Pisaliśmy już o systemie rzemiosła w Star Wars: The Old Republic, który pozwala naszym podwładnym tworzyć nowe przedmioty. Najnowszy wpis na oficjalnym blogu przyniósł kolejny zestaw nowych informacji dotyczących tego aspektu zabawy.
gry
Adrian Werner
6 grudnia 2010 09:39
Czytaj Więcej
W końcu jakieś inne spojrzenie na zbieractwo i rzemiosło.
ciekawi mnie tylko czy będzie można nauczyć się każdego rzemiosła (tzn nasi towarzysze), bo skoro będziemy ich mieli aż pięcioro jest na to spora szansa, a wtedy pada ich ten cały ambitny plan o znaczeniu rynku stworzonych przez graczy przedmiotów.
Jeżeli Bioware chce wyeliminować zbieractwo musi dać coś w zamian aby utrzymać world PvP albo straci zainteresowanie graczy którzy cenią sobie imersję w grze- nawet jeżeli nie jesteś zainteresowany walką z innymi graczami prawdopodobnie raz na jakiś czas chcesz spotkać jakąś postać nie będącą kolejnym mobem lub NPC.
Jak narazie widzę grę w ten sposób: instancje + instanjonowane battlegraudy, dobijamy maksymalny poziom a potem wszyscy siedzą w głównym mieście. Sytuacja przypomina WoW-a z tą różnicą że w nim jednak widzieliśmy jakieś 80-tki biegające za goldem po otwartych terenach, i raz na czas na zaludnionym serwerze można było stoczyć z kimś pojedynek. Blizz starał się też dodać world PvP za pomocą Winter Grasp w zeszłym dodatku i w tym też ma być strefa open PvP. Nie jest to co prawda wiele ale rezygnowanie w ogóle z tego fragmentu rozgrywki wydaje mi się ryzykowane.