Artykuły i opinie na temat gry Desperados III

Najlepsze gry strategiczne 2020 - 10 strategii wartych naszego czasu
artykuł14 grudnia 2020
W kończącym się powoli roku na rynku pojawiło się sporo bardzo odmiennych gier strategicznych. Każdy znajdzie coś dla siebie. Pytanie tylko, na które tytuły warto zwrócić uwagę?

Premiery gier – w jakie nowe gry zagramy w czerwcu 2020
artykuł31 maja 2020
Dwie największe premiery miesiąca to The Last of Us 2 oraz Valorant. W czerwcu zagramy również w powracającą po wielu latach serię Desperaros, remastery Command and Conquer oraz garść ciekawych tytułów niezależnych.

Najlepsze gry na PC, które pokazano na E3 2019
artykuł15 czerwca 2019
Na tegorocznym E3 pokazano wiele atrakcyjnych tytułów na PC – zarówno kontynuacji czy remasterów, jak i pełnoprawnych premier. Przyglądamy się najciekawszym i najlepiej zaprezentowanym produkcjom.

Gry strategiczne 2019 roku. W tym roku warto być pecetowym strategiem
artykuł17 stycznia 2019
To będzie dobry rok dla cyfrowych generałów. Prezentujemy pokaźną listę najbardziej obiecujących, naszym zdaniem, tytułów strategicznych, w które zagramy w 2019 roku.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.