Artykuły i opinie na temat gry StarCraft II: Legacy of the Void

9 rzeczy o Starcrafcie, które chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
artykuł30 listopada 2018
Miłośnicy Starcrafta mają całkiem niezły powód do świętowania. W tym roku marce stuknęło okrągłe 20 lat, a nie tak dawno oryginał powrócił w wersji Remastered. Dlatego warto zaprezentować kilka ciekawych, mniej znanych faktów na temat gry Blizzarda.

Intel Extreme Masters Katowice 2016 – turniej StarCrafta II w pigułce
artykuł1 marca 2016
Ostatni z przygotowanych przez nas artykułów na temat katowickiej imprezy Intel Extreme Masters poświęciliśmy turniejowi StarCrafta II.

Gry listopada 2015 - najciekawsze premiery i konkurs
artykuł2 listopada 2015
Tegoroczny okres przedświąteczny zapowiada się naprawdę gorąco. Fani nastawionych na akcję erpegów mocno trzymają kciuki za czwartego Fallouta, w odwodzie - jak co roku - czeka Call of Duty, a pazur zamierza także pozostać Need for Speed.

Pecety na targach E3 2015 - 10 najlepszych gier na PC, których nie zobaczymy na konsolach
artykuł24 czerwca 2015
Tegoroczne targi okazały się wyjątkowo bogate nie tylko w zapowiedzi gier konsolowych. Po raz pierwszy od dawna komputery osobiste bardzo mocno zaznaczyły swoją pozycję na rynku.

20 najbardziej oczekiwanych gier 2015 roku
artykuł1 stycznia 2015
Choć w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy doczekaliśmy się kilku fantastycznych produkcji, prawdziwa uczta dla graczy zacznie się dopiero wraz z początkiem roku 2015. Przed Wami lista dwudziestu najgorętszych tytułów, w które już niedługo zagramy!

Czekając na epokę Roju – kto jest kim w serii StarCraft
artykuł9 marca 2013
Już niedługo Kerrigan ponownie zacznie jednoczyć Rój zergów i wyruszy dopełnić zemsty na Arcturusie Mengsku w StarCraft II: Heart of the Swarm. Przypominamy, kto jest kim w serii stworzonej przez Blizzard i jak rozpoczął się wielki konflikt.

Mody do gry StarCraft II - wywiad z Dustinem Browderem
artykuł16 lutego 2011
Kilka dni temu mieliśmy okazję porozmawiać z głównym projektantem gry StarCraft II – Dustinem Browderem. Tematem tej rozmowy były przygotowywane przez Blizzard modyfikacje do nowego StarCrafta oraz narzędzie służące do ich tworzenia.

Poprzednio w StarCraft, część 3
artykuł28 lipca 2010
Przed Wami ostatnia cześć cyklu artykułów o pierwszej odsłonie serii StarCraft, które w wyczerpujący sposób opisują konflikt pomiędzy Terranami, Zergami i Protosami.

Poprzednio w StarCraft, część 2
artykuł27 lipca 2010
Kontynuujemy cykl artykułów o pierwszej odsłonie serii StarCraft, które w wyczerpujący sposób opisują konflikt pomiędzy Terranami, Zergami i Protosami.

Poprzednio w StarCraft, część 1
artykuł26 lipca 2010
Z okazji premiery długo oczekiwanego StarCrafta II przygotowaliśmy dla Was streszczenie wydarzeń z mającego już swoje lata pierwowzoru oraz dodatku Brood War.

Protossi w StarCraft II
artykuł29 kwietnia 2010
Dumna rasa galaktycznych wojowników w drugiej części StarCrafta ponownie zademonstruje wszystkim swoją potęgę. Jak będzie grać się tym razem Protossami?

Zergi w StarCraft II
artykuł20 kwietnia 2010
Jedna z najciekawiej zaprojektowanych frakcji w historii RTS-ów powróci nieco odmieniona, ale nadal niesamowicie skuteczna. Jakie będą Zergi w drugiej części StarCrafta?

Terranie w StarCraft II
artykuł8 kwietnia 2010
Rozpoczynamy nasz cykl artykułów, poświęcony stronom konfliktu, które staną do walki w drugiej części StarCrafta. Na pierwszy ogień idą ludzie.
Przeczytaj również:

Bez niego nie byłoby Geralta. Maciej Kwiatkowski o sztuce, której nie widać, ale bez której nie ma współczesnych gier AAA
artykuł6 czerwca 2025
Ile czasu trzeba przeznaczyć na trening, by móc poruszać się jak wiedźmin? Maciej Kwiatkowski wie o tym więcej niż ktokolwiek inny - w końcu to on odpowiada za ruch Geralta z Rivii i za wiedźmińskie sztuki walki!

"Niemożliwe wcześniej rzeczy stały się możliwe." Omawiamy tajniki dema Wiedźmina 4 z jego twórcami
artykuł4 czerwca 2025
Dlaczego jest to tech demo Wiedźmina 4, a nie gameplay z Wiedźmina 4, jak długo zajęło im przygotowanie go, dlaczego zespół wybrał Unreal Engine 5 zamiast pozostać przy własnym RED Engine - i jak wiele z tego, co widzieliśmy, to pobożne życzenia?

Mam nadzieję, że Sapkowski jednak napisze kontynuację Sagi o wiedźminie
artykuł24 grudnia 2024
Rozdroże kruków pokazało, że Sapkowski wciąż ma to coś, a nawet pisze z większą pewnością niż ostatnio w Sezonie burz czy Żmii. Dlatego pewnie nie tylko ja zacząłem się zastanawiać, co by było, gdyby się złamał i popełnił kontynuację Wiedźmina.