„Subskrypcje stały się nowym przekleństwem”. Były wiceprezes Bethesdy nie zostawia suchej nitki na usługach pokroju Xbox Game Pass
Zabawne jak hipokryci z największych pato firm plują na inne pato firmy.
Hines zdaje się sugerować, że obecnie model subskrypcji jest niekorzystny dla twórców – mimo że to ich dzieła decydują o wartości (i sukcesie) takich abonamentów.
No strasznie niekorzystny, że Hollow Knight: Silksong miał premierę na GP i nie przeszkodziło to grze mieć ponad 500 000 graczy na steam i pewno ponad milion graczy na innych platformach niewliczając GP.
To tak samo jak z tym złym Unreal Engine 5 gdzie masa narzeka, że to wina silnika, a potem wyszła ekspedycja 33 i nagle da się zrobić dobrą grę.
Ale tak to są "anomalie" dokładnie takie same jak 20 dolców za Hollow Knight: Silksong gdzie pato deweloperzy jak ten jeden z No Man Sky płaczą, że gra jest za tania a inni, że tak niska cena zniszczy branże, bo gry powinny kosztować więcej XD
PS: Spotify jest dokładnie tym samym co GP i działa dokładnie na tej samej zasadzie a jakoś nie widzę, by ktoś narzekał.
Na spotify zarabia sie kiedy muzyka jest odsluchiwana, im wiecej odtworzen, tym więcej kasy dla artysty. Gp daje wiecej kasy za wiecej graczy? Pierwsze slysze.
Jakby sie nie oplacalo udostepniac gry do abonamentu, to by jej tam nie bylo. Microsoft nie przychodzi do tworcy i nie mowi mu, ze dajesz gre, albo w ryj.