No Rest for the Wicked sięga po pomysły rodem ze Stardew Valley. Gracze zamienią swoje domy w maszyny do pozyskiwania zasobów
Drodzy, jest cienka granica pomiędzy przyciągającym uwagę sloganem, a zgraną płytą - czy też, jak kto woli, między udanym żartem, a nieśmieszną groteską.
Obwieszczanie / wyśmiewanie No Rest for the Wicked "wielką nadzieją RPG" w niemal każdym tytule (dosłownie, bo na 6 ostatnich wiadomości tylko jedna stosowała inne podejście, co widać na liście pod tym newsem) już dawno straciło świeżość i wpadło do tego drugiego worka.
Post [1] +100.
Zazwyczaj takie zagrywki totalnie po mnie splywaja ale wychodzi na to, ze ja tez mam jakies granice. Zwrocilem juz na to zartobliwie uwage pare newsow temu ale autor postanowil miec moja prosbe w powazaniu i dalej lecial z grillowaniem tematu. Widze, ze dopiero glos bylego wspolpracownika cos zdzialal - bo jak sie domyslam po tresci pierwszego posta - tytul zostal wyedytowany po zwroceniu uwagi. (jezeli tak nie bylo to z gory sorry)
Takze ja pomimo, ze ten tytul bardzo mnie interesuje, sporo w niego gram i bardzo lubie rozmawiac z innymi o grach gdy az tak mnie wciagna, postanowilem odpuscic sobie dyskusje pod newsami na jego temat na GOLu bo imho nie ma tutaj na nie miejsca. [edit] Chociaz to juz jest ogolny zarzut, skierowany chyba tak samo do newsmanow jak i uzytkownikow.
Poczekam sobie do premiery 1.0 i wtedy jak zawsze bedzie mozna normalnie pogadac z ludzmi w sekcji komentarzy pod strona gry. :)
Oni chyba już sami nie wiedzą czym ma być ta gra i w jakim ma zmierzać kierunku. Za pół roku będzie kolejny patch z trybem widoku FPP :)
Szczerze mowiac, niestety zaczyna to tak wygladac. Co mnie napawa wielkim smutkiem.
Widze spore podobienstwa do sytuacji z Last Epoch, gdzie devsi po pierwszym kolosalnym jak na nich sukcesie i zastrzyku gotowki dostali lekkiego jopla, oderwania od rzeczywistosci. Zas sam projekt gry zaczal gonic siedem roznych kroliczkow naraz.
Co poskutkowalo gra dla niestety ale nikogo. :/
Ale przecież o tym, że będzie farming wiadomo już od kiedy gra pierwszy raz w EA się pojawiła. I to nie tylko było mówione, masz nawet działki w głównym mieście...
A gra jest dla ludzi, którzy lubią soulsy i h&s. I gdzie w obydwu tych grach są elementy niektórych wkur...ące, których w tej grze tego nie ma, bo to idealna mieszanina tych gatunków.
Zaraz powiesz, że to ma być gra usługa też nikt nie mówił :D
T,o, że ty nie słyszałeś, nie znaczy, że "nie było mowy".
Ty chyba serio nie masz pojęcia o czym gadasz.
Nie musze czytać newsów pod grą, bo ją śledzę od premiery. I nie na gry-online gdzie masz całe info przefiltrowane... Tak, powinni startować z premierą, ale mieli taki mini tyci problem jak zmiana wydawcy... gdzie aktualnie wykupili swoją własną markę i sami są wydawcą. Ale kto by się tam pierdołami przejmował, wiem.
I zdefiniuj co znaczy "uporali z wydajnością". W każdym patchu, który wyszedł od premiery tej masz poprawę wydajności. Mi skoczyła wydajność o jakieś 30% na moim staruchu. I wydajność będzie poprawiana aż do premiery. Tak jak w każdym innym większym EA. Ale pewnie twoja wiedza na ten temat to napisać kilka linijek kodu i optymalizacja gotowa :D Biorąc pod uwagę to co piszesz.