunięciu loch znika i przy użyciu tego samego kielicha możesz stworzyć nieco inny loch. Jeżeli dobrze pamiętam to w dalszej części gry otrzymasz np. innego rodzaju kielichy, co znowu zmieni lochy. Prawdopodobnie każdy typ ma na końcu specjalnego bossa (maksymalna głębokość) - na pewno jest tak w przypadku Pthumerów, ale chyba jeszcze nie posiadasz specjalnego kielicha i odpowiedniego poziomu, żeby dać radę :)
Co do tego, czy warto - zawsze możesz zdobyć nieco przedmiotów oraz Tętnień krwi, a także przedmiotów potrzebnych przy kolejnych rytuałach. Bossowie w lochach są raczej słabsi od normalnych, tacy mini-bossowie, oprócz wspomnianego ostatniego.

03.04.2015 22:49
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Jad80: Chwilowo nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż nie miałem najmniejszego problemu z tą misą. Postaram się dowiedzieć coś więcej i wtedy udzielić konkretniejszej odpowiedzi.
Tak, zbadaj podziemie przed zabiciem Roma, gdyż później lokacja ta nieco się zmienia, tak samo jak i przeciwnicy.
Edit: Jeżeli chodzi Ci o bossa to nie, można do niego dojść później :)

03.04.2015 22:17
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

kain_pl: Dokładnie, po ubiciu pająka Roma nie ma możliwości przeniesienia się do podziemnego więzienia. Po walce z tym bossem powinieneś się jednak przenieść w miejsce, gdzie otwarte zostały drzwi prowadzące do Yahar'gul (kobieta na obrzeżach jeziora, krótka cutscenka). Jeśli jednak powędrowałeś w innym kierunku bądź skorzystałeś z lampy zerknij do poradnika do rozdziału "Rewir Katedralny - po walce z Pastorem Amelią", a dokładniej "W prawo - do Budynku Auli". Tam na końcu drzwi, które są opisane jako zamknięte, teraz będą otwarte i zaraz za nimi znajdziesz się w Yahar'gul (inne od więzienia miejsce).

03.04.2015 19:54
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

speedy72: Wraz z następną aktualizacją pojawi się dokładny opis zamku. Już teraz, nie wiedząc gdzie jesteś, mogę Ci powiedzieć, że boss oczywiście tam jest :) Jeżeli odblokowałeś w bibliotece dużą ścianę to pojawiła się tam drabina prowadząca do góry. Na dachu, na którym zaatakują Cię kolejno jeden, a zaraz potem dwa gargulce możesz zeskoczyć na niższy daszek z prawej strony. Tym przejdziesz po wieżyczce, znowu na dół, kawałek dalej i z lewej po kolejnej wieżyczce. Dalej droga prowadzi prosto, po drabinie do góry i do bossa :) Jeżeli nie trafisz napisz w którym miejscu jesteś :)

03.04.2015 11:58
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

speedy72: Po walce z Pastor Amelią odblokujesz wejście do Zakazanego lasu. Tam w jaskini (sprawdź w poradniku) przejdziesz do Centrum Yharnam, a dalej do Kliniki Yosefki. Przywołania będą w miejscu, w którym rozpoczynałeś grę (z prawej strony, od wejścia przez okno).

03.04.2015 11:37
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

bula309: Znajdziesz ją pod koniec gry, niedługo przed ostatnią walką.
Jad80: O jaką misę dokładnie Ci chodzi?
Budziu128: Musisz jeszcze pokonać Wiedźmę z Hemwick. Następnie od miejsca walki zejdź na polanę, na której znajduje się dwóch-trzech większych przeciwników z tasakami. Tam na środku znajdziesz obelisk - posiadając zaproszenie po zbliżeniu się do niego pojawi się wóz, który następnie zawozi Cię do Zamku Cainhurst.
dendis: Przedmioty szybkiego użytku używane są po wciśnięciu kwadratu. Aby je przypisać otwórz menu, następnie na samym dole masz kilka slotów na przedmioty - wciśnij X, a następnie wybierz przedmiot i znowu X. Teraz w lewym górnym rogu pojawi się aktualnie wybrany przedmiot (np. koktajle, otoczaki), wystarczy wcisnąć kwadrat, aby go użyć. Pomiędzy slotami przełączasz się natomiast używając krzyżaka, dolny przycisk. Fiolki odgórnie przypisane są pod trójkąt.

01.04.2015 19:22
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

vattghern2310: Jeśli chodzi o tą wczorajszą bramę to zostanie ona otwarta (na 99%) dopiero wtedy, gdy uzyskasz "legalne" wejście do lokacji (po zabiciu Roma). Lampa "Podziemne więzienie" będzie niedostępna, sama lokacja ulegnie zmianie (inni przeciwnicy). Droga ta prowadzi do kolejnego bossa (kawałek za bramą).
Jeśli zaś chodzi o problemy z pająkiem postarajcie się nie zawracać głowy małymi pajączkami - obiegajcie Roma bez blokowania celu i uderzajcie w jego tyłek. Dodatkowe obrażenia zadacie, gdy się teleportuje, wtedy zawsze warto trafić. W drugiej i trzeciej fazie najgroźniejsze są jego ataki (wybuch i spadające kryształy), cały czas musicie zwracać uwagę na Roma i odskakiwać. Walka zabiera trochę czasu, ale bycie cierpliwym jest chyba najlepszym sposobem. Po walce małe pająki znikają - w trzeciej fazie jest ich już bardzo dużo, dlatego najbezpieczniej jest podbiegać, zadawać jeden cios i szybko się wycofywać. Wtedy istnieje najmniejsza szansa na otrzymanie trafienia.

31.03.2015 22:15
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

vattghern2310: rozumiem, że jesteś w Podziemnym więzieniu. Jeżeli myślimy o tych samych drzwiach to można je otworzyć z kaplicy. Jutro przejdę się do tego miejsca, aby dać Ci pewną odpowiedź :)
Dudus86: Nie zostało to jeszcze zaktualizowane, ale w tym miejscu jest błąd. Drzwi odblokuje pokonanie bossa w Starym Yharnam, Bestii żądnej krwi.

31.03.2015 21:40
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Soopotek: Porozmawiaj z NPC (pochylona postać) w Rewirze Katedralnym (zaraz po przeniesieniu się za pomocą lampy), wtedy możesz wysłać kurtyzanę do kaplicy (pojawi się odpowiednia opcja dialogowa).
vattghern2310: Doprecyzuj, o które drzwi dokładniej Ci chodzi?

31.03.2015 20:57
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Soopotek: Jeżeli możesz powiedzieć kobiecie o bezpiecznym miejscu oznacza to, że chyba nie zmieniłeś pory dnia? Po walce z Pastor Amelią podejdź do ołtarza i zbadaj leżący przedmiot - po cutscence zrobi się ciemniej, wtedy możesz też wejść do Zakazanego Lasu. Ewentualnie wysłałeś kobietę do kaplicy i teraz pukając masz "Brak odpowiedzi" - wtedy poszukaj innego okna z czerwoną latarnią przed (np. Zakazany las właśnie czy Kuźnia Kościoła Uzdrowienia, na dole).

31.03.2015 20:18
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Soopotek - przeczytałeś moje dwa powyższe posty? Czy może masz problem z jeszcze innymi drzwiami?

31.03.2015 16:01
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Wiem już o co chodzi z tym Kamieniem migdałkowym.
Wymagane jest pokonanie Pastor Amelii, natomiast sam kamień można znaleźć w kilku miejscach, gdzie przy oknie/drzwiach zawieszona jest czerwona latarnia. Będzie to więc miejsce opisane w poradniku (ale tylko, jeżeli nie wysłało się wcześniej tej kobiety do kaplicy), miejsce opisane przez Bensona oraz kolejne znalezione przeze mnie (lokacja Zakazany las, Górna część wioski - będziesz mijał po drodze z lewej strony domek, zajrzyj do poradnika). Jad80, spróbuj którejś z tych lokacji, myślę, że tym razem znajdziesz ten kamień :)
vattghern2310 - Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wrócić tam później. Przeciwnicy są tutaj rzeczywiście ciężcy, warto dobrze się przygotować. Jeśli chodzi o tropicieli postaraj się jak najszybciej zabić tego, który przybiega jako pierwszy. Nawet gdy dobiegnie drugi najpierw dobij tego już "naruszonego" :)

31.03.2015 11:51
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Jad80: Kamień jest niezbędny, jeśli chcesz odwiedzić wioskę teraz. W dalszej fazie gry i tak przejście zostanie odblokowane. Natomiast jeśli chodzi o kamień, to spróbuje wyjaśnić o jaki dom chodzi:
1. Stajesz zaraz za główną bramą (otwieraną za kupiony za 10 000 Tętnień klucz)
2. Odbijasz w lewo (przeciwnik z rozpylaczem płomieni przy drzewie)
3. Idziesz po schodkach na dół (kolejny przeciwnik)
4. Tam na dole po prawej masz będziesz miał dość długą alejkę, natomiast poszukiwane drzwi znajdziesz z lewej strony
wotan: Nie jest to jeszcze opisane, jednakże mogę Ci powiedzieć, że chodzi tutaj o zadanie w którym wysyłasz ludzi w bezpieczne miejsce (kaplica lub klinika). Postać ta jest generalnie zła i po wysłaniu jej do kaplicy zabija inne znajdujące się tam osoby - będziesz za to dostawał Grudki krwi bestii, a także przedmioty, które podniesiesz po zabitych. Dokładniejszy opis całego zadania wraz z osobami, które można wysyłać pojawi się w najbliższym czasie :)
Dudus86: Z postacią tą związane jest poboczne zadanie, w przypadku jego zabicia raczej już tego nie odkręcisz (nie jestem jednakże jeszcze pewny w 100%).

12.03.2015 22:28
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Panowie, już odpowiadam :)
Mikul1991: Aby dostać się do tego karabinu musisz wcześniej, w kampanii Claire w tymże samym miejscu (ściekająca ściana wody) dostać się na wyższy poziom (podciągniesz się z prawej strony), a na górze, po drugiej stronie, użyć pokrętła - przesuniesz wtedy kraty kawałek dalej i już jako Barry bez problemu podniesiesz karabin.
Goozys[DEA]: Do snajperki dojdziesz, gdy już z magazynu weźmiesz skrzynkę zasilającą (pomieszczenie z wiszącymi trupami, walka z nowym rodzajem przeciwnika). Wtedy możesz postawić wspomnianą skrzynkę pod urwaną drabinką, a następnie po niej dostać się wyżej. Następnie po drabinie znowu wyżej i już będziesz centralnie pod wisielcem.
cx802: Pierwszą część znajdziesz w fabryce (pierwszy budynek), na pierwszym piętrze, po zabraniu z pokoju jastrzębiego sztucznego oka. Otwórz wtedy pomieszczenie, przed którym znajduje się skaner siatkówki - część wątroby weźmiesz z ciała mężczyzny za biurkiem. Druga część znajduje się w kolejnym budynku, w rzeźni (dostęp także po otwarciu za pomocą skanera siatkówki, posiadając sztuczne oko). Tam, po zdobyciu Klucza do rzeźni (wejście w sali, gdzie natknąłeś się na przeciwnika strzelającego ognistymi pociskami) przejdziesz do pomieszczenia z maszynką do mięsa i wiszącymi nad nią kawałkami świnek. Aby wydobyć wątrobę musisz zestrzelić kilka tych kawałków, co wypełni maszynę krwią - wajchę przesuwającą taśmociąg znajdziesz w oddzielonej części, po lewej stronie.

14.12.2014 12:12
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

ChrisCarter: Umiejętności możesz nabywać przy użyciu punktów doświadczenia. Wszystkie oznaczone jako "dostępne od początku" stają się aktywne wraz z ukończeniem prologu. Mowa tu o dwóch pierwszych rzędach, zarówno dla zdolności "Słoń", jak i "Tygrys". Aby kupić umiejętność musisz mieć odpowiednią ilość wspomnianych punktów (w tym przypadku, jeśli dobrze pamiętam, jeden lub dwa) i po prostu dokonać tego w menu "Umiejętności".
bismut: Zwierzęta czasami lubią się przemieszczać i niejednokrotnie może ich nie być na wspomnianym obszarze. Spróbuj na innym terenie, na którym występują lub ponownie, o innej porze (czas szybko przyśpieszysz używając łóżka w odblokowanych kryjówkach - przejętych strażnicach). Dobrze jest użyć mikstury łowieckiej, dzięki czemu zwierzęta zostaną na pewien czas oznaczone.
effendi360: Zapomniałem o wymaganiach potrzebnych do odblokowania umiejętności, sorry. Jeżeli zaś chodzi o same ekspedycje karne to nic nowego do swojej wypowiedzi nie wniosę. Problem może wynikać z samej gry: pamiętam, że również zresetowałem strażnice. Licznik procentowy pozostaje wtedy bez zmian, jednakże po przejęciu danego posterunku nie pojawiały się Konwoje Gniewu oraz ciężarówki z Królewskim Ładunkiem. Może spowodowane było to jakimś błędem, nie jestem do końca pewien. Same ekspedycje karne podczas mojej gry przydarzyły się tylko kilka razy, więc możliwe, że masz też ogromnego pecha. Spróbuj po przejęciu strażnicy pozostać w niej chwilę, odejść kawałek od centrum i licz na łut szczęścia. Z tego co pamiętam u mnie wydarzenia te miały miejsce głównie, gdy odjeżdżałem samochodem z terenu strażnicy - być może ma to jakiś wpływ na częstotliwość pojawiania się ekspedycji karnych. Nic bardziej konstruktywnego, z racji losowości tego typu zdarzeń, nie mogę Ci poradzić.

11.12.2014 15:31
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

effendi360: Ekspedycje karne są to oddziały, które odbijają przejętą strażnicę. Mogą się one pojawiać w różnych momentach, niekoniecznie zaraz po przejęciu. Warunkiem jest niezdobycie fortecy w danym terenie - gdy to zrobisz, ekspedycje karne nie będą wysyłane. Sprawdź więc, czy przypadkiem nie przejąłeś wszystkich fortec. Jeżeli nie, to najszybciej natrafisz na ekspedycję po prostu używając szybkiej podróży do danej strażnicy. Następnie spróbuj opuścić jej teren i czekaj na łut szczęścia - czasami pojawi się komunikat z informacją o ataku i prośbą o wsparcie (jest to losowe). Niemniej jednak aktywności te nie są wymagane do ukończenia gry w 100%. Niektórzy w Far Cry'u mają ten problem, że licznik zaciął im się w pewnym momencie np. kupili wszystkie bronie lub uwolnili dzwonnice, a nie zostało to zaliczone przez grę. Być może problem ten występuje również w Twoim wypadku - odkryłeś wszystko, jednakże gra czegoś nie zaliczyła i przez to licznik z % utknął.

09.12.2014 12:02
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12
Wideo

Behet123: Link dla Ciebie (oglądaj od ok. 15:30) - https://www.youtube.com/watch?v=RvDCI_ayz7I. Generalnie najtrudniejsza jest ostatnia część, gdy pojawi się już wskaźnik pokazujący Twoje miejsce docelowe. Musisz bardzo uważnie lecieć pomiędzy skałami, lekko zniżając lot, aby trafić w wąski przesmyk. Jest to trudne, staraj się delikatnie zmieniać kierunek, gdyż zbyt gwałtowny ruch raczej na pewno spowoduje wlecenie w ścianę :)

04.12.2014 22:52
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

chrzanekTNT - zrobisz to tym samym przyciskiem, którym robiłeś to wcześniej. Jeżeli dobrze pamiętam jest to klawisz odpowiadający za rzucanie przedmiotem (granatem, przynętą, itp.)
jasa_ - dzięki za zauważenie błędu, zostanie to poprawione wraz z ostatnią aktualizacją.
melxx, ggggzzzz - najprawdopodobniej jest to bug związany z ostatnim patchem do gry. Osobiście w wersji, w którą gram na PS4 problem ten nie występował, dlatego też nie potrafię pomóc Wam go rozwiązać. Być może zrobi to kolejna łatka. W każdym razie nie jest to związane z nieodblokowaniem czegoś w grze, czy niespełnieniem jakiegoś ukrytego warunku.

30.11.2014 13:19
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

piotr76: Używając kotwiczki musisz dobrze wymierzyć (patrzeć w miejsce, gdzie można to zrobić - małe kółeczko) i dopiero wtedy pojawi się odpowiednia opcja. Jeżeli nie, oznacza to, że jesteś za nisko, spróbuj podejść wyżej lub poszukaj innej półki skalnej.
inkanaju: Gdy tygrys wleci mu do paszczy masz chwilę, aby w nią strzelić (podświetlona na czerwono). Następnie cała sekwencja powtarza się jeszcze 2 razy i dopiero wtedy ostatecznie zabijasz Rakszasę.
rafalex18: Wszystkie dzwonnice są zaznaczone na mapie. Te z kolorem czerwonym trzeba jeszcze wyzwolić, natomiast te z kolorem białym są już przejęte. Nie ma problemu z dotarciem do którejkolwiek z dzwonnic, gdybyś jednak takowy napotkał użyj brzęczyka. Co do tego, że jej nie masz, nie potrafię odpowiedzieć - spróbuj jeszcze raz dokładnie zobaczyć na wszystkie dzwonnice na mapie, być może którejś jeszcze nie odwiedziłeś.

18.11.2014 19:33
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Assassyn07: nie jestem w stanie powiedzieć dlaczego osiągnięcia nie otrzymałeś. Wszystkie portale zaznaczone są na mapie, upewnij się, że pootwierałeś w nich także wszystkie skrzynie. Być może też po walce z Niszczycielem nie wróciłeś się do portalu nr #10 [M6,#10] (oznaczenie numeryczne zostanie zmienione na #8, gdyż jest zdublowane)?
Eldakar: być może coś zbugowało się w Twojej rozgrywce, gdyż sprawdziłem i Harkyn w mojej grze ma rozdane punkty pomiędzy 1,3 i 4 zaklęcie. Spróbuj może rozdzielić chociaż po jednym punkcie w każdy czar.

16.11.2014 21:40
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Assassyn07 - musisz odwiedzić wszystkie portale, w których znajdziesz jedynie skrzynie ze skarbami - wystarczy je opróżnić (rodzaj portalu: Treasure Chambers).

16.11.2014 11:22
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

kosiarz466: Najprawdopodobniej wszedłeś do Komnaty Kłamstw od razu po walce z Protektorem. Yetka pojawi się w środku w momencie, gdy wejdziesz razem z nią. Wróć więc do Wieży Mądrości i wejdź do Komnaty tamtym wejściem, a Yetkę znajdziesz przy ścianie z napisem.

15.11.2014 00:31
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Sartatius - notatkę znajdziesz w Świątyni, zostało to już uzupełnione w poradniku (ostatnia w rozdziale Notatki-Świątynia).
Persecuted - podejrzewam, że jednak niechcący wprowadziłem Cię w błąd. Sprawdź, proszę, czy potrzebnych elementów nie znajdziesz w Komnacie Kłamstw [M6,8] - od checkpointa na dole schodów przejdź na ich szczyt, następnie w prawo, gdzie złam pieczęć (użycie rękawicy) i do końca korytarza (też w prawo, zaraz za duchem). W skrzyni powinieneś znaleźć poszukiwane brakujące elementy.

12.11.2014 17:21
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Persecuted:
Dzięki za podane informacje. W najbliższej aktualizacji poradnika zostaną wprowadzone zaproponowane przez Ciebie zmiany, głównie te dotyczące otrzymywanych zbroi.
Jeżeli zaś chodzi o przedmioty (np. "dwa brakujące kawałki pancerza o nazwie Wiara") być może nie wszystkie zostały zawarte w opisie przejścia (np. ze względu na skupienie się raczej na "głównej" w danej chwili ścieżce bądź ze względu na późniejsze znalezienie przedmiotu), jednakże są one oznaczone na mapie (w tym wypadku [M3,17]).
Poszukiwany przez Ciebie zestaw powinieneś znaleźć również na mapie Świątyni, odpowiednie oznaczenia to [M3;38,39,40]. Ciebie powinna zainteresować skrzynia znajdująca się na najwyższym poziomie Wieży Mądrości, a więc [M3,40].
Jacek2707:
Jest to póki co jedyna brakująca notatka, która strasznie nie chce dać się znaleźć (również dużo osób na różnych forach poszukuje tylko tej jednej notatki). Gdy tylko zostanie ona znaleziona stosowna informacja pojawi się w poradniku.

08.11.2014 10:34
NorekJ
NorekJ
12
8.0

Lords of the Fallen, czyli polskie Dark Souls. Czy określenie to jest zasłużone, czy może jednak należy uznać je za porównanie negatywne, na tle którego polska produkcja wypada blado? Sprawdźmy, co ma do zaoferowania najnowsze dzieło ze stajni studia CI Games.

05.11.2014 23:18
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

lapatom, drzwi o których mowa nie można otworzyć do momentu ostatniej wizyty w Cytadeli (po rozmowie z Adyrem). Musisz wtedy zabić Kapitana, co umożliwi podniesienie klucza za pomocą którego otworzysz właśnie te drzwi (opis zostanie dodany niebawem, wraz z aktualizacją poradnika). Natomiast odnośnie drugiego pytania, czy jest to zadanie z DLC?

01.11.2014 21:13
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Grzesiu10: błąd ten wynika najprawdopodobniej z wersji gry, w której opcja ta nie była możliwa. Zmiany zostaną wprowadzone ASAP.
banan1000: wszystkie monety znajdziesz na mapie Bjornholm
PanZielonka: możesz to zrobić w Składzie drewna (lewy dolny róg mapy). Zawieź tam kłody i wyładuj w przeznaczonym do tego miejscu (prostokąt przed budynkiem)

29.09.2014 20:29
NorekJ
NorekJ
12
7.0

Od wydania pierwszego Krzyżowca upłynęło już 12 lat. Czy teraz część druga okazała się godną następczynią cenionego pierwowzoru?

05.08.2014 09:58
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Faktycznie tak jest, ale "święty" bardziej mi pasował, więc pozwoliłem sobie na takie wolne tłumaczenie :)

02.08.2014 19:45
NorekJ
NorekJ
12
5.5

Nowy Sacred 3 to duże zmiany, z których większość fanów zwyczajnie nie przełknie. Czy zerwanie z PC-towymi tradycjami bardzo zaszkodziło tej produkcji?

12.07.2014 08:49
NorekJ
NorekJ
12
7.0

Sniper Elite III: Afrika przenosi nas w gorące rejony Czarnego Lądu. Pomysł na osadzenie akcji w takim właśnie miejscu jest niewątpliwie przedni, ale sama gra już tak bardzo nie zachwyca - snajper trafia, jednakże daleko od dziesiątki.

29.06.2014 14:03
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Oczywiście, że tak ;) Dzięki.

26.06.2014 17:56
NorekJ
NorekJ
12
6.5

Mało jest gier detektywistycznych. A jeszcze mniej takich, w których trzeba rozwikłać zagadkę... własnej śmierci. Czy w parze z świetnym pomysłem idzie równie dobre wykonanie? Oto recenzja gry Murdered: Śledztwo zza grobu.

18.04.2014 18:13
NorekJ
odpowiedz
NorekJ
12

Miasto odbudowujesz po prostu zakładając nowe, za pomocą jednostek Osadników/Settler, w miejscu, gdzie kiedyś istniało inne, ale zostało ono zniszczone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl