Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Artykuły i opinie na temat gry South Park: The Fractured But Whole

Cyfrowy cień Cthulhu, czyli spuścizna Lovecrafta w grach
Cyfrowy cień Cthulhu, czyli spuścizna Lovecrafta w grach

artykuł2 lutego 2018

Dzieła pióra H. P. Lovecrafta zdobywają dzisiaj popularność taką, jakiej nie miały za życia pisarza. Czy mity o przedwiecznych sprawdzają się jako tło fabularne gier wideo? Różnie z tym bywa.

Dwanaście miesięcy dobrego odgrywania ról – RPG-owe podsumowanie 2017 roku
Dwanaście miesięcy dobrego odgrywania ról – RPG-owe podsumowanie 2017 roku

artykuł31 grudnia 2017

To był dobry rok dla RPG – i to dwojako. Raz, że wyszła tona hitów. Dwa, że gatunek nagle znacząco umocnił swoją pozycję w branży, zbliżając do gatunku rolplejów serię Assassin’s Creed i inne sandboksy. Przed Wami RPG-owe podsumowanie roku 2017.

Gry października 2017 – najciekawsze premiery i konkurs
Gry października 2017 – najciekawsze premiery i konkurs

artykuł1 października 2017

Październik kontynuuje wrześniowy trend i serwuje nam kilka długo wyczekiwanych hitów. Głównym daniem dla wielu graczy będzie powrót Assassin’s Creeda, coś dla siebie znajdą także fani samochodówek, platformówek, strzelanek i strategii.

Wszystkie gry RPG roku 2017 – erpegi, w które zagramy w tym roku, od A do Z
Wszystkie gry RPG roku 2017 – erpegi, w które zagramy w tym roku, od A do Z

artykuł29 stycznia 2017

Rok 2017 będzie należał do RPG-ów – to nie ulega wątpliwości. Poniższe zestawienie udowadnia, że w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy miłośnicy grzebania w statystykach z pewnością nie będą się nudzić.

Najbardziej oczekiwane gry 2017 roku – wybór redakcji
Najbardziej oczekiwane gry 2017 roku – wybór redakcji

artykuł1 stycznia 2017

Rok 2016 właśnie dobiegł końca. Czas więc zastanowić się, w co zagramy w roku 2017. Oto redakcyjny przegląd 30 najbardziej oczekiwanych spośród nadchodzących gier.

15 gier RPG, na które czekamy – top 15 nadchodzących erpegów. Edycja 2016
15 gier RPG, na które czekamy – top 15 nadchodzących erpegów. Edycja 2016

artykuł22 października 2016

„Złota era gier RPG jest wciąż przed nami” – powiedział Brian Fargo i zakasał rękawy, zabierając się do pracy nad trzema produkcjami. Dobrze zapowiadających się RPG-ów mamy jednak więcej, toteż przygotowaliśmy dla Was zestawienie najciekawszych z nich.

Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia
Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia

artykuł25 sierpnia 2016

Tegoroczny Gamescom zakończył się w niedzielę i choć ostatecznie nie przyniósł zbyt wielu informacji na temat niezapowiedzianych jeszcze gier, w trakcie targów dowiedzieliśmy się mnóstwo nowych rzeczy na temat innych projektów. Jakich? Zobaczcie sami.

Co zobaczymy na targach Gamescom 2016? 33 gry, które warto mieć na uwadze
Co zobaczymy na targach Gamescom 2016? 33 gry, które warto mieć na uwadze

artykuł16 sierpnia 2016

Już w środę rozpoczyna się prawdziwe święto europejskich graczy - targi Gamescom w Kolonii. Z jakich tytułów możemy spodziewać się nowych materiałów i informacji? Na co warto zwrócić uwagę?

Przeczytaj również:

Mapa Cyberpunka 2077 nie będzie wielka, ale to nic nie znaczy. Nasza analiza
Mapa Cyberpunka 2077 nie będzie wielka, ale to nic nie znaczy. Nasza analiza

artykuł6 grudnia 2019

Nowa gra CD Projektu RED, Cyberpunk 2077, jest tak bardzo wyczekiwana przez graczy, że każdy dotyczący jej szczegół poddaje się wnikliwej analizie. Nie może być inaczej w przypadku mapy, która niedawno wyciekła do sieci.

Gry 2020 roku, na które najbardziej czekamy – wybór redakcji
Gry 2020 roku, na które najbardziej czekamy – wybór redakcji

artykuł3 grudnia 2019

2020 rok zapowiada się lepiej od obecnego. W najbliższych miesiącach czekają nas premiery takich hitów jak Cyberpunk 2077, Final Fantasy VII Remake czy The Last of Us 2.

Graficzne petardy – gry, które usmażą pecety w 2020 roku
Graficzne petardy – gry, które usmażą pecety w 2020 roku

artykuł14 listopada 2019

Kiedy lis z Małego Księcia twierdził, że najważniejsze jest niewidoczne dla oczu, na pewno nie miał na myśli hiperrealistycznego oświetlenia oraz technologii śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Zresztą, co on mógł wiedzieć, był tylko lisem.