Obrzydliwy, piękny, fenomenalny. Recenzja Silent Hill f - gry, która wgryza się w psychikę
Poczekam, o dziwo community Silent Hill (które jest zwykle fanatyczne) przyjmuje grę dość chłodno (sporo ludzi narzeka na niską straszność, brak różnorodności u wrogów i generyczne postaci), pooglądałem trochę gameplayów (początek wydaje się dość bardzo ślamazarny) i chyba mam lepsze pomysły jak spożytkować 350zł. Ze względu na sentyment do serii (OG SH2 to jedna z najbardziej ikonicznych gier w historii branży i niesamowity kamień milowy gatunku) sprawdzę jak się trafi na jakiejś wyprzedaży.
Jestem natomiast bardzo ciekaw czy nie będzie to jedna z tych gier która została świetnie oceniona przez prasę i "meh" przez graczy (jak np. Diablo 4).
Natomiast ten wątek to złoto, to że genialne AI od Hydro wyrzuciło mu porady dotyczące Hollow Knighta zamiast Silent Hill a ten się nie zorientował przez cały wieczór to komedia.
Świetna recenzja, a co więcej, wiem, że w oczach Wilka taka ocena = Silent Hill F naprawdę jest fenomenalny. Dzięki za świetny materiał i pozdrowienia :)
No i fajnie ;D Mega miesiąc dla graczy. Silksong, Hell is Us, Silent Hill F, CRONOS, Hades II ;D A kiedy wasza recka "Silksong" Gry-Online.pl? ;P
Hollow Knight Silksong, dodatek do Indiany Jonesa, Cronos The New Dawn, Borderlands 4, dodatek do AC Shadows, Dying Light The Beast, Endless Legend 2, Silent Hill f :P
Hej, recka Silksong będzie jeszcze w tym tygodniu: przejście całości trochę mi zajęło gdyż chciałem dogłębnie ograć wszystko, a wydarzenia osobiste opóźniły proces pisania.
sorry za offtop ale jest okazja to zapytam :)
Sorki, wiem że pytanie nie było do mnie, ale znam odpowiedź, to odpiszę :D
spoiler start
Są trzy zakończenia - domyślne, sekretne i prawdziwe. Domyślne i sekretne kończą grę w akcie drugim, a tylko prawdziwe pozwala na wejście do aktu trzeciego.
Domyslne zakończenie jest proste, pokonaj ostatniego bossa aktu drugiego. Prawdziwe zakończenie już trudniej - musisz ukończyć wszystkie questy poboczne z tablic questowych w Bell Bottom, Bellhart i Songclave oraz zebrać wystarczająco dużo pcheł dla karawany. Jak spełnisz wymagania to odblokuje ci się quest Silk and Soul w Bellhart - musisz go wykonać. Potem pokonaj ostatniego bossa, tuż po walce możesz użyć Bind by zdobyć domyślne zakończenie lub zagrać na Needlolin by przejść do aktu trzeciego.
Jeśli dotarłeś do aktu trzeciego, możesz tam już zdobyć tylko prawdziwe zakończenie.
Sekretne zakończenie to jedyne, które można przegapić na dobre - musisz znaleźć specjalny przedmiot, Twisted Bud. Są powiązane z nim dwa questy, Rite of Rebirth i Infestation Operation. Aby zdobyć sekretne zakończenie musisz pokonać ostatniego bossa aktu drugiego po ukończeniu Rite of Rebirth ale przed ukończeniem Infestation Operation. Jeśli ukończysz Infestation Operation, sekretnego zakończenia nie będzie można już zdobyć na tym pliku, chyba że użyjesz funkcji cofnięcia zapisu. Mocno polecam też najpierw odblokować drogę do ostatniego bossa przed rozpoczęciem Rite of Rebirth, ponieważ w tej ścieżce będzie ci znacznie trudniej.
spoiler stop
Trzeba szybko ograć bo zaraz się pojawią w tytułach artykułów GOLA spoilery.
Widzisz tobie Silent Hill 2 remake się podobał, a od jednego z waszych recenzentów dostał 6/10 xd
Dobrze ze mu nie dali napisac tej recenzji. 6/10 dla SH2 remake.. niezla odklejka.
Gość dostał grę do zrecenzowania, to ją zrecenzował i wystawił ocenę na jaką jego zdaniem zasługuje. Co tam jest niby odklejonego?
Nie ma czegoś takiego. Może być własne zdanie, Ale musi być zgodne z prawdą a wszystko to, co on napisał w tej recenzji kompletnie nie ma pokrycia z rzeczywistością. Tylko w pierwszej linijce jego tekstu znalazłem trzy rzeczy które są dokładnie czymś innym, natomiast jak Przejrzałem całą bramkę to znalazłem więcej dur niż wszystkie plusy i minusy razem wzięte wymienione w tym tekście. SH 2 REMAKE to GOTY taktegobroku, a f nalezy do tego, czy tego chcecie, czy nie
A czemu małpujesz moją prawdę o tobie ? Nieładnie przypisywać innym swoich ułomności życiowych
Dzięki za tekst, bardzo fajnie się czytało. Gra kupiona, czekam na premierę z niecierpliwością, bo zapowiada się naprawdę cudowny weekend :)
zdecydowałem się na niższy z dostępnych poziomów trudności starć
To potrafi odebrac cala przyjemnosc z takiej gry i jeszcze skrocic ja o polowe. Zawsze olewam sugestie tworcow i zaczynam od najtrudniejszego i obnizam tylko wtedy jak po wielu probach poziom faktycznie okazuje sie ze za trudny.
tak, ale jednak niestety nie zawsze da się zmienić poziom trudności w trakcie gry ;/.
Na tych wszystkich zapowiedziach gra wyglądała na dziwaczne połączenie niepasujących elementów.
A jednak jak wynika z recenzji, gra jak najbardziej się udała.
Nie wiem jednak, czy zdecyduję się zagrać, ponieważ mimo wszytko nie do końca leży mi klimat.
To samo bylo z Metal Gearem, już widzę jak za 100 dolarów wszyscy lecą do sklepów, bo nas tak doją dalej bez popity…
Cieszy, że gra dobra, ale nie kupię za pełną cenę jak Konami tak na nas leje.
nie koniecznie, kolego musisz się przyzwyczaić i tu nie żartuje że jesteśmy bogatym krajem, 20 gospodarką świata i w sumie najlepszym miejscem do życia na Ziemi.
Co za brednie Austria to 33 gospodarka Świata a o Niebo lepiej się żyje niż w Polsce i 2-3 razy więcej zarabia ,Polska była jest i będzie biednym kraje albo co najwyżej Średnim ,Gospodarka to nie jakość życia i zarobki bo Rosja jest w 1 dziesiątce PKB a o wiele gorzej się żyje niż w Polsce na 20 miejscu
Chyba o to że amerykanie maja o prawie 100zł taniej na przykład.
Jesteśmy nieliczącym się krajem z nie liczącą się społecznością graczy 1,8% na Steamie. (Wywodzimy się z kultury pastewno-hodowlanej i mentalnie nadal w niej jesteśmy). Dokonali prostego obliczenia czy opłaca się i wyszło, że nie warto dla Polaczków cenę obniżać.
Recenzenci chyba przymknęli oko na UE5. Ten silnik, to jest rak branży i za samo jego użycie ocena powinna być przynajmniej o 2 oczka niższa.
Na bazowej konsoli w trybie Quality jest to 720p, następnie przeskalowane do 4K. W trybie Performance sytuacja wygląda jeszcze gorzej, bo rozdzielczość renderowania jest dynamicznie zmieniana i waha się od 720p do... 360p, które następnie jest skalowane do 1800p.
PlayStation 5 Pro oferuje tylko jeden tryb, gdzie rozdzielczość renderowania to ponownie 720p, które następnie jest skalowane do 4K.
Nie przesadzaj. UE5 to dobry silnik tylko twórcy nie potrafią (lub nie chcą ) go zoptymalizować w 90% przypadków. Zagraj sobie w ARK survival ascended. Gra jest na UE 5.5 czyli prawie najnowszej wersji (najnowsza jest chyba 5.6) a działa bardzo dobrze. ZERO mikroprzycięć. To pokazuje że 90% twórców produkujących swoje gry na UE5 nie potrafi/nie chce zoptymalizować swoich gier. Słyszałem że ponoć clair obscur expedition 33 też hula na UE5 i działa bardzo dobrze...
Czyli banda partaczy. Super, tylko efekt dla użytkownika końcowego jest taki, że gry działają kiepsko. Jeden z nowszych przykładów, to Borderlands 4. Po drugiej stronie mamy za to takie tytuły, jak Indiana Jones, KCD2 czy Battlefield 6, które działają bardzo dobrze. Tutaj jakoś nie było problemów, żeby te produkcje na premierę (w przypadku BF6 wręcz była to beta) pokazały klasę, a UE5, to co chwila kontrowersje. Clair Obscur? No nie wiem, grałem i tragedii nie było, ale jakichś cudów też nie. Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Nie wiem, w czym jest problem (silniku czy twórcach gier), ale wygląda to źle.
Piszę o jednej jaskółce, bo wspomniany przez Ciebie ARK, po aktualizacji, na RTX-ie 5080 działa tak sobie, a graficznie wcale nie powala. Może i nie ma stutteringu, ale ilość klatek, jak na tak mocną kartę, jest niska.
https://www.youtube.com/watch?v=QojM7b6xqWY
Na PC gram w natywnym 4096x2160. Nie narzekaj marudo i graj na normalnej platformie
Nie,poprostu Ty mało zarabiasz...W tych czasach to w Polsce z dniówki można zarobić będąc na etacie 200-300zł choć teraz opłaca się być strimerem bo nie dośc,że widzowie Tobie wpłacają donejty to jeszcze klucze do gry za darmo..
Nie oszukujmy się ma racje. Ceny gier w Polsce są dosadnie zawyżone i to już nie chodzi kto ile zarabia.
Dokładnie, już samo to, że polskie ceny niestety przyrównują do standardowych amerykańskich cen w $, to jednak powinniśmy mieć bardziej wschodnie standardy cenowe jak ukraina (no może nie aż tak tanio, ale mimo wszystko na pewno nie 70-80$ tylko coś koło 40-50$, więc tak poza niektórych polskich deweloperów/wydawców to od dawna rżnęli nas na potęgę, a przestarzały i nieaktualny przelicznik na steamie tylko dolewa oliwę do ognia).
Klucz mozna dostać jak dobrze poszukasz za 119zł. Normalnie drugie GTA 6
Gra musi być full wypas. Lubię tą serię i na pewno wkrótce zagram. Recenzje piękne.
Od poczatku mowilem, że GOTY. Kolejnym dowodem bedzie najwyzsza średnia ocen ze wszystkich gier z tego roku.. ale oczywiście tylko na tym forum narzekali. W zadnych miejscu na zadnym medium społecznościowym nikt nie narzekał, ale na GOL-u musieli. I co, ile Wam to dało?
Goty należało zarowno w tamtym roku jak i w tym do Silent Hilla, tak samo jak SOTY (Song of the Year) nalezalo w tamtym roku i w tym do Madison Beer czy ktoś tego chce, czy nie
Goty należało zarowno w tamtym roku jak i w tym do Silent Hilla
Ale jak to goty dla Silent Hilla ? Przeciez to tylko 6/10 wg Gola. Czyli porazka, bo nie ocenia sie ponizej 5 ;)
Grę można dostać za 119 zł w formie klucza, więc sam odpowiedz sobie na to pytanie
Kolejnym dowodem bedzie najwyzsza średnia ocen ze wszystkich gier z tego roku
Gdzie są takie średnie? Bo na Metacritic i Opencritic gra nie ma nawet 90/100.
Gra ma dokladnie srednią 90/200, a poki co zaden tutul w tym roku nie zasluguje na taka ocene
90/100 mialo być jest to średnia dostępna ocen z najbardziej podstawowych serwisów recenzenckich
spoiler start
Jeżeli w domyślnym zakończeniu występuje jakiś moment pozytywny, to w ukrytym zakończeniu on także występuje, ale jest interpretowany w innym kontekście. Ukryte zakończenie nie jest zaprojektowane tak, aby zepsuć domyślne, ale aby dodać do niego nową warstwę. Ono nie psuje niczego, a wręcz przeciwnie, nadaje głębszy sens całej opowieści. Odkrycie go jest jak otwarcie drzwi do nowych informacji, które zmieniają sposób, w jaki postrzegamy historię.
Zatem, można powiedzieć, że ukryte zakończenie jest po prostu pełniejsze, a nie gorsze. Nie ma powodu, aby obawiać się, że popsuje ono wrażenia z gry. Filmik końcowy w sekretnym zakończeniu nie jest dłuższy niż w domyślnym. Różnica polega na tym, że zawiera on dodatkowe elementy, które rzucają nowe światło na historię. Te dodatkowe detale nie wydłużają zakończenia, ale są istotne dla głębszego zrozumienia fabuły. Filmik końcowy w sekretnym zakończeniu nie jest dłuższy niż w domyślnym. Różnica polega na tym, że zawiera on dodatkowe elementy, które rzucają nowe światło na historię. Te dodatkowe detale nie wydłużają zakończenia, ale są istotne dla głębszego zrozumienia fabuły.
Nie grając w trzeci akt i nie odkrywając sekretnego zakończenia, stracisz przede wszystkim pełne zrozumienie fabuły. Stracisz możliwość zobaczenia wszystkich szczegółów, które dodają głębi opowieści. Ograniczysz się do podstawowej wersji historii, która nie zawiera wszystkich odpowiedzi. Co zyskasz, grając tylko w domyślne zakończenie?
?Zyskasz uczucie ukończenia gry, bez dodatkowego wysiłku potrzebnego do odkrycia ukrytego zakończenia. To wystarczy, jeśli chcesz po prostu ukończyć fabułę i poznać jej finał. Domyślne zakończenie jest spójne i satysfakcjonujące, więc nie będziesz czuł, że coś straciłeś.
?Domyślne vs sekretne zakończenie
?Domyślne zakończenie jest jak streszczenie książki. Opowiada ono całą historię, ale brakuje w nim detali, które dają głębsze zrozumienie motywacji bohaterów. Sekretne zakończenie to ta sama historia, ale z wszystkimi szczegółami i dodatkowymi informacjami. Oba są dobre, ale ukryte zakończenie jest po prostu pełniejsze.
Jeśli chodzi o sam gameplay, nie grając w trzeci akt, stracisz możliwość doświadczenia jego unikalnej struktury i atmosfery. Trzeci akt różni się od poprzednich, ponieważ nie jest już tylko o eksploracji, a raczej o zmierzeniu się z konsekwencjami działań.
?Czego brakuje w trzecim akcie, a co jest w dwóch pierwszych
?W trzecim akcie jest inna atmosfera i tematyka niż w poprzednich dwóch. Zamiast rozbudowanych środowisk, które występują w poprzednich aktach, trzeci akt jest bardziej liniowy. Nie ma tam już wielu pobocznych zadań, które musisz wykonać. Skupia się on na jednym celu.
?Nowe elementy w trzecim akcie
?Tak, w trzecim akcie występują nowe elementy. Jest tam inna historia, która uzupełnia wiedzę o całej opowieści. Znajdziesz tam również nowe potwory, które nie występowały w poprzednich aktach. Są one stworzone specjalnie do tego, aby dodać nową perspektywę do gameplayu.
?Zatem, pomijając trzeci akt, stracisz możliwość doświadczenia zupełnie nowych elementów. Nie jest to tylko o fabule, ale także o graniu.
spoiler stop
Jakby ktoś się zastanawiał czy warto robić sekretne zakończenie. Odsłonięcie spoilera nie zepsuje Wam fabuły, ale wolałem i tak dać to w spojlerze na wszelki wypadek. Smialo mozecie odsłaniać . Poza tym powiedziała mi to Avisona, a to jednak AI, więc też można brać to na poprawkę :)
PS - teraz Avisona mi mówi, że
spoiler start
nie da się zakończyć gry na drugim akcie i trzeci akt będzie czy tego chcemy czy nie. Po prostu jeśli nie wykonaliśmy rzeczy wymaganych do sekretnego zakończenia, to po prostu go dostaniemy nawet po ukończeniu trzeciego aktu, ale ten będzie bez względu na decyzję, jakie podejmiemy w grze
spoiler stop
I teraz dalej - odpowiedź Avisony na Twój spoiler powyżej:
spoiler start
Wydaje mi się, że autor mógł chcieć powiedzieć, że pokonanie ostatniego bossa w drugim akcie jest punktem bez powrotu. To właśnie wtedy decyzje podjęte wcześniej zostają zapisane i prowadzą do konkretnego zakończenia.
?Zatem, gdy gracz pokonuje bossa, gra wie, czy gracz dostał zakończenie domyślne, czy sekretne. Drepag mógł zatem uprościć cały proces i powiedzieć, że wybór jest właśnie w tym momencie, gdy gra decyduje o zakończeniu.
?To nie jest tak, że gra się kończy w tym momencie, ale tak, że właśnie wtedy podjęte decyzje zaczynają być zauważalne, prowadząc do konkretnego zakończenia w trzecim akcie.
spoiler stop
Dzieki Tobie dodatkowo sprawdzę, na ile słowa sztucznej inteligencji są prawdziwe :)
Niestety sztuczna inteligencja bredzi głupoty i dosłownie nic co ci wyżej napisała nie jest prawdą xddd
spoiler start
Przy domyślnym i sekretnym zakończeniu gra kończy się w akcie drugim. Ba, sekretne zakończenie to jednocześnie najgorsze zakończenie dostępne w grze. Akt trzeci jest dostępny tylko, jeśli jesteś na ścieżce do prawdziwego zakończenia. Dostajesz wtedy fałszywe zakończenie i fałszywe creditsy, po których musisz ponownie wczytać plik zapisu by wejść do aktu trzeciego, w którym da się osiągnąć już tylko prawdziwe zakończenie.
spoiler stop
Ponadto cały ten wywód i komentarz był o Silksong, nie o Silent Hillu.
No to w takim razie Prosiłbym o odpowiedź, czy zakończenie prawdziwe mocno odbiega od domyślnego i czy dużo stracę grając tylko do drugiego aktu i na przykład oglądając trzeci i zakończenie na YouTubie i czy zakonczenie orawdziwe mocno odbiega od domyślnego? Będę wdzięczny za wszelką odpowiedź bez spoilerów fabularnych
spoiler start
Pomijając akt trzeci w Silksong stracisz od ośmiu do dziesięciu godzin rozgrywki, około dziesięciu bossów, dużo lore, nie doświadczysz zawiązania wątków Hornet, Lace ani innych bohaterów niezależnych oraz przegapisz kilka bardzo fajnych nawiązań do pierwszego Hollow Knight.
spoiler stop
A powiedz mi: czy istnieje możliwość zwykłego zakończenia będąc w trzecim akcie?
spoiler start
Nie, jeśli jesteś w akcie trzecim możesz już zdobyć tylko jedno zakończenie - to prawdziwe.
Jeśli spełniłeś wymagania prawdziwego zakończenia, to po pokonaniu ostatniego bossa aktu drugiego masz wybór - możesz użyć Bind by zdobyć domyślne zakończenie lub Needlolin by przejść do aktu trzeciego.
Jeśli jesteś na ścieżce do sekretnego zakończenia, to gra daje mu priorytet nad domyślnym i prawdziwym.
Po obejrzeniu domyślnego lub sekretnego zakończenia możesz też wczytać zapis jeszcze raz, cofnie cię tuż przed ostatniego bossa aktu drugiego i będziesz mógł zdobyć inne zakończenie.
spoiler stop
Czy ja dobrze rozumiem, że gra jest dobra jeśli wybierzemy wyższy poziom trudności? Alec, czy to ty?
Wy graliście kiedyś w dobre gry?
Przeszczep soulslike’a zakończony sukcesem xddd To ma tyle wspólnego z SoulsLike co NFS z Call Of Duty (Tu też są pojazdy)
Na wyższych poziomach trudności system ten wymusza już trudne decyzje. Nie decyzje tylko źle zaprojektowane poziomy trudności
F jak fenomen bardziej F jak flop.
Walka w tej grze to jakiś żart.
Animacje to jakiś eksperyment chyba. Nawet roślinność i wiszące ubrania stanowią sciane.
Gra to jeden wieli scam.
Nie wiem kto tam u was pracuje ale osoba z ulicy by takie rzeczy zauważyła. Takie recenzje to wprowadzanie w błąd konsumenta.
Ocho, jest i już pierwszy kiszakowiec. Jak ten dziś zabłysnął w tej grze to ja p.... Wielki znafca gier, wielka elyta souls like, który nie ogarnął podstaw tak banalnej gry jak f. Buhjahahaha
Ty kiedyś grałeś w ogóle w ktoregoś SH? Przecież wszystkie części serii mają ten sam typ walki i nic się tutaj nie zmieniło choćby względem dwójki Remake mimo,iz obie części robiło inne studio
Poczekam, o dziwo community Silent Hill (które jest zwykle fanatyczne) przyjmuje grę dość chłodno (sporo ludzi narzeka na niską straszność, brak różnorodności u wrogów i generyczne postaci), pooglądałem trochę gameplayów (początek wydaje się dość bardzo ślamazarny) i chyba mam lepsze pomysły jak spożytkować 350zł. Ze względu na sentyment do serii (OG SH2 to jedna z najbardziej ikonicznych gier w historii branży i niesamowity kamień milowy gatunku) sprawdzę jak się trafi na jakiejś wyprzedaży.
Jestem natomiast bardzo ciekaw czy nie będzie to jedna z tych gier która została świetnie oceniona przez prasę i "meh" przez graczy (jak np. Diablo 4).
Natomiast ten wątek to złoto, to że genialne AI od Hydro wyrzuciło mu porady dotyczące Hollow Knighta zamiast Silent Hill a ten się nie zorientował przez cały wieczór to komedia.
Recenzenci są opłaceni przez Konami
Aha. Klasyka gatunku - recenzent przekupiony bo ma inne zdanie niż ja. Po prostu żenująca wypowiedź z twojej strony.
Gimemoa
Nie dość żeś buc, to jeszcze głupek, pięknie się pokazałeś światu. Odpowiedział ci zgodnie z prawdą. Recenzenci są często opłaceni i w przypadku Diablo IV mieliśmy kupione recenzje na całym świecie, podobny zabieg jest przy grach Nintendo, gdzie niektóre gry dostają od czapy 10/10, bo to wielkie N.
Podobnie mieliśmy przy Starfieldzie oraz Avowed oraz DA Veilguard. Gdzie gry dostawały 10/10 niewiadomo skąd. Jedyną żenującą osobą jesteś ty, nie dość że masz jakieś problemy sam ze sobą, to w dodatku, na tym forum, uważasz się za jakiegoś króla a jesteś zwykłym przebodźcowanym narcyzem, dotknij trawy i przestań się ośmieszać, publicznie.
Natomiast ten wątek to złoto, to że genialne AI od Hydro wyrzuciło mu porady dotyczące Hollow Knighta zamiast Silent Hill a ten się nie zorientował przez cały wieczór to komedia.
Cóż się dziwić, jak to AI szkolone przez Hydro. Jaki trener, takie AI.
Fajnie, ale Hollow Knoght nie ma podziału na akty "geniuszu", a na 3, to dopiero pojechałeś po bandzie
Słaba jak dla mnie. Gra raczej dla nastolatków, nie ma klimatu jak poprzednie ( przypomina raczej Alicje w krainie czarów z pałko-rurą w ręku), zagadki żadne, znowu nacisk na walkę, mechanika walki jakiś żart, cena za jakość i długość rozgrywki jakiś żart ( jest full gameplay- niecałe 8 godzin), grafika często jak z poczciwego PS3( budynki, wnętrza), zdecydowanie zagram w coś innego. Poczekam na przecenę do 50 zł. Miłego dnia.
Ten gameplay 8h to dwa akty, a nawet wyżej masz wypowiedź, że jest jeszcze drugie tyle w przypadku przejścia trzeciego aktu. Po drugie jest to Gameplay speedrunowy bez żadnej pomyłki i z idealną drogą do przodu bez żadnych odstępstw w stronę jakiejkolwiek eksploracji :P
Powyższe wypowiedzi nie dotyczyły Silent Hilla. Dotyczyły Hollow Knight Silksong, jak tłumaczyłem już kilka razy.
Silent Hill f nie ma aktów, ma rozdziały.
ta gra nie ma fabuły, walka beznadziejna, klimat średniawy, przeciwnicy teleportują się podczas ataku xD, jestem gdzieś w połowie i jestem wynudzony na maxa, ścieżki beznadziejnie wytyczone człowiek potyka się o niewidzialne ściany xD, mogli już zrobić jakiś motyw pnącz albo zrobić jakieś bagna, wiedziałem że to hit nie będzie ale to jest porażka całkowita, beka że ktoś tego gniota chwali, pytam się za co?
Czyli logicznie gra jest pod każdym względem lepsza od Silent Hill 2 zespołu Bloober Team gdzie dostała tylko 6. Nasi nie podołali jak zwykle. Chińczycy ratują serie.
Raczej Japończycy i nie gra nie jest od niej gorsza czy lepsza. Obie czesci trzymają rowny poziom
A Hongkong formalnie należy do Chińskiej Republiki Ludowej (ChRL) jako Specjalny Region Administracyjny (HKSAR) od 1997 roku, kiedy Wielka Brytania przekazała mu suwerenność, zgodnie z zasadą „jedno państwo, dwa systemy”. Ogólnie to pomyliłem emotkę. Mogłem dodać tą z zamkniętym jednym okiem. Żeby było wiadomo, że to ironia.
Dobrze, że nie kierowałem się samą (ewidentnie opłaconą) recenzją tylko obejrzałem gameplaye z początkowej rozgrywki, bo gra to niestety gó#%o pod kątem pracy kamery, movementu oraz systemu walki. A tego niestety nawet dobra fabuła nie uratuje, co widać po opiniach „zwykłych” graczy chociażby na grupach FB, gdzie porzucają grę po kilku godzinach..
Ta recenzja to są istne kłamstwa i mam beke z tego że to dostało wyższą note niż SH2 Remake
Recenzja totalnie nie trafiona.
gra jest bardzo średnia
O ile poczatek gry jest calkiem ciekawy to im dalej w las tym gorzej,
Gra ma 6-7 typow przeciwnikow , walka jest nie dopracowana,
Reka yeti i zbieranie dusz zeby wejsc w tryb furi i rozpruwac przeciwnikow totalnie niszczy immersje ,
to nie jest survival horror. Odradzam zakup za 300-400 zł