Recenzje gier akcji PC 23
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Akcji na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 710 tekstów spełniających te kryteria.
Total Overdose: A Gunslinger's Tale in Mexico - recenzja gry
recenzja gry14 października 2005
Total Overdose to rozbudowana gra akcji/TPP, nawiązująca klimatem oraz wykonaniem do serii Grand Theft Auto oraz pierwszej części przeboju filmowego „Desperado”. Jak nasz recenzent ocenił to połączenie?
Total Overdose: A Gunslinger's Tale in Mexico - recenzja gryHellforces - recenzja gry
recenzja gry16 września 2005
Romans z Hellforces rozpoczyna się jękiem rozkoszy. Oprawa wizualna nie budzi żadnych zastrzeżeń. Ładnie wykonane bronie, przyjemne modele przeciwników oraz ogólny rozkład okolicy, związany z zamieszkami wywołanymi przez satanistów, mogą się podobać.
Hellforces - recenzja gryBloodRayne 2 - recenzja gry
recenzja gry5 września 2005
Kontynuacja przygód słynnej dhampirzycy. Tym razem musi ona powstrzymać grupę wampirów będących pod wodzą Kagana. Stwory te próbują doprowadzić do wyprodukowania tajemniczej substancji, pozwalającej im bezpiecznie wychodzić na powierzchnię za dnia.
BloodRayne 2 - recenzja gryTribes: Zemsta - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2005
Trwa międzygalaktyczna wojna. Po jednej stronie barykady Imperium, po drugiej plemiona barbarzyńców. Trwa też miłość. Uczucie połączyło księżniczkę Victorię i przywódcę plemienia Fenixa, Daniela. Związek mógłby zakończyć spór i rozpocząć nowa erę pokoju.
Tribes: Zemsta - recenzja gryBoiling Point: Road to Hell - recenzja gry
recenzja gry8 sierpnia 2005
Bohaterem gry jest Saul Myers, były legionista. Mieszka w Paryżu, jest rozwiedziony. Jego córka, Lisa, tworzy reportaże w niewielkim państewku w Południowej Ameryce – Realii. Niestety, Lisa nie dzwoni już od czterdziestu ośmiu godzin.
Boiling Point: Road to Hell - recenzja gry
Battlefield 2 - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2005
Bliski Wschód i Azja. Niedaleka przyszłość. I trzy strony konfliktu toczące zmagania o każdy metr kwadratowy wirtualnych pól walki. A do tego olbrzymi ładunek grywalności. Oto BF2 w pigułce.
Battlefield 2 - recenzja gryProject: Snowblind - recenzja gry
recenzja gry29 czerwca 2005
W zamierzeniach „Project: Snowblind” miał być ideowym spadkobiercą obu części „Deus Ex”. W efekcie prac powstał futurystyczny FPS, który zapożyczył część elementów z serii „Deus Ex”, ale wykształcił własny styl.
Project: Snowblind - recenzja gryChrome: SpecForce - recenzja gry
recenzja gry27 czerwca 2005
Druga część czołowej polskiej strzelaniny utrzymała poziom swojego poprzednika. Autorzy nawet nie starali się zaszczepić jakiś rewolucyjnych zmian i w sumie dobrze, bo wiadomo, że lepsze jest wrogiem dobrego.
Chrome: SpecForce - recenzja gry
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC
recenzja gry14 czerwca 2005
Świetny klimat, doskonała muza, olbrzymie miasta, dowolność poczynań - czegóż chcieć więcej? Najwspanialsza odsłona Grand Theft Auto przybyła, by skraść nasze serca oraz... mnóstwo wolnego czasu.
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PCRecenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci
recenzja gry10 czerwca 2005
Wcielamy się w postać Nicka Scryera, tajnego agenta zajmującego się walką z organizacjami terrorystycznymi. Zapowiadała się grubsza afera wymagająca dyskrecji. Aby w przypadku wpadki wróg nic z Nicka nie wyciągnął, ten zgodził się na wymazanie pamięci.
Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięciPariah - recenzja gry
recenzja gry8 czerwca 2005
Pariah jest trójwymiarowym shooterem z akcją prezentowaną z widoku pierwszej osoby. Wcielasz się w rolę Jacka Masona. Główny bohater jest naukowcem, który został przydzielony do ochraniania bardzo cennej przesyłki podążającej na Ziemię.
Pariah - recenzja gryClose Combat: First to Fight - recenzja gry
recenzja gry2 czerwca 2005
Akcja rozgrywa się w 2006 roku w Bejrucie. W wyniku walk o władzę dochodzi do wojny domowej, dziesiątkującej okoliczną populację. Targany wewnętrznymi pobudkami moralnymi, wielkoduszny wujek Sam postanawia się zlitować i pomóc w rozwiązaniu konfliktu.
Close Combat: First to Fight - recenzja gryConstantine - recenzja gry
recenzja gry30 maja 2005
Gracz wciela się w postać Johna, którego filmowy wizerunek stworzył Keanu Reeves. W grze pozostał z niego tylko smolisty nałóg oraz symboliczna ilość złośliwych docinek. Jednak fani filmu powinni być jak najbardziej z gry „Constantine” zadowoleni.
Constantine - recenzja gryDoom 3: Resurrection of Evil - recenzja gry
recenzja gry2 maja 2005
Co do tego, że oficjalny dodatek do Doom 3 powstanie, nie było wątpliwości. Pokonanie Cyberdemona i zamknięcie portalu do Piekła tak naprawdę nie rozwiązywało problemu, wszak w otchłani wciąż tkwił Malcolm Betruger – główny prowodyr całego zamieszania.
Doom 3: Resurrection of Evil - recenzja gryLEGO Star Wars - recenzja gry
recenzja gry25 kwietnia 2005
Skala inwencji włożonej w tę grę nokautuje. Mamy tu prawdziwy geniusz projektowy z cyklu „zbudować skomplikowanego robota z geometrycznie banalnych klocków tak, by wyglądał praktycznie tak jak w filmie?”. Lego zostały tu wykorzystane w mistrzowski sposób.
LEGO Star Wars - recenzja grySWAT 4 - recenzja gry
recenzja gry22 kwietnia 2005
SWAT 4 to kontynuacja wydanego przez Sierrę ponad 5 lat temu taktycznego shootera FPP, który jako pierwszy miał oficjalne błogosławieństwo prawdziwych odziałów amerykańskiej brygady Special Weapons And Tactics. Gra jest jeszcze lepsza.
SWAT 4 - recenzja gryBrothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gry
recenzja gry21 kwietnia 2005
„Brothers in Arms” zapowiadali się bardzo dobrze. Liczyliśmy na tytuł, który łączyłby w sobie zręcznościowe motywy zaczerpnięte z takich gier jak CoD czy MoHAA z warstwą taktyczną...
Brothers in Arms: Road to Hill 30 - recenzja gryAugustus: W służbie Cezara - recenzja gry
recenzja gry15 kwietnia 2005
Po śmierci Cezara w 44 r. p.n.e. po władzę sięga Marek Antoniusz. Jednak Cezar na prawowitego następcę wyznaczył swego usynowionego siostrzeńca, Oktawiana. W Rzymie rozpoczynają się wewnętrzne walki o zdobycie tronu.
Augustus: W służbie Cezara - recenzja gry
Driver 3 - recenzja gry na PC
recenzja gry13 kwietnia 2005
Mamy do czynienia z kolejną „róbta-co-chceta” gierką gangsterską, reprezentantem osobliwego nurtu city-simów, połączeniem samochodówki z TPS-em. Wcielamy się w gliniarza, który inwigiluje mafię złodziei samochodów...
Driver 3 - recenzja gry na PC
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PC
recenzja gry4 kwietnia 2005
„Splinter Cell: Chaos Theory” to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. To zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - recenzja gry na PCBlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gry
recenzja gry31 marca 2005
Przez pierwszych 5 minut zabawy „BlowOut” daje jeszcze nadzieję bycia czymś więcej niż tylko głupiutkim shooterem. Okazuje się jednak, iż jest to tylko niezbyt atrakcyjny tutorial. Może chociaż grafika stoi na przyzwoitym poziomie?
BlowOut: Military Fighting Unit - recenzja gryScrapland - recenzja gry
recenzja gry29 marca 2005
Scrapland to asteroida. Kiedyś była to piękna planeta, ale ludzie ją wyeksploatowali i zniszczyli. Wówczas roboty odbudowały ją ze śmieci przez nich pozostawionych. Ludzi uważają za najniebezpieczniejsze kreatury i czują do nich niesamowite obrzydzenie.
Scrapland - recenzja gryHidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gry
recenzja gry22 marca 2005
„Hidden & Dangerous 2: Drużyna Szabla” oferuje dziewięć nowych, niezbyt długich a na dodatek stosunkowo prostych misji. Jedynym poważnym usprawnieniem jest niezwykle grywalny tryb kooperacji – szkoda tylko, iż obejmuje on wyłącznie nowe etapy.
Hidden and Dangerous 2: Drużyna Szabla - recenzja gryStar Wars: Republic Commando - recenzja gry
recenzja gry21 marca 2005
W „Republic Commando” gracz wciela się w rolę jednego z elitarnych sklonowanych żołnierzy – dowódcę niewielkiego oddziału komandosów. Bycie klonem pociąga za sobą spore konsekwencje. Pierwszą zauważalną jest brak imienia.
Star Wars: Republic Commando - recenzja gry