STALKER 2 o krok od aktualizacji 1.6. Deweloper zdradza, jakich nowości i zmian mogą oczekiwać miłośnicy Zony
A-Life'u nowego dalej nie ma, więc to żaden tam S.T.A.L.K.E.R.!
Ot, całkiem fajny nowy asset pack do Anomaly. Modeli sporo, dźwięki, teksturki. Ikonki nawet ok... Powycinamy sobie, co się da i dalej będziemy mieć lepszą grę, niż ten gniot.
Fajnie się ogląda z boku, jak GSC próbuje nowym stalkerem dogonić scenę modderską tego sprzed 18-nastu lat.
Ta gra prawdopodobnie nigdy nie zostanie całkowicie naprawiona, a już na start dostała 8/10 tutaj. Z tymi błędami na premierę to powinno być 3/10 głównie za klimat. Autor recenzji albo przekupiony, albo zwykły fanboy z forów typu stalkerteam.
Ja bym chciał żeby ta gra w końcu normalnie działała ale na to nie ma szans bo bazuje na pseudo silniku Unreal Engine. Jedyna gra na którą czekałem ale niestety jestem zawiedziony.
No patrzcie, dodali wielką nowość - noktowizory. Czyli coś, co Cień Czarnobyla z 2007 roku miał w standardzie xD
A tak na serio - ta gra jest wydanym przedwcześnie mockupem posklejanym z tych mechanik i elementów które akurat mieli do dyspozycji. Powoli dodają to, co powinno być na samym początku, ale wciąż wielu rzeczy brakuje. Patrząc na tempo prac - jeszcze dużo czasu zajmie im doprowadzenie tego do stanu który powinno się oznaczać numerem 1.0
Najśmieszniejsze jest to, że w edycji ultimate dodają jakieś bonusy do multika którego rok po premierze nadal nie ma.
Jest od jakiegoś czasu. Działa lepiej niż kiedyś i w starszych grach.
Stare gry były kilka razy mniejsze, nie był to otwarty świat, a lokację, arenki i ten system działał okej i nie było widać jego braków oraz problemów.
„ Twó®cy mówią jedynie, że nastąpi to „wkrótce”.”
Jak autor tekstu się mógł tak walnąć i dać taką literę „r”? Czy to celowe? :D
Via Tenor
To nie było noktowizorów od początku w grze?
Świetna gra o wojakach na niebezpiecznym terenie :D