Znamy szczegóły dotyczące PlayStation Network Platform
Myślę, że warto część tej informacji wyeksponować !!!!!
Jak zakładają developerzy, podstawowy PlayStation Network Platform początkowo będzie bezpłatny i zaoferuje usługi podobne do Xbox Live Silver z tym, że zarejestrowany użytkownik ma mieć dostęp do serwisów i serwerów pozwalających na rozgrywki online. Nie zapomniano także o możliwości wysyłania wiadomości do innych użytkowników, rankingu, opcji video czata, zapisywaniu i ściąganiu save’ów z gier na serwerze. Wszyscy będą mieli możliwość skorzystania ze sklepu, w którym zakupione produkty (prawdopodobnie mowa tu o grach, dodatkach, wersjach demo itd.) można ściągnąć. W odróżnieniu od Xbox Live, developerzy, którzy zechcą skorzystać z infrastruktury PSNP będą mogli się do niej podłączyć i wykorzystać swoje serwery do hostowania własnych gier.
Przeczytałem to samo dzisiaj ne gamesindustry.biz - multiplayer za darmo !!!! (dla tych, co chcą, ja tam dziękuję za baty od 10 latków w Tekkena ) :)))
gdy tak gram na X360 w halo 2 i patrze na inne możliwośći Live!
to niestety nie wróżę by to osiągneło jakiś bardzo wysoki poziom
poprstu sony dopiero raczkuje w interenecie a M$ naprawdę bardzo dobrze zrobił Live!
kowalskam - czego brak w propozycji Sony w porównaniu do XBL ? Arcade ? Infrastruktura ?
wszystkiego
live jest praktycznie idealny sam myślałem co można by tam jeszcze dodać czy coś ulepszyć i... nic
No, dobrze. Ale po co mieć lepszy serwis od Live? Czy to gwarantuje większą sprzedaż ? Sony zawsze traktowało online jako dodatek, czego wyrazem jest fakt że nie będą pobierać opłat za grę po sieci.
Swoją drogą, MS Cię może zdziwić, bo z następnym Xboxem (oby) przyjdzie nowy Live, jeszcze lepszy.
Ja póki co mogę tylko powiedzieć- dziękuję Sony za jedną grę darmową w roku.
kowalskam wybacz, ale ps3 to beda gracze korei, japonii itp ktorzy maja najwiekszego skilla i bakcyl online. a mysl o zagraniu z nimi w koncu w tekkena6 to jest poprostu miazga:)
ps3 ma najlepsze firmy developerskie (team ninja sam nie narobi gier na xbox360). coprawda czesc gier bedzie i na ps3 i na x360, ale nie wszystkie.
x360 poki oc niestety to konversje z pecetowek. co raczej oczywiste, bo firmy mialy swoje enginy i poki co w ogole nie musza pisac czegos specjalnie.
zastanawia mnie tylko jak bedzie wygladala gra na x360 czy ps3, ktora zostanie zaprojektowana od podstaw specjalnie na konsole. Optymalizacja potrafi zrobic cuda, na pc robi sie dobre, klasyczne i szybki ealgorytmy. majac 1 sprzet bez upgradow koduje sie calkiem inaczej. po czasie. vide jakos gier z ps2 z 2000 roku i 2005.