Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry World of Warcraft: Wrath of the Lich King

Wszystko, co wiemy o World of Warcraft: Cataclysm
Wszystko, co wiemy o World of Warcraft: Cataclysm

artykuł11 stycznia 2010

Informacji na temat nadchodzącego trzeciego dodatku do World of Warcraft jest w Internecie zatrzęsienie. Postanowiliśmy zebrać najważniejsze z nich w jednym obszernym artykule.

Gorąca 20 końca roku!
Gorąca 20 końca roku!

artykuł10 października 2008

Prezentujemy 20 najgorętszych tytułów, które ukażą się do końca tego roku. Będzie w czym wybierać!

GOL Adventure - Wyprawa na GC
GOL Adventure - Wyprawa na GC

artykuł7 września 2007

Podobnie jak w zeszłym roku podstawową atrakcją GOL Adventure 2007 stał się wyjazd do Lipska na targi Games Convention. Spośród osób, które wysłały zgłoszenie, wylosowaliśmy trójkę szczęśliwców.

GC 2007 - dzień prasowy
GC 2007 - dzień prasowy

artykuł23 sierpnia 2007

Targi Lipskie, przynajmniej w swojej oczekiwanej tegorocznej wspaniałości zaczynają się praktycznie dzisiaj – na hale targowe wchodzą masy żądnych dobrej rozrywki ludzi – niemniej dzień prasowy za nami. Dobrze już widać, że GC dostały niezłego kopa...

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.