W Helldivers 2 żyje się w ciągłym biegu, dlatego trudno pogodzić się z niedorzecznym bugiem, który utrudnia sprint.
Jeżeli chcecie utrzymać pokój na terenach kontrolowanych przez Super Ziemię, to musicie się nieźle napocić. W świecie Helldivers 2 codzienność upływa pod znakiem nieustannej bitki ze stworami z kosmosu. By odeprzeć siły wrogów, trzeba wiedzieć, jak sprawnie strzelać oraz jak prędko biegać. O ile to pierwsze wprawionym graczom trudności nie sprawia, o tyle to drugie bywa kłopotliwe. Wszystko za sprawą buga, który utrudnia sprint.
Na subreddicie r/Helldivers użytkownik ebicat podzielił się swoją opinią na temat przeboju Arrowhead Game Studios. Internauta stwierdził, że nigdy wcześniej nie widział gry mającej takie problemy jak Helldivers 2. We wpisie wyraził swoje zdziwienie zatrzęsieniem patchy, których strzelanka potrzebowała.
Celem ebicata nie było wytknięcie palcem developerów gry. Użytkownik Reddita chciał przede wszystkim zastanowić się nad przyczyną problemów Helldivers 2, która może tkwić zarówno w strukturze zarządzania, jak i kłopotliwym silniku Autodesk Stingray. Na koniec długiego wpisu opisał specyfikę bugu, który od dłuższego doprowadzał graczy do szewskiej pasji.
Opiszę jeszcze jeden bug, o którym nikt nie słyszał. Rozpocznij grę z przyjacielem, a następnie zadaj sobie poważne obrażenia; niech twój stan zdrowia spadnie do poziomu ćwierci. Poproś znajomego, aby rozpoczął sprint, a następnie użyj stymulanta. Właśnie tak, jeżeli go użyjesz podczas sprintu kompana, uniemożliwisz mu bieg. Właśnie dlatego w losowych momentach gry zwalniamy.
W nagraniu udostępnionym w serwisie Imgur możecie zobaczyć, jak wspomniany bug wpływa na rozgrywkę. Dość powiedzieć, że wygląda to przekomicznie.
Ebicat swoim wpisem otworzył puszkę Pandory. Użytkownicy Reddita zaczęli się dzielić swoimi doświadczeniami z gry. Nie mogli uwierzyć, że tak głupi błąd potrafi zakłócić ich rozgrywkę. Użytkownik Beginning-Coconut-78 przyznał, że zastanawiał się nad źródłem problemu od chwili premiery Helldivers 2. Internauta ukrywający się za nickiem DO_NOT_AGREE_WITH_U był przekonany, że wina leży w jego kontrolerze; część pecetowców problemu doszukiwała się w szwankującym klawiszu Shift.
Użytkownik 0rphu nie gryzł się w język.
Gra wystartowała cztery miesiące temu i nadal jesteśmy w fazie wczesnego dostępu. Co więcej, oczekują, że będziemy płacić dziesięć dolarów miesięcznie, aby testować wyposażenie, które częściej nie działa, niż działa i w wypadku innych gier byłoby po prostu częścią bazowego arsenału.
Nie wiadomo, kiedy pojawi się patch, który nieznośny błąd usunie. Na ten moment możecie jedynie uprzedzać znajomych, kiedy macie zamiar użyć stymulantów.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0