Sony nie będzie gorsze niż Microsoft, też chce mieć reklamy w grach (plotka)

Z nieoficjalnych informacji opublikowanych przez Business Insidera wynika, że Sony pracuje nad systemem implementacji reklam w darmowych grach. Jest to rozwiązanie podobne do tego, które rzekomo planuje Microsoft.

Agnieszka Adamus

Sony nie będzie gorsze niż Microsoft, też chce mieć reklamy w grach (plotka).
Sony nie będzie gorsze niż Microsoft, też chce mieć reklamy w grach (plotka).

Według Business Insidera nie tylko Microsoft szykuje narzędzia, które pomogą twórcom darmowych gier w implementacji w nich reklam. Nad podobnym rozwiązaniem ma pracować również Sony. Premiera tego systemu nastąpi jakoby pod koniec bieżącego roku.

Powyższa wiadomość ma pochodzić od trzech niezależnych źródeł. Wynika z niej, że japoński gigant nawiązał współpracę z firmami specjalizującymi się w implementacji reklam. Powstały w wyniku tej kooperacji system ma być podobny do tego, który opracowuje Microsoft. Oznacza to, że producenci będą mogli umieszczać w grach materiały marketingowe od zewnętrznych firm, by zwiększyć swoje zyski. W zamian za wyświetlone reklamy gracze mieliby otrzymywać różnego rodzaju nagrody. W przypadku Sony nie podjęto jednak jeszcze decyzji, czy będzie pobierana prowizja od tego przychodu.

Celem całego projektu ma być zachęcenie deweloperów do tworzenia produkcji free-to-play. Ma się to ostatecznie przełożyć na zwiększoną liczę gier tego typu na konsolach z rodziny PlayStation.

Należy mieć jednak na uwadze, że prace nad tym systemem nadal są tylko w sferze plotek. O tym, czy faktycznie zobaczymy reklamy w darmowych grach, przekonamy się w późniejszym czasie.

  1. PlayStation – oficjalna strona
Podobało się?

12

Agnieszka Adamus

Autor: Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
17
18

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2022-04-21
14:57

EuzebiuszSZ Pretorianin

Nie ma.

Komentarz: EuzebiuszSZ
2022-04-21
10:34

manoszek Pretorianin

manoszek

Reklama dźwignią handlu.

Komentarz: manoszek
2022-04-21
10:18

animatiV Generał

animatiV

Taka jest właśnie przewaga otwartego środowiska.

Komentarz: animatiV
2022-04-21
10:17

animatiV Generał

animatiV

Dokładnie, i często z o wiele większym potencjałem i ambicjami niż te barachła za 300zł które nudzą się po 20 godzinach gry w dobrym przypadku.

Komentarz: animatiV
2022-04-21
07:25

PanWaras Legend

PanWaras
👎

W kwestiach wydawania swoich gier na obu konsolach, czy pracy nad wspólnymi technologiami, to sony i ms nie są skore do współpracy, ale gdy chcą wyciągnąć jak najwięcej kasy od graczy, to szybko obierają wspólne stanowisko.

Komentarz: PanWaras

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl