Lumerowie (Lumeris)
Aktualizacja:

Kosmiczna rasa kupców, u której wszystko kręci się wokół zysków oraz pieniędzy. Może dlatego, że bogactwo czyni ich szczęśliwymi, odznaczają się dużym bonusem do zadowolenia. Pył jest najważniejszym elementem tej rasy. Używają Pyłu zamiast punktów Wpływów podczas negocjacji z pomniejszymi rasami. Nie potrzebują statków kolonizacyjnych. Zamiast tego, wykupują planety i natychmiast stawiają tam placówki. Możesz dzięki temu wykupić planety blisko innych frakcji, aby potem je odsprzedać. Większość usprawnień systemu, które opierają się na zdobywaniu Pyłu, jest lepsza i przynosi większe zyski, niż standardowe ulepszenia u innych ras. Możliwość szybkiej ekspansji oraz dużych zarobków, czyni tą rasę idealną do osiągnięcia zwycięstwa ekonomicznego.
Specjalna umiejętność. Używają pyłu do kupowania placówek, zamiast używać i wysyłać jednostki kolonizacyjne. Mogą również sprzedawać lub negocjować placówki z innymi imperiami.
Cechy frakcji. Ich trasy handlowe nie są przerywane w systemach pod kontrolą imperiów, z którymi jesteś w stanie zimnej wojny. Lumerowie są bardzo szczęśliwą rasą - we wszystkich systemach otrzymujesz bonus +20 do zadowolenia. Ich statki zwiadowcze mają zwiększony limit sond o 1.
Cechy rasy. Mają +1 Pyłu na mieszkańca i dodatkowe +3 jeśli planeta jest urodzajna. Najbardziej podoba się im ideologia pacyfistów, a wydarzenia dotyczące ekologii też mają wpływ na ten system wartości. Najmniej interesuje ich tok myślenia militarystów. Przy ilości 20 członków tej populacji, każdy system z nawet jednym przedstawicielem zyskuje bonus +15% do produkcji Pyłu.
Sposób kolonizacji. Prawie klasyczny model: nie możesz budować statku kolonizacyjnego. Zamiast tego po prostu kupujesz placówkę w upragnionym systemie zdatnym do zamieszkania. Następnie dbasz o jej rozwój tak jak większość ras. Szybkość uzyskania stanu kolonii, zależy od ilość Żywności na planecie oraz odległości od innych systemów twojego imperium. Możesz przyspieszyć ten proces wydając Pył do zwiększenia produkcji Żywności i/lub wydając punkty Wpływu do przyspieszenia procesu migracji.
Podstawowe Statki. Brak klasy statku kolonizacyjnego. Na początku gry startujesz za to z dwoma zwiadowcami. Te jednostki maja 4 modułu w tym dwa na broń. Większość statków z wyższych poziomów nie wyróżnia się na tle innych ras. Zazwyczaj są one bardzo zbalansowane pod względem typów modułów, ale nie mają zbyt wielu wspólnych miejsc na różne typy modułów.
0
Komentarze czytelników
Mr.Kalgan Legend

Ponieważ nadal brak prac językowych nad poradnikiem tu będę się znęcał.
To tylko jedna z pierwszych stron a im dalej tym gorzej.
Twoje konstelacja jest mała i odizolowana? 
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/endless-space-2/
Jeśli pierwszy zdobędziesz kontrolę nad daną frakcją, zyskasz bonus ich bonus asymilacyjny na całe twoje imperium.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/endless-space-2/
Tu aż dwa błędy - JEJ BONUS a nie ich, powtórka słowa bonus oczywista.
Oba rodzaje surowców dają również bonusy lokalne, czyli na planecie na której występują np. do produkcji lub zadowolenia.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/endless-space-2/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
