Forum Gry Filmy i Seriale Tech Ogólne Archiwum Regulamin

Wiadomość W grach z otwartym światem nie chodzi o skalę. Twórca Dying Light The Beast wyjaśnia, co jest według niego najważni...

30.06.2025 21:05
George84
👎
1
George84
10
Legionista

"...świat, w którym nieustannie rozglądamy się wokół siebie. Biorąc pod uwagę, że wypełniony jest hordami zombie..."

Jeżeli to ma być to zagęszczenie to ja podziękuje.

30.06.2025 21:29
Felipe
2
odpowiedz
Felipe
18
Marked of Kane

W takim razie mogliby się nie bawić w te badziewne levelowanie wrogów jak to było chyba w DL2 no i oczywiście w Dead Island 1 i Riptide, bo w DI2 chyba tego nie było, ale może się mylę. Nienawidzę czegoś takiego, do takich gier to imo nie pasuje. Już na pewno nie gdyby to było też w Dying Light 1, gdzie przeciwnik z levelem większym od twojego np. o 10 może wytrzymać 999999 strzałów w głowę z pistoletu, bo pistolet ma słaby poziom.

02.07.2025 21:14
baltazar1908
3
odpowiedz
baltazar1908
40
Generał

Mapa jak mapa niech będzie wiecej szpitali a dzieki temu pojemników GRE i iinhibitorów.

Wiadomość W grach z otwartym światem nie chodzi o skalę. Twórca Dying Light The Beast wyjaśnia, co jest według niego najważni...