Komentarze do wiadomości: Spellcasters Chronicles rozzłości fanów Quantic Dream. Studio od narracyjnych przygodówek robi sieciówkę

Forum Inne Gry
Dodaj komentarz
16.10.2025 17:22
1
odpowiedz
Hajsine
45
Chorąży

No flop będzie jebitny. Z czym do ludzi.. Czy oni naprawdę wierzą, że mogą powalczyć o graczy lol'a czy doty? Absolutnie bez szans nawet 1% nie daje, że to wypali. Wszystkie konkurencje się powykładały dlaczego i to miałoby się nie wyłożyć.. Takie społeczności buduje się latami, a te dwie gierki zaczynały dopiero gdy ten boom na mobę się rozpoczął, więc było o wiele wiele łatwiej. Teraz moba nie jest już tak popularna, więc kretynizm konkretny, by iść w tym kierunku. Jeszcze większy biorąc pod uwagę studio, które jest dobre w swojej unikatowej kategorii.

Każdego, kto przyklepał tą decyzję w studiu, powinni wyrzucić na zbity pysk, za brak mózgu.

//edit
Okej to wygląda bardziej jak deadlock niż klasyczna moba, ale i tak flop gwarantowany, bez wątpliwości.

post wyedytowany przez Hajsine 2025-10-16 17:31:57
16.10.2025 17:55
2
odpowiedz
dobaczenko
60
Konsul

Zaraz zdenerwują. Ot, zrobią grę, premiera przejdzie bez echa, studio zamkną albo nie i tyle. Skoro nie robią nic dobrego to jaki sens się nimi przejmować?

16.10.2025 19:07
3
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Jerry_D
76
Senator

Co jakiś czas studio znane z gier singlowych ni z tego ni z owego porywa się na sieciową grę-uslugę i za każdym razem kończy się tak samo. To powtarzało się już tyle razy, że trudno uwierzyć, że działa tu zasada, że co prawda ryzyko klapy wysokie, ale jak chwyci, to jesteśmy na lata ustawieni. Muszą widzieć, że to nie działa!

Zaczynam podejrzewać, że to już w branży rodzaj masochistycznej odznaki honorowej. Kolejne studia próbują, nieodmiennie głupi ryj sobie rozbijają, a potem devsi z rożnych studiów muszą spotykać się w barze, przy piwku i porównywać blizny, przechwalając się, kto zaliczył większą klapę. Inaczej naprawdę nie idzie tego wyjaśnić.

16.10.2025 21:40
3.1
tynwar
97
Senator

Jerry_D
No ba, też to zauważyłem. No niestety, smutne że oni wciąż nic, a zupełnie nic się nie nauczyli i nie zanosi się na zmianę. Bezsensowne podejście do tworzenia gier, ot jakby ich umysł zaćmiła głupota, bo przecież wcześniej aż tacy głupi nie byli skoro wcześniej stworzyli świetne gierki. Przykre, ale prawdopodobnie jednak te studia i tak już nie były tym samym co kiedyś, stare zespoły by dalej próbowały sił z klasycznymi singleplayer, ale zespoły z nowym składem są raczej bardziej skłonne do tworzenia tych sieciowych gier usług. Poza tym skoro i tak pchały się do tak taniej sztuczki czyli mały wysiłek i oczekiwanie ogromnego zysku, to znaczy, że jednak już się całkowicie zmieniły się w korporacje nastawione tylko na zysk.

post wyedytowany przez tynwar 2025-10-16 21:43:24
16.10.2025 22:37
Marky
3.2
1
Marky
29
Generał

tynwar To nie tak, że te studia nie są tym samym co kiedyś. Pomijasz jeden ważny szczegół - niemal za każdym razem dzieje się to tak naprawdę z tych samych powodów - studia wiążą się z jakimś wydawcą lub innym molochem, tracą niezależność i robią co im każą, a to co im każą dyktowane jest przez panów inwestorów w garniturach, którzy widzą tylko cyferki konkurencji i przez to wierzą, że im też się uda, bo czemu by nie?

post wyedytowany przez Marky 2025-10-16 22:40:11
17.10.2025 23:07
3.3
tynwar
97
Senator

Marky
No tak, faktycznie studia upadają najczęściej z winy wydawcy oraz inwestorów.

16.10.2025 20:54
RafaSs
4
odpowiedz
1 odpowiedź
RafaSs
105
Centurion

na pewno bedzie taki sam hit jak FBC: Firebreak od Remedy :) oba studia bardzo sobie cenilem i mam ich wszystkie gry single. sieciowego crapu kijem nie tkne i widac wiekszosc graczy tez nie ma ochoty patrzac na rezultaty

16.10.2025 21:41
4.1
tynwar
97
Senator

RafaSs no i prawidłowo, trzeba weryfikować, to rynek reguluje nikomu niepotrzebne rzeczy. Dobrze, że jeszcze gracze walczą o jakość gier.

16.10.2025 23:13
BFHDVBfd
5
odpowiedz
BFHDVBfd
173
Requiescat in Pace

Każe studio znane z gier single chce mieć swoją sieciówkę, bo to łatwa kasa. Nie trzeba milionów wydawać na zawaansowane produkcje, motion capture, aktorów, pisarzy, grafików, ludzi od cutscenek.
W sieciówce dodamy skórki, jakieś skrzynki i kasa leci z nieba. Problem w tym że 99% takich produkcji to flopy, albo już rynek jest tak przesycony tymi grami, że nawet jeśli gra jest wybitna to nikt w nią nie będzie grał.
Po tej grze, albo wrócą do singlówek, albo studio zamkną.

17.10.2025 08:34
Maverick0069
6
odpowiedz
Maverick0069
113
THIS IS THE YEAR

Via Tenor

Pardon?

Forum Forum Inne Gry
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl