Dusk-12: Strefa Śmierci - poradnik do gry
Poradnik do gry akcji „Dusk-12 - Strefa Śmierci” zawiera ilustrowaną drogę przez wszystkie etapy gry wraz ze spisem przeciwników.
Aktualizacja:
Dusk-12: Strefa Śmierci - poradnik do gry

Witam w nieoficjalnym poradniku do gry akcji Dusk 12 - Strefa Śmierci. Znajdziesz tu ilustrowaną drogę przez wszystkie etapy gry wraz ze spisem przeciwników. W grze tej wcielasz się w obdarzonego ponadludzkimi mocami Zgonina oraz komandosa sił specjalnych Jegorowa. Akcja osadzona jest w niedalekiej przyszłości, zaś teatrem działań objęte kwarantanną miasto Czernożersk.
Antoni "HAT" Józefowicz
Przeciwnicy
Drapieżniki - niskie, szuropodobne stworzenia. Atakują za pomocą przednich łap. Poruszają się zwykle parami.
Małpy - agresywne małpy. Atakują wszystkimi kończynami.
Miejscowi - rdzenni mieszkańcy Czernożerska, których tajemniczy wirus zmienił w agresywnych morderców. Większość używa broni palnej, niektórzy posiadają broń ręczną - siekiery, noże, itp.
Technicy - zombi wyjątkowo odporne na ból. W praktyce niemożliwe jest ich zabicie. Nawet strzał w głowę ogłuszy tylko na krótką chwilę.
Mutanci - żołnierze, których poddano eksperymentom genetycznym. Bardzo odporni na ból - Zgonin musi każdego znokautować kilka razy, aby ten padł. Powala ich natychmiast uderzenie kinetyczne. Dysponują bronią maszynową.
Komandosi - członkowie sił specjalnych. Dysponują bronią palną.
Moce Zgonina
Noktowizja - pozwala widzieć w ciemnościach (symbol oka)
Spowolnienie czasu - wszystko wokół zdaje się stać nieruchomo, a Zgonin porusza się tylko nieco wolniej. Idealne wykorzystanie, aby podbiec do przeciwnika i uderzyć go pięścią (symbol zegara).
Przyśpieszenie - dzięki tej zdolności Zgonin przemieszcza się z olbrzymią szybkością, co pozwala również na dość dalekie skoki (symbol stopy).
Uderzenie kinetyczne - zdolność pozwala na uśmiercenie wszystkich przeciwników w zasięgu działania (symbol pięsci).
Gracze
Steam
- Dusk-12: Stacja kolejowa cz.2
- Dusk-12: Stacja kolejowa cz.1
- Dusk-12: Podziemny kompleks
- Dusk-12: Kamaz (część 3)
- Dusk-12: Kamaz (część 2)
- Dusk-12: Kamaz (część 1)
- Dusk-12: Więzienie cz.3
- Dusk-12: Więzienie cz.2
- Dusk-12: Więzienie cz.1
- Dusk-12: Szpital (część 3)
- Dusk-12: Szpital (część 2)
- Dusk-12: Szpital (część 1)
- Dusk-12: Fabryka (część 1)
- Dusk-12: Lodowiec cz.2
- Dusk-12: Lodowiec cz.1
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.