Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 stycznia 2020, 13:32

Tom and Jerry Joyful Interaction podbija Chiny - gra ma już 100 mln graczy

Asymetryczna mobilna gra multiplayer Tom and Jerry: Joyful Interaction okazała się gigantycznym sukcesem. Liczba zarejestrowanych użytkowników w Chinach przekroczyła już 100 mln.

Gra na razie dostępna jest wyłącznie w Państwie Środka. - Tom and Jerry Joyful Interaction podbija Chiny - gra ma już 100 mln graczy - wiadomość - 2020-01-17
Gra na razie dostępna jest wyłącznie w Państwie Środka.
TOM AND JERRY: JOYFUL INTERACTION W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: NetEase Games
  2. Gatunek: zręcznościówka multiplayer
  3. Platformy: iOS, AND
  4. Model biznesowy: free-to-play
  5. Data premiery w Chinach: 31 maja 2019 r.

Chiński rynek gier jest olbrzymi i zapełniony popularnymi produkcjami, o których w innych krajach niewiele osób słyszało. Najnowszym tego przykładem stała się mobilna gra Tom and Jerry: Joyful Interaction, która właśnie przekroczyła próg 100 milionów zarejestrowanych użytkowników.

Produkcja zadebiutowała w maju zeszłego roku na systemach iOS i Android. Gra korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami. Przekroczenie bariery 100 mln użytkowników jest tym bardziej imponujące, że Tom and Jerry: Joyful Interaction dostępne jest tylko w Chinach i na razie nie wiadomo, czy tytuł kiedykolwiek ukaże się w innych krajach.

Grę w uproszczeniu można opisać jako dwuwymiarową wersję popularnego Dead by Daylight. Tom and Jerry: Joyful Interaction oferuje asymetryczne rozgrywki multiplayer, w których czterech graczy wciela się w myszy, a piąty w polującego na nie kota. Podstawowymi mechanikami gra przypomina platformówki, a zabawa toczy się na planszach zapełnionych interaktywnymi obiektami.

Jak tłumaczy Daniel Ahmad, czyli analityk specjalizujący się w azjatyckim runku gier, powodów sukcesu gry jest kilka. Deweloperzy dobrze rozumieją markę Tom i Jerry. Postawili na atrakcyjną dwuwymiarową grafikę, która dobrze oddaje klimat kreskówkowego pierwowzoru. Również rozgrywka pozostaje wierna stylowi animowanej serii. Mechanizmy zabawy są proste do opanowania, a autorzy regularnie aktualizują swoje dzieło, wprowadzając m.in. różnorodne eventy czy dodatkowe tryby. Do tego twórcy sprawnie wykorzystali influencerów do zareklamowania projektu dzieciom.

  1. NetEase – strona oficjalna