Komentarze do wiadomości: Tysiące obiektów wyświetlanych jednocześnie na PS5. Połowa branży spakowała walizki, by korzystać z Unreal Engine 5, ale nie twórcy Ghost of Yotei

Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz
25.09.2025 23:16
DocHary
😂
1
odpowiedz
DocHary
84
Unclean One

"Terytoria przygraniczne 4", na ciebie patrzymy.

25.09.2025 23:59
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
wwad
135
Generał

Wszyscy co się rzucili w dłuższej perspektywie na Unreal Engine 5 jeszcze tego pożałują :D zrobić oryginalną i unikatową grę na tym będzie bardzo ciężko gdy się graczom od setek gier ten styl znudzi, pamiętam jak miałem z UE4. Własny silnik to oryginalne dla niego niepowtarzalne doznania, mechaniki co czyni grę wyjątkową nie da się tego osiągnąć robiąc coś standardowo jak wszyscy.

29.09.2025 05:35
2.1
1
mekotron
15
Legionista

Zależy to od twórców i od użycia assetów lub też nie, ale nie od narzędzi jakie dostarcza silnik gry.
Innymi słowy, to wina ludzi którzy tworzą coś wykorzystując te same wzory, a nie silnika.

29.09.2025 12:26
2.2
robertoV
20
Generał

Dokładnie, zobacz na grę ILL, też unreal5 ale tam same animacje i transformacje to ze świecą szukać w innych produkcjach na tym silniku.

29.09.2025 07:04
3
odpowiedz
Sebcza_k
39
Konsul

I tak nie kupię :) Chyba, że za 50 pln :)

Forum Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl