Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry Torchlight II

25 Najlepszych gier hack'n'slash - Diablo dobra lista!
25 Najlepszych gier hack'n'slash - Diablo dobra lista!

artykuł6 września 2024

Wracamy z kolejną listą TOP 25. Tym razem spoglądamy w stronę gatunku hack'n'slash. 2024 przywiał tu trochę świeżego powietrza, więc zaczynajmy!

W co grać, czekając na Diablo 4? Gry i mody, które wypełnią pustkę po diable
W co grać, czekając na Diablo 4? Gry i mody, które wypełnią pustkę po diable

artykuł14 grudnia 2018

Może tytułowe pytanie powinno brzmieć inaczej - czy warto w ogóle czekać na Diablo 4? Niezależnie jednak od tego, o co zapytamy, mamy kilka różnych odpowiedzi.

Przegląd Diabloklonów - 2012 rokiem hack'n'slashy?
Przegląd Diabloklonów - 2012 rokiem hack'n'slashy?

artykuł10 stycznia 2012

Rozpoczynający się rok będzie równie łaskawy dla zwolenników rzeźni. Zalew diabloklonów, jaki czeka nas w następnych dwunastu miesiącach, powinien ucieszyć nie tylko fanatyków sieczenia i rąbania, ale i graczy w ogóle.

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.