Pokaz Gothic Remake udowodnił mi, że jego twórcy słuchają głosu fanów. Największe obawy budzi optymalizacja
Mnie zastanawia, dlaczego nikt nie zwrócił uwagi na to jak żenująco zmieniono początkowy dialog z Diego.
Nie ma już "Jestem..." "Nie interesuje mnie kim jesteś!" tylko Bezi nazywa siebie wprost bezimiennym bohaterem (XD), a Diego odpowiada "W końcu zdałeś sobie sprawę, że Twoje imię jest tutaj bezwartościowe... dobrze!".
Łudzę się, że to tylko na potrzeby dema, ale jeśli nie, to dla mnie zmiana tego dialogu w ten sposób to kompletna porażka i psuje cały odbiór protagonisty. Ciekawe jak Rysław z ekipą to przetłumaczą
mówicie o tym pokazie co zmieniał się w wilka i brakuje tak klatek animacji przejściowych o tym zajebistym oświetleniu jego włosów, o braku siatki i przenikanu przez tekstury o tragicznym AI o dziwnych hitboxach o orkowych psach przy starym obozie o fireballu wystrzelonym i atakującym orkowego psa za naszymi plecami, szkielet posiada tę samą animacje co goblin i tak można wymieniać w nieskończoność ta gra wygląda jak scam i wydębienie kasy od THQ na zrobienie swojej pierwszej gry i nauki na UE 5, to wygląda tragicznie jak na projekt który ma wyjść za mniej więcej pół roku. Gothic pierwszy miał lepsze animacje, hitboxy i oświetlenie aniżeli to. THQ powinno dawno rozwalić Alkimię i zlecić grę komuś kompetentnemu ma wiele studiów co należycie by ogarnęło ten reamke a nie dali to świeżemu studiu co widać niestety. A wystarczyło to zlecić chociażby Grimlore Games.
Też jestem tego samego zdania. Szykuje się kupa, a nie Gothic
Coś czuję, że szykuje się kolejna rozczarowująca przejażdżka po nostalgii za 60€ okraszona startową optymalizacją na miarę drugiego Elexa, choć miło byłoby się pozytywnie zaskoczyć, chociażby w kwestii odtworzenia jakiejś namiastki klimatu z pierwowzoru
Ja w 1 Elexie poczułem się jak w 1 Gothicu.
Klimat mi siadł połączenie fantasy z Mad Maxem i SI FI. Misje były spoko, cały wątek obozu pod kopuła miło wspominam, jedynie niepotrzebnie poszli w soulsowy system walki, ale wtedy i Darksiders III się tym zachłystnął. Dwójka poprawiła ten błąd, ale Embracer wrzucił go pod pociąg wydając tydzień po ELden Ringu, nawet THQ odradzało tego, ale zarząd był mądrzejszy i nie mamy przez to już Piranha Bytes na świecie. A szkoda bo chciałbym Elexa 3 i zwieńczenia trylogii. Chociaż tyle mogli zrobić dla tak zasłużonego studia dać im skończyć trylogię Elexa i wtedy zamknąć.
Trzeba wierzyć, ze ten Gothic jednak się im uda, mimo problemów z optymalizacją.
A w ogóle jak wygląda ten Bezimienny, podobny do tego z oryginału?
Masz gameplay rozebrany klatka po klatce. Może oczy się otworzą. To żółte z włosami to Bezi i niedziałające oświetlenie w grze która ma mieć premierę w I kwartale 2026. Wstyd coś takiego pokazywać na targach.
https://www.youtube.com/watch?v=XtPEyXRX-Dk
To pokaż mi YT nie nastawionego na show który rozbierze gameplay na klatki i wynajdzie problemy w grze, bo w tekście mamy laurkę wręcz a 30 minutowy pokaz pokazał nam potworka który nie powinien wyjść przez najbliższe 2 lata w takim jest stanie.
A po co mam grać w stare demo z lutego ?
Gdyby była opcja odpowiedź do Twego posta to bym odpowiedział.
Szanujmy się... Kiszak? Część błędów jest niezaprzeczalna (jak layer włosów reagujący na światło), ale gość będzie robić show i czepiać się wszystkiego, żeby zadowolić widzów. To człowiek, który całą działalność oparł na hate-watchingu, a nie autorytet. Zresztą, sama miniaturka mówi wszystko - kadr z błędu gry + celowo przerobiony Diego i podbijanie emocji "co to k**wa jest?".
Wystarczy samemu obejrzeć gameplay, żeby dowiedzieć się, jaki miał cel. To wersja gry przygotowana po to, żeby ludzie mogli sobie pochodzić i bić potworki różnymi stylami walki (przemiany, łuk, miecz, zaklęcia) - stąd możliwość zmiany profesji poprzez manekiny i nietypowe rozmieszczenie potworów (wszędzie wilki i te orkowe psy, do których się przyczepiłeś). Nie jest reprezentatywna dla fabuły, ani konstrukcji gry. Można zobaczyć tylko jak wygląda walka. A wygląda tak samo, jak w demo, które możesz pobrać na Steam. Wszystko inne, co powie ci Kiszak jest jechaniem na emocjach. Sam możesz sprawdzić hitboxy, animacje itd. w demo - nie ma tutaj sytuacji na zasadzie: wydało się, okłamywali nas.
/edit
Ale po kiego grzyba rozbierać gameplay na klatki? Włącz Steam, pobierz demo i voila. Masz mechaniki walki Gothic Remake na talerzu. Przez pół roku mogłeś sam to przetestować, nie musiał ci żaden Kiszak pauzować filmu klatka po klatce. Dla mnie jest średnio, ale no robienie cherrypickingu na zasadzie "szkielet ma ten sam szkielet animacji co goblin" jest niepoważne.
//edit
Pisz posty, zamiast robić edity. Jesteśmy na forum. A no to po, że demo jest aktualizowane i przedstawia 1:1 taką samą walkę, jak na filmiku :D
Via Tenor
To żółte z włosami to Bezi
Może to puszczone oczko w stronę fanów Dragon Balla? Bezi będzie miał power up w postaci przemiany w SSJ.
kaszaniak... dejcie miske bede rzygol. Guru gamingu spod monopolowego.
Gra jest i bedzie slaba (min. dlatego ze z go...a bata nie ukrecisz, a Gothic to tak w porywach 5/10), ale nie dlatego ze kuciak i jego outrage bait filmik tak mowia.
Przede wszystkim to nie wyglada jak Gothic i tyle wystarczy. Moglo by sie obronic tak jak Demon Souls remake, ktory tez nie wygladal jak oryginal (artystycznie), ale byl mega ladny na swoj sposob (tak jka GOthici sa mega brzydkie na swoj sposob (i to jest ich artstyle).
To nie jest ani ladne, ani nawet brzydkie. Jest nijakie. Naprawde nijakie.
Via Tenor
Pomijając masę błędów i rzeczy do poprawy to tragiczna walka gra tutaj pierwsze skrzypce zaraz po optymalizacji w priorytetach do poprawy. Tylko poprawiać coś przez kolejny rok co robią od 7 lat i wygląda tak źle?
Gothic Teaser wyszedł 6 lat temu i wydaje się, że walka była lepsza niż tu a przynajmniej wielkich różnic nie widać.
Pierwszy raz przyznam, że ten projekt ma 80% szans na niewypał a jeśli nawet wyjdzie to 3 kolejne lata poprawiania będą wymagane raczej.
Hitboxy są najlepsze u ścierwojada na korpusie jeden więc pięknie dziobem przenika Beziego
"ścierwojada na korpusie jeden" co to znaczy? Na korpusie jeden nic mi nie mówi.
Też oglądałem ten gameplay udostępniony w sieci no i według mnie średnio się to wszystko prezentuje.
I teraz po kolei:
1. Przemiana wilka według mnie wygląda ok, nie jest to może mistrzostwo świata, ale nie mam bardzo czego się tutaj czepiać.
2. Animacje wilka są średnie, a najmniej podoba mi się ten jego atak z doskoku, bo jakoś nienaturalnie to trochę wygląda.
3. Walka bezimiennym też wypadała tutaj średnio, a nawet czasami słabo, chociaż to już może być wina samego gameplaya, gdzie facet po prostu słabo grał. Nie wiem też na jakim poziomie umiejętności była tutaj nasza postać, bo nadal machała tym mieczem jak jakimś cepem.
4. AI wrogów jest na ten moment bardzo słabe, tutaj twórcy mają jeszcze sporo roboty. Przeciwnicy kipesko reagują na gracza, blokują się, nie atakują i czekają na swoją kolei, no po prostu masakra.
5. Światło z pochodni wygląda słabo i trochę nienaturalnie, a bezimienny świeci się przy tej pochodni jak choinka (może nie zawsze ale są takie chwile).
6. Efekty czarów średnio mi się podobają, ale nie ma tragedii. Efekt podpalenia też nie powola i nie wiem czemu działa na każdego potwora np. da się podpalić szkieleta.
Po obejrzeni tego fragemtu gameplayu i kilku innych które widziałem w internecie, to według mnie szału nie ma. Na tę chwilę ta gra zasługiwałaby może na ocenę 5/10, bo naprawdę jeszcze sporo rzeczy jest do poprawy. Jedynie graficznie według mnie jest calkiem ok.
Jeśli twórcy chcą to wydać w pierwszym kwartale 2026, to wydaje mi sie, że mają za mało czasu. Ta gra wymaga jeszcze sporej ilości poprawek.
Ogólnie zawsze byłem dosyć pozytywnie nastawiony do tej produkcji, ale teraz mam trochę obawy, że twórcy zostaną zjedzeni przez ilość błędów i niedociągnięć w tej grze, których na tę chwilę jeszcze trochę jest.
gracze to idioci, czepiają się pierdół w grze studia, które dopiero zaczyna robić gry w tych tematach na silniku, którego się uczą ale widzę, że się starają i liczę, że ewentualne braki/błędy będą łatane po premierze jak się ludziom nie spodoba coś
podobnie było jak ogłoszono, że za remake SH2 wzięło się nasze polskie studio, jaki to był krzyk rozpaczy, że będzie kupa itp. a wyszedł świetny remake
tylko SH 2 był 18 grą w dorobku Bloober Team, a Gothic Remake jest pierwszą dla Alkimia Interactive. Takich gier nie zleca się no name-owemu studiu bez doświadczeni. To już nie są lata 2000 i czasy kiedy można sobie pozwolić na eksperymenty i to z dość znaną i lubianą marką.
To co pokazali na tym 30 minutowym gameplayu to jest kpina z graczy i marki, ale widać dla fanbazie można lać na pysk, oni będą mówić tylko iż żółty deszczyk pada.
Czyli wina nie leży jedynie po stronie Alkimi, a nawet powiedziałbym, że to THQ Nordic jest tutaj głównym winowajcą, bo nie dość, że na tak ambitny projekt zatrudniono mało doświadczonych ludzi, to jeszcze THQ poskąpiło pieniędzy i zatrudnioło tylko 40 osób... i weź tu stwórz grę, która będzie 9/10.
Według mnie jeśli ta gra skończy jako gra 7/10 to będzie sukces, a jeśli jakimś cudem byłoby nawet lepiej to osobiście bardzo bym się cieszył.
Ogólnie po tym co widziałem, mam obawy i wątpliwości, ale nadal tej gry nie skreślam. Jedynie teraz będę o wiele bardziej ostrożny i na 90% nie kupię tej gry na premierę, tylko poczekam, aż ta gra wyjdzie z bety i stanie się pełnoprawnym produktem. Tym bardziej, że chcą za to 250 zł...
Osoba odpowiedzialna w THQ za taki stan rzeczy powinna polecieć na zbity pysk. Nie nastawiam się już na nic jest źle ogra się z rok po premierze, albo później.
Ci to się nigdy nie nauczą. Gra ma być gotowa na premierę i koniec kropka. Nie po to wydaje kasę na nią żeby męczyć się później z niedoróbkami. I guzik mnie obchodzi kto robi grę, za ile i ile gier wcześniej zrobił. Przez takich popieraczy jak wy mamy gry zwalone na dzień premiery. Ceny zresztą też.
po tym co zobaczyłem widać, że to pierwsza gra tych ludzi. To jakaś masakra, bo oni robią błędy typowe dla ludzi, którzy pierszy raz w życiu widzą Unreal Engine a rozwiązanie znacznej części z nich to 5 minutowe filmiki na youtube! normalnie w Unrealu można zrobić przejścia między animacjami w łatwy sposób albo w tym demie widac, że dali modele wychodzące poza kapsułę przez co kolizja nie działa xDDziwię się, że tyle lat robią grę a nie ogarniają PODSTAW silnika. To jest zwykły scam
Teraz każdy krytykuje Alkimię, że bezczeszczą im Gothica itp. itd., ale to nie do końca prawda. Faktem jest, że deweloperzy zatrudnieni do Gothica to nie są doświadczone osoby, więc robią błędy i gra traci przez to na jakości, ale jednocześnie weź zrób tutaj coś lepszego w 40 osób, gdzie wśród tych osób nie ma ani jednego specjalisty...
Dlatego właśnie napisałem, że to jest wina THQ Nordic jako wydawcy, któremu szkoda była wydać więcej hajsu na Gothic Remake i zatrudnili jedynie mały zespół niedoświadcznych ludzi do ambitnego projektu. Jeśli ten remake sie nie uda to w dużej mierze jest to właśnie wina THQ Nordic.
I rozumiem, że ciebie to wszystko nie obchodzi i ty jako gracz chcesz po prostu dostać dobrą grę. Ja też tak mam, ale to nie znaczy, że teraz będę nawalał na deweloperów jacy oni to są źli i że do niczego się nie nadają, bo oni mimo wszystko robią co mogą.
Ja też bym chciał aby ten Remake powstawał przy pomocy jakiegoś dobrego studia, ale dostaliśmy to co dostaliśmy i albo ostatecznie dostaniemy dobrą grę albo kaszankę. Jeśli gra na premiere okaże się słaba, to po prostu nikt jej nie kupi albo ludzie zanczą zwracać tę grę i tyle. Marka zostanie pogrzebana na zawsze i koniec.
no to sprawdzi się jak to wyjdzie w praktyce. Oby z grą było dobrze, a nawet jeśli to może poprawią to i gra w końcu będzie w porządku nawet jeśli trochę czasu minie od premiery.
Do premiery nie zostało już dużo czasu i zamiast ciągle, do porzygu pokazywać walkę i bieganie w okolicach placu wymian to powinni zaprezentować kilka questów np. ze Starego Obozu. Może wówczas poczułbym jakiś klimat Górniczej Doliny z oryginału i magię pierwszego Gothica.
Jeśli chodzi o konkrety to nie podoba mi się interfejs. Jakiś taki skyrimowy, generyczny. Otwieranie zamków też ma jakąś dziwną minigierkę, zamiast zostawić ten prosty system lewo-prawo.
https://www.youtube.com/watch?v=O2wRoBV-IDQ&ab_channel=RocketBeansGaming
Trzymam mocno kciuki za porażkę tego tytułu.
Jedynki i tak się już nie uratuje, bo nikt nie będzie robił drugiego remake'a tego samego, tylko dlatego, że pierwszy się nie spodobał fanom (czy w ogóle graczom), ale jakby ten kupsztal od Alkimii okazał się porażką sprzedażową na miarę Elex 2 to przynajmniej nie w głowie im będzie tykanie dwójki.
Alkimia odeszłaby wtedy tam gdzie jej miejsce, czyli na śmietnik historii, THQ zostałoby zaś z marką, z którą nie wiedziałoby co zrobić. Może zleciłoby jakiemuś lepszemu studiu kontynuację, może całkiem sprzedałoby prawa do marki, nie wiadomo. W każdym bądź razie byłaby szansa, że seria trafi pod dobre skrzydła, czego efektem mógłby być jakiś porządny remake dwójki za parę lat i gdyby taki projekt odniósł wtedy sukces (tzw. Gothic Remake byłby dobrym przykładem czego przy tym nie robić) to możliwe, że na fali takiego sukcesu jego twórcy cofnęliby się też potem do jedynki i odtworzyli ją w ten sam sposób co swoją, udaną dwójkę (biorąc pod uwagę, że do tego czasu to sam Gothic Remake wymagałby remake'u), uznając, że grzech nie skorzystać z okazji na łatwy pieniądz, mając już tyle gotowego contentu.
W ten sposób jednak doczekalibyśmy się po wielu latach i wyboistej drodze godnego odświeżenia pierwotnej sagi, zaś obecny Gothic Remake po prostu odszedłby w zapomnienie, zajmując miejsce gdzieś obok Arcanii na marginesie serii.
To najbardziej optymistyczny scenariusz. Najgroszy (a zarazem najbardziej prawdopodobny) jest natomiast taki, że Gothic Remake okaże się może i miernym średniakiem dla nikogo, ale sprzedaż nie będzie na tyle katastrofalna by zamykać Alkimię, tylko dostanie ona drugą szansę żeby się poprawić i zrobić (tym razem dobrze) remake dwójki, po czym ci partacze zrobią jeszcze większe guano, nadal nie rozumiejąc przyczyn ani fenomenu serii, ani porażki swojego pierwszego projektu. Wtedy seria byłaby już na dobre pogrzebana.
Coś jak z Elexami, gdzie już przy jedynce było widać, że to nie prawa się udać, ale potrzeba było katastrofy w postaci dwójki by dali sobie z tym spokój (a przed jej premierą były już przecież bajania i o trzeciej części).
Dlatego dobrze patrzeć, że odbiór tego co do tej pory pokazano wygląda jak w komentarzach wyżej. Daje to nadzieję na równie kiepski odbiór na premierę. Wiadomo, że lepiej byłoby od razu dostać porządny Remake już teraz, no ale po samym demie było już wiadomo, że to nie ma prawa się udać z tym studiem w roli producenta i tylko naiwni cope'iarze forsowali wydanie byle szajsu, aby tylko ze znaczkiem Gothic.
Według mnie jeśli Alkimia nie podoła to THQ Nordic po prostu pogrzebie tę markę. Wątpię aby sperzedali tę markę komkolwiek innemu, chyba ża naprawdę ktoś dałby im za to niezłe pieniądze, a biorąc pod uwagę to, że ta marka nie jest jakaś wielka to raczej nikt się na nią nie skusi (a już na pewno nie żadna duża firma).
Szczerze to jeśli ten remake się nie uda, to ta marka po prostu umrze i już nigdy nie doczekamy się porządnego odnowienia tej serii. Przynajmniej ja tak to widzę. W końcu po co THQ Nordic ma znowu inwestować w coś, co ma niewielką szansę na sukces, tym bardziej, że fani Gothica są mega wymagajacą grupą graczy.
Dlatego pomimo obecnego stanu Gothic Remake ja ciągle mam nadzieję, że Alkimia jako tako podoła i da nam chociaż dobrą grę (taką 7/10), bo wtedy jest szansa, że gra coś na siebie zarobi i wtedy może Alkimia z dodatkowym zastrzykiem gotówki zrobi dla nas lepszego Gothica 2.
Może to myślenie życzeniowe, ale ja szczerze mam nadzieje, że ten remake się jedna uda.
Zapowiada się na " das ist katastrophe" po obejrzeniu pokazu jeden wielki dramat... to co najbardziej razi w oczy to respansywność poruszania się postaci a stare Gothiki były mega respansywne, postacie, zwierzaki zamiast skręcać po łuku mając bliżej do określonego celu, poruszają się jak mumie po kątach prostych, cała magia to już w ogole nieporozumienie świecidełka pierdołki, duperelki okraszone wysrywami niczym jak jakieś MMO, a Gothic słynął z prostoty kula ognia to była kula ognia, ognista flara jeb i wybuch. Źle to wszystko wygląda, dla mnie ta gra po prostu nie ma duszy...
Via Tenor
Gothic jest tylko jeden i żadnych remasterów czy rimejków nie potrzebuje, doskonałego nie da rady poprawić.
Jako fanatyk Gothica potwierdzam. Remake nie ma szans ze starymi dobrymi gothicami. Nie zapominajmy też ogromnej ilości modów fabularnych, które są na bardzo dobrym poziomie.
Osobiście kwestie graficzne i inne wodotryski mnie tak szczerze nie ruszają, w Gothic przez 1h uczyłem się jak cokolwiek podnieść i umieścić w ręce lub na postaci. Systemu walki się nauczę i innych mechanik też. Najważniejsze dla mnie, żeby ta gra wciągała, przeżuła ze 3 razy, później wypluła, ale nadal chciało się wracać do tego świata (trochę tęsknie za robieniem zapisu co 5-10 sekund ;] ). Pamiętam jak grałem na laptopie w najniższych nastawach graficznych w Gothic 2 (mgła była 3-4 metry przed postacią), gra chrupała jak miło, a pomimo tego bawiłem się świetnie. Liczę na nich, bo od nich (Alkimia Interactive) zależy czy Gothic zostanie z nami na dłużej...
To co pokazali na tym Gamescomie jest ohydne, świecące się tęczowe gówienko na Unreal Engine.
Gram już trochę czasu i dochodzę do wniosku, że gry to tylko gry i te się już skończyły kiedy to miały jeszcze prosty, własny styl graficzny, a wszystko inne było czytelne łącznie z rozgrywką która była przejrzysta i sama w sobie przyjemna.
Coś tego typu to już nie jest gra ---->
własny styl graficzny
Gothic?
Przeciez artstyle (o ile wogole mozemy tutaj mowic o "stylu" tych klockow) jedynki jest generyczny do bolu. Gra zaczela miec jakis tam styl wizualny dopiero w dwojce.
Napisz jeszcze ze jak grac to tylko w 640x480 i 16 kolorach.
Tak, tak, popędzajcie dalej twórców remaka to otrzymamy potworka na miarę gothica 3, risena 3 i elexa 2
FACEPALM
Znowu zapłacili za hype :P Żal mi ludzi co łykaja te głodne kawałki... "słuchamy was" wiec znowu poczekacie kilka dodatkowych lat :PPPP To studio to żal i nędza żeby tyle lat strugać remake starego strucla na gotowym enginie i całym know-how. Ile to juz, 6 lat? I nie popedzajcie biedaków bo nie zrobią dobrze... hahah oni majac dekady nie zrobia tego dobrze przy tym co prezentują....
My chyba oglądaliśmy co innego, przecież to jest scam - 240 pln?
Też nie lubię ale ekspedycja pokazała że się da, tylko twórcy są leniwi i praktycznie każda gra tak samo wygląda.
To jest UE5.. gra jest dla mnie skreślona już od momentu zapowiedzi robienia gry na tym silniku. Nic nowego z tym brakiem optymalizacji gdy chodzi o UE5.. to jest tak męczące że zwyczajnie nie chce mi się już grać.. mam już tak serdecznie dosyć tego całego obsesyjnego używania UE5 przez developerów że aż dostaje PTSD za każdym razem gdy wiedzę kolejną grę na "UE5"..
dobrze że wychodzi też na konsole które mają 16 GB pamięci o przepustowości identycznej jak 3D cache w ryzenach 540 GB/s połączone z CPU i GPU jak 3D cache bez wąskich gardeł pomiędzy typu pci-e 16 GB/s czy ram 50 GB/s i nie będzie problemów z UE5, ogólnie ze jeszcze ktokolwiek woli pc od konsol to jest jakiś absurd, narzekanie na optymalizację na PC i naśmiewanie sią z konsol obnaża totalny brak podstawowej wiedzy o funkcjonowaniu komputerów aż człowieka czasami skręca od głupoty PCMR narzekających na optymalizację i uwazających się za mesjaszy gamingu szerzących plucie na konsole
Tylko, że każda gra na Unreal Engine na konsolach to niemalże niegrywalne kupsko, ostatni przykład najnowszy Metal Gear Solid, a demko Gothica na konsolach chodzi kiepsko mając duże spadki klatek.
Widziałem demo na YouTube i wydaje mi się, że autor widział coś zupełnie innego. Grafika jest ohydna, widzieliście co się dzieje ze światłem pochodni i jak reaguje na obiekty? Do tego można liczyć piksele na głowie bohatera gdy używa magii. Przecież oczy krwawią. Walka to nieśmieszny żart, najważniejsza rzecz w gothicu, ta która do dziś przyciąga do siebie ponownie graczy, leży i kwiczy. Gothic mimo, że miał lekkie opóźnienia przy wyciskaniu klawiszy to i tak animacje były dość szybki, zwłaszcza przy wbiciu lepszego poziomu walki, tutaj walka jest strasznie wolna, powiedział bym nawet teatralna. Brak poprawy od demo z nyrasem. Hitboxy są skopane, widzieliście walkę z zębaczem? To wyglądało jak alpha, a nie gra która ma wyjść za mniej więcej pół roku. Juz nie wspomnę o tym brzydkim interfejsie, który w ogóle nie przypomina minimalistycznego podjeścia z gry. Oni mają 6 miesięcy, a gra wygląda jakby była w powijakach. Widzieliście animacje biegu szkieleta? Nie wiem kto to robił, ale powinien zostać wyrzucony z pracy. Jak widzę co zrobili z takimi aspektami jak gameplay czy grafika to boję się też o fabułę, którą dodali sami... Niestety, ale skończy się na tym, że po tym remake'u gothic zostanie zamrożony na wiele lat, bo gra się nie sprzeda. Jeszcze ta cena 60 euro, to jakaś kpina. Nie wiem kto to kupi, ale po tym jak szef alkimi powiedział, że jak starzy fani chcą to niech grają sobie w oryginał to wątpię by dużo fanów to kupiło. A nowi zobaczą to i powiedzą, że wolą wrócić do takich gier jak Wiesiek 3.
Niestety, oj czuję klapę na poziomie Gothica 3
Ta gra nie powinna wyjść w tym roku, oni mają jeszcze od cholery do poprawy
Widziałem demo na YouTube i wydaje mi się, że autor widział coś zupełnie innego.
Cos takiego jak chociazby neutralna zapowiedz gry w produkcji, wlasciwie nie istnieje na GOL. To jest naprawde baaaardzooo rzadkie.
Doslownie pare dni temu wysmazyli sliniaca sie laurke Vampirowi, ktory jest doslownie wszedzie odbierany co najwyzej.... srednio.
W recenzjach jest troche lepiej. Troche.
Napewno ani to ani to nie jest tym czym powinno byc, czyli drogowskazem dla konsumenta produktu kosztujacego grupa kasiore.
Ale się tutaj zbiorowisko dadgamerów zrobiło xD Wszystko źle i niedobrze. 20 lat temu to było!!!
dadgamer bo gra za 60 eur wygląda jak gówno i na podobnym poziomie jest system walki?
Dadgamerzy to akurat chwalą ten syfny pokaz...
Prawda jest taka, że jak chcesz dobrej gry to trzeba narzekać inaczej dostaniesz jakąś kupę co najwyżej. Zawsze należy zwracać uwagę twórcom i wytykać im błędy czy niedoróbki. Jeżeli nie będziemy tego robić, a cymbały będą kupować każdy syf to branża będzie skończona.
Prawda jest taka, że jak chcesz dobrej gry to trzeba narzekać inaczej dostaniesz jakąś kupę co najwyżej. Zawsze należy zwracać uwagę twórcom i wytykać im błędy czy niedoróbki. Jeżeli nie będziemy tego robić, a cymbały będą kupować każdy syf to branża będzie skończona.
To podstawowe prawidło, że doskonalenie bierze się z brania najdrobniejszej krytyki na klatę, a nie wysłuchiwania pochwał za byle co.
Niestety niektórzy tego nie rozumieją i boją się wyrazić jakiekolwiek niezadowolenie, żeby nie zyskać przy tym jakiejś łatki (np. hejtera, czy jak w tym przypadku dadgamera), więc kadzą twórcom za byle szajs, a potem jeszcze potrafią za to zapłacić. Nawet mało tego, bo próbują jeszcze walczyć z wyrazami niezadowolenia u innych, nieudolnie deprecjonując jakąkolwiek krytykę.
Osoby takie stanowią odpowiednik tzw. spermiarzy z rynku matrymonialnego, którzy myślą, że jak będą kadzić kobietom na każdym kroku, czy nawet płacić im (fundując darmowe obiady, wpłacając na onlyfans itd.), to te finalnie to decenią i się im oddadzą. Tymczasem jedyne co taki ktoś osiąga, to strata pieniędzy i resztek godności, a przy okazji psuje tylko rynek matrymonialny, windując swoją atencją ego przeciętnych, czy nawet brzydkich kobiet do niebotycznych rozmiarów. Analogicznie sprawa wygląda jeśli chodzi niszczenie rynku gier i producentów słabych i brzydkich tytułów, które nadal znajdują jakichś nabywców i gorliwych obrońców w sieci.
Tak że jak widzisz komentarz w stylu Croda (czy innych jemu podobnych osobników), to wiedz, że pisał go ktoś, kto na rynku gier stanowi odpowiednik 1:1 gościa z rynku matrymonialnego, który wszędzie (od reklam na FB z kawałkiem kobiety, przez filmiki na YT, po profile pseudomodelek na IG) wypisuje komentarze w stylu "hej, jesteś piękna", "śliczne stópki :*", "ale się tutaj zbiorowisko inceli zrobiło", "mmmm cycunie" itp.
Co gorsza, jest to równie szkodliwy odpowiednik. Przydałby się więc jakiś zbiorczy termin na określenie takich osobników na rynku gier, co by ułatwić piętnowanie takich destrukcyjnych zachowań, bo samo zjawisko niestety jest dość powszechne (szczególnie na reddicie) i nawet tutaj takich Crodów itp nie brakuje.
O i urażeni dadgamerzy, którzy przestali cieszyć się grami postanowili odpowiedzieć i się przedstawić :)
O dadgamer, który gra w każde g**no które mu dadzą i jeszcze za to podziękuję ?? nie musisz mówić nic więcej. Widać, że lubisz jak Ci sr*ją na talerz w restauracji ^^
dadgamer, który gra w każde g**no które mu dadzą i jeszcze za to podziękuję
Powiem ci więcej. Jeszcze za to zapłacę tak jak zapłaciłem za Veilguard, MindsEye czy Outlaws bo w przeciwieństwie do was potrafię cieszyć się grami i nie polegam na przygłupach z internetu, którzy robią na was siano robiąc hejtcontent na wszystko co się rusza.
No wolę dawać im zarobić w taki sposób niż samemu trącić hajs na byle syf. Chwaleniem się, że kupujesz takie g*wno gierki pokazujesz tylko jakim dadgamerkiem jesteś. Po to krytykuje się jakieś dzieła, żeby je poprawiono, ale nieeee lepiej pozwolić wydawcom zarobić na byle czym i dać im zielone światło na tworzenie kolejnych potworków. Zresztą po co ta dyskusja, pewnie i tak tylko trollujesz, nie wierzę że ktoś może być tak mało rozumny.
chyba ci się słówka pomyliły, bo dadgamerzy przecież łykają najgorszego kupsztala z podziękowaniem ;>
Powiem ci więcej. Jeszcze za to zapłacę tak jak zapłaciłem za Veilguard, MindsEye czy Outlaws bo w przeciwieństwie do was potrafię cieszyć się grami i nie polegam na przygłupach z internetu, którzy robią na was siano robiąc hejtcontent na wszystko co się rusza.
Ja tez potrafie. Ale takimi ktore mi sie podobaja, takimi ktore odpowiadaja moim wymaganiom. Nie wszystko jak leci, jak uzaleznienione ziutki, przelatujace w ciagu pol roku prawie 20 gier, w tym sporo takich po kilkadziesiah godzin (tak to ty). I nie majace absolutnie zadnych wymagan co do jakosci swojej rozrywki i spedzania wolnego czasu.
Nawet nie byloby w tym nic zlego bo gust jak dupa i "kazda potwora znajdzie swojego amatora", tlyko ze kiedys takie ludzie siedzieli cicho, teraz niestety czuja potrzeba pochwalenia sie calemu swiatu swoimi zerowymi wymaganiami, brakiem gustu i naiwnoscia (bo dla devsow tych gier, ktore wymieniles jestes wlasnie tym naiwniakiem do skubania dzieki ktoremu moga odpierdzielic fuszerke i low effort cashgrab).
A dlaczego mam siedzieć cicho? Bo lubię grać w gry różnorakie? Jakbym miał słuchać zgorzkniałych ludzi waszego pokroju to bym tylko siedział i narzekał, że wszystko jest be i nie ma w co grać. Jak coś mi się podoba to to kupuje i ogrywam, a nie oglądam szczekanie ludzi na yt.
Widzę, że kolegę trochę przerosło stwierdzenie, ale nie ma się co dziwić on do tych normalnych nie należy więc cóż XD
Szkoda, że już się argumenty pokończyły to jedyne co możesz to próba zdyskretowania xD
Ehh szkoda, że takich jest większość. Większość czytaj lemingi xD
Dobra porobiłem screeny, kumpel nie chciał mi uwierzyć, że ktoś taki istnieje XD on w grach za bardzo nie siedzi, ale jak o tobie usłyszał to się prawie popłakał xD
Przy takich jak Ty internet nie powinien być anonimowy xD
E no widzę, że są gry ubi jest i nie potrzebny nikomu Xbox, a to wiele tłumaczy XD czekaj dorobię jeszcze screeny z tym zdjęciem xD
Jak kolega zawału dostanie to będzie twoja wina xD
Polecam Ci kupić jeszcze golluma, przecież władca pierścieni pewnie dobra gra xD
A właśnie sprawdź jeszcze u NRGEEK'a serię zagrajmy w crapa, tam będziesz miał w czym wybierać XD i Ty miałeś odwagę wyzywać od dadgamerów XD nie wiem co się stało pod twoją kopułą, ale coś nie pykło jak w magicznej barierze xD
Via Tenor
Miske dejcie miske. Ale wartko bo nie wytrzymom.
Jeszcze wszystko limited edyszyn bo gejming sirius biznes.
Tymczasem tworcy tych gier.
Dexter szczerze mówiąc sam miałem wcześniej beke z kiszaka, ale po tym co robią z gothiciem stwierdziłem, że ma jednak 100% racji. Miałem podejście, żeby dać ludziom grać w co chcą i niech sobie wydają kasę jak chcą, ale wystarczy spojrzeć na dzisiejszą branżę gier i zauważysz, że takie podejście jak u Croda niszczy nam giereczkowo. Dlaczego niby ubi, ea czy blizzard robią takie syf gry? Dlaczego tak cisną w te gry-usługi? Bo widzą, że byle dziadostwo można spieniężyć, a lemingi jeszcze podziękują za naplucie im w twarz. Ostatnio nawet widziałem, że w Chinach albo już wyszlo albo ma dopiero wyjść diablo 2 w wersji specjalnej, większy exp czy drop o 30%, pierścienie Jordana +1 do skilli na start czy nawet cały nowy set z chorymi bonusami. No sorki, ale gdybyście nie kupowali byle syfu to musieliby automatycznie podnieść standard swoich produkcji. Gdyby ludzie nie kupowali tych battlepassów, edycji deluxe czy nie brali pre orderów to by ich nie było. Gdyby wszyscy krytykowali ten gothic remake za błędy, których ma pełno to pewnie by to naprawiali, a tak to ludzie piszą, że świetna walka i piękne oświetlenie i zamawiają preorder tego paździerza. Krytyka zawsze jest potrzebna, tylko nie jakiś zwykły głupi hejt, ale konstruktywna krytyka. Jeżeli chcesz mieć dobry produkt to gdy wydają taki chłam to trzeba po prostu głosować portfelem. Nie rozumiem, czy jak idziecie do restauracji i dostaniecie byle g*wno na talerzu to zajadacie się ze smakiem? Czy jak jesteś rowerzystą i sprzedadzą Ci rower, który się sypie to później kupujecie znowu taki chłam?
Po demie byłem zadowolony i Gothic Remake wjeżdża na premierę D1 :D A przed nim stara trylogia na Xboxa, a co. Branżunia sama się nie zniszczy. Jeszcze trzeba w tym roku na premierę kupić EAFC26 i BF6. Mhmmmm ale szykuje się granko. A wy dalej siedźcie sobie w piwnicy i narzekajcie :)
Do tego dodatek do Shadows, który mam za pre-order :D Piękne jest życie normalnego gracza, a nie wiecznego narzekacze, bojownika wąsatego.
Spokojnie chłopaki. Będę was oznaczał przy kolejnych zakupach super gierek abyście poczuli tę dopaminkę. Najbliżej będzie pre-order Cronosa więc Stay Tuned. Tymczasem życzyłbym wam miłej gry ale niestety nie gracie więc trzymacie się tam w swoim kółku.
NIe wiem czy to jakis rodzaj wolania o pomoc, ale napisze ci dwie rzeczy:
1. Poradnia do spraw uzaleznien.
2. Pisz mniej, bo kiedys tylko rodzice wiedzieli, nietety zdarzyl sie intenet.
Aaaa crodo doczytałem twój komentarz, kiszak Cię boli XD pojechał pewno po twojej ulubionej marce jak Fifa i teraz 'mścisz' się w komentarzach XD wąsaty to jednak miał rację jak mówił, że Ci co po nim jadą to nawet nie mają argumentów, nie potrafią dyskutować, ogólnie lemingi xD nie zgadzam się z nim w wieeeelu rzeczach, ale jeżeli chodzi o takich dadgamerów to akurat ma rację XD rozmowa z tobą to jak słuchanie Korwina lub Żukowskiej xD
Great bait? To byłby jakby crodo trollował, ale widząc jego zakupy gamingowe wiem, że nie trolluje, tylko całym sercem jest lemingiem, a przy tobie mogę stwierdzić to samo po idiotyźmie twojego postu xD
Ale zbijajcie sobie pione, niech was dalej robi bez mydła microsoft na xboxiku XD
Mnie zastanawia, dlaczego nikt nie zwrócił uwagi na to jak żenująco zmieniono początkowy dialog z Diego.
Nie ma już "Jestem..." "Nie interesuje mnie kim jesteś!" tylko Bezi nazywa siebie wprost bezimiennym bohaterem (XD), a Diego odpowiada "W końcu zdałeś sobie sprawę, że Twoje imię jest tutaj bezwartościowe... dobrze!".
Łudzę się, że to tylko na potrzeby dema, ale jeśli nie, to dla mnie zmiana tego dialogu w ten sposób to kompletna porażka i psuje cały odbiór protagonisty. Ciekawe jak Rysław z ekipą to przetłumaczą
Ty czasem nie oglądasz demo z nyrasem?
Ty czasem nie oglądasz demo z nyrasem?
A ty czasem nie masz permanentnego problemu aby samodzielnie myśleć i samemu coś sprawdzić? Bo patrząc na ten twój post tutaj i wątku z Vampire The Masquerade Bloodlines 2 gdzie ktoś napisał, że gra najprawdopodobniej będzie słaba patrząc na czas i etapy produkcji, a ty wyskakujesz z takimi postami jak tutaj to zastanawiam się po co w ogóle siedzisz na forum o grach skoro kompletnie nie kumasz i nie wiesz co się dzieje w tematach do których zaglądasz i piszesz posty.
A Diego był podpisany Gamescom Diego. Kurczę, pewnie tak zostanie do premiery. Nie ma co się łudzić :(
Spoko ironia, ale jest zasadnicza różnica pomiędzy podpisaniem postaci, a nagraniem kwestii dialogowych, które kosztują x razy więcej
Też nie rozumiem po co autorzy rozdrabniają się z osobnymi demami Nyrasa i tym zamiast dać fragment gry, ale wyciąganie wniosku na temat fabuły z dema przygotowanego tylko pod walkę jest pozbawione sensu. Te dialogi były celowo pretekstowe.
gdzie jest nagranie z polskim dubbingiem? Bo szukam na yt i znaleźć nie mogę
Ludzie, skąd się biorą tacy malkontenci? Niedługo to nawet krój użytej czcionki w menu będzie przekreślał wszystko.
Malkontent bo zwróciłem uwagę na jedną rzecz, która diametralnie zmienia spojrzenie na bohatera? Nigdzie gry nie skreśliłem. No i mam nadzieję, że jednak to zostanie zmienione albo występuje wyłącznie w wersji gamescom... swoją drogą ten dialog to i tak pikuś w porównaniu do reszty bolączek.
To zdanie przekreśla praktycznie całą grę. Nie ma sensu nawet jej odpalać bo już wszystko wiemy. To będzie crap.
Ludzie, skąd się biorą tacy malkontenci? Niedługo to nawet krój użytej czcionki w menu będzie przekreślał wszystko.
A co do malkontentów, to największymi malkontentami to akurat są tacy hipokryci skupiający się głównie na narzekaniu na to, że inni narzekają (coś tam sobie krytykując między sobą). Nie wnoszą oni w ten sposób nic do dyskusji (w przeciwieństwie do tych krytykujących), poza tanią próbą połechtania swojego ego, jacy to oni nie są ponad tymi wszystkimi malkontentami/hejterami/fanbojami/itd, bo im to się tam zawsze wszystko podoba.
Wy to widzicie jako porażkę. Ja to widzę jako śmiechowy ukłon w stronę pierwszego gothica i fanów.
Wyglądało to bardzo słabo, te animacje, światło pochodni prześwitujące przez tekstury drzew i wpływające na wygląd postaci, ubogie hitboxy..
Wisienką na torcie było pokazanie użycia zwoju przemiany w wilka, gdzie bohater przybierając postać wilczura wychodzi z jakiegoś śluzu czy coś, okropnie to wyglądało.
Jeszcze mógłbym zrozumieć, gdyby to premiery były jakieś 2 lata i mielibyśmy grę w dość surowym stanie...
Frozi, wiem, że jesteś fanem Goticzka i chciałbyś żeby Remake się udał tak jak my wszyscy, ale ciężko tu o jakiś optymizm, nie ma do tego na chwilę obecną jakichś podstaw...
Za kwestię beziego z początku powinni być twórcy wykopani automatycznie xD Ta gra to tylko wyciąganie kasy od fanów
czyli szykuje się jak stalker 2 wypuśćmy to ale dwa lata bedziemy łatać
Poczytałem komentarze i ogólnie powiem tak, ten remake na tę chwilę faktycznie nie robi nadziei na dobrą grę i rzeczywiście porównanie tego projektu do Gothica 3 wydaje się trafne. Najbardziej niepokoi właściwie to, że do premiery zostało około 6 miesięcy (o ile premiera znowu nie zostanie przesunięta), a nadal nie pokazano nam większej części gry (poza screenami). Twórcy nie zabrali nas nawet np. na spacer po starym obozie, aby zobaczyć jak to wszystko wygląda i jak zachowują się NPC. Nie pokazano nam też żadnych questów.
Ogólnie wydaje mi się, że twórcy pomimo tego, że nie są zbyt doświadczonymi osobami w tworzeniu gier, to porwali się z motyką na słońce i nie dość, że postanowili zrobić remake Gothica, gdzie wymagania graczy są wysokie, to jeszcze postanowili rozszerzyć tę grę pod wieloma względami. Jeszcze jak weźmie się pod uwagę ilość osób tworzących te gre, czyli około 40 osób, to wypada to słabo.
Przykładowo inne znane remaki lub nawet remastery gier są tworzone przez o wiele większe zespoły od 200 do nawet 800 osób np. remake Final Fantasy VII tworzyło 300 deweloperów (przez około 5-6 lat).
Jeszcze mogę od siebie dodać, że twórcy Alkimi to są ludzie, którzy znają Gothica i też lubią tę grę, bo czytałem różne wywiady, które były z nimi przeprowadzane i naprawdę są to ludzie, którzy mają pasję i chcieliby stworzyć dobry remake Gothica. Tylko co z tego? skoro ostatecznie okazuje się, że ci twórcy nie posiadają odpowiednich umiejętności do osiągnięcia tego celu...
Od razu mówię, że ja nie chcę tutaj jakoś krytykować tych deweloperów, ale powinni oni mierzyć siły na zamiary i zamiast rozszerzać tego Gothica, to po prostu twórcy powinni poprzestać na odnowieniu starej gry. Wtedy myślę, że udałoby im się osiągnąć swój cel. Ja rozumiem, że twórcy chcieli naprawić dziury fabularne czy nieścisłości w grze, ale do tego potrzebny byłby większy zespół albo bardziej doświadczeni ludzie.
Na tę chwilę nie wieszcze tej grze sukcesu, a szkoda bo mimo wszystko liczyłem, że ten remake będzie mimo wszystko dosyć udany. Wydaje mi się, że twórcy powinni znowu przemyśleć datę premiery i przenieść ją na koniec 2026 roku jak nie dalej... bo inaczej powiedzmy w marcu 2026 roku dostaniemy wersje beta, która i tak będzie naprawiana przez kolejne 2 lata.
ona już powinna być zamknięta od 2 lat a projekt przekazany studiu które ogarnia podstawy tworzenia gier bo Alkimia nic nie ogarnia.
Dead man zgadzam się w 100%. Ci amatorzy nawet nie będą mogli tego naprawić, bo po pół roku od premiery studio zostanie zamknięte.
po co tak złożyczyć? co wam zrobiła ta gra że banda weebów jej tak nienawidzi?
Gdyby grę Robili Redzi to jestem pewien że wyszła by solidna nowa wersja Gotica.
A tak wyjdzie albo Crap albo przeciętniak.
Optymalizację da się naprawić to nie jest problem, oby projektu nie spotkały inne problemy bo czytając komentarze graczy też już one są na grubo przed premierą.
Daliśmy radę przejść gothica 3, riseny 2 i 3, oraz elexy, z tą drętwą i drewnianą walką, to damy radę i z gothic remakiem :D
Oby tylko stan techniczny i optymalizacja była na dobrym poziomie :< Reszta rzeczy myślę nie będzie jakaś tragiczna
Na tę chwilę to wydaje mi się, że Gothic 3 był w lepszym stanie technicznym niż ten Remake. Oczywiście nie wiemy jeszcze jak będzie to wyglądać za te 6 miesięcy, ale w najlepszym przypadku gra będzie tak samo zepsuta jak Gothic 3 na premierę, bo wątpie aby te wszystkie błędy udało się im tak szybko poprawić/naprawić.
Ogólnie walka i AI wrogów są na ten moment całkowicie skopane, hitboxy nie działają jak powinny, kamera w walce też jest skopana, potwory się blokują, mają problemy ze znalezieniem ścieżki do gracza, a ich ataki czasami nie dosięgają gracza choć powinny. A my tutaj mówimy tylko o samej walce... ciekawe jak wygląda reszta gry. Animacje walki też nie robią super wrażenia, ale to jest chyba najmniejsze zmartwienie na ten moment.
Nadal trzymam kciuki za twórców, ale jak już doczekamy się premiery tej gry to na pewno najpierw sprawdzę sobie w sieci czy jest sens ją kupować, czy lepiej poczekać jeszcze z rok aż gra zostanie naprawiona.
Na tę chwilę to wydaje mi się, że Gothic 3 był w lepszym stanie technicznym niż ten Remake
Nie wiem czy grałeś w gothica 3 na premierę, ale ja tak, i pomijając optymalizację to g3 miał krytyczne bugi, nie dało się uczyć niektórych umiejętności, towarzysze podążający za nami znikały za teksturami, koszmar
A sama gra prezentowała się fatalnie, zepsuty balans całej gry, nudny i nijaki świat, system walki był słaby, fabuła krótka i nijaka, postacie i dialogi płytkie i nudne mało interesujace questy fedexy
Tutaj masz filmik jak gra się prezentuje ten remake
https://www.youtube.com/shorts/ho8wEgUOMsE?app=desktop
Nie jest tak tragicznie dla mnie, serio ;o Ale nie wiemy jak pozostała część gry będzie się prezentować ;_; Oczywiście kupowanie w ciemno tego remake to głupota
Co do tego filmiku który wrzuciłeś to fakt, tutaj na tych urywkach nie wygląda to źle, ale to są specjalnie przygotowane urywki promocyjne dla tej gry. Jak zobaczyłem gameplay na żywo to już tak super nie było i wyszło na jaw sporo niedoróbek. Oczywiście nie wiemy czy tylko walka i AI wrogów są tak zepsute w tej grze, czy może reszta mechanik też nie działa, bo twórcy nie chwalą się za bardzo tym co stworzyli, ale to co wczoraj zobaczyłem nie napawa optymizmem.
Jednak pomimo tych wszystkich wątpliwości ja nadal nie tracę nadziei i będę dalej obserwował te grę. Jak okaże się, że jest kaszana to oczywiście szkoda, ale co zrobić? Trzeba będzie czekać na poprawki od twórców albo mody od graczy i może po jakimś roku od premiery gra będzie grywalna.
Na tę chwilę walka w tej grze po prostu nie działa. To wygląda jakby ktoś siadł do robienia tej gry kilka miesięcy temu i przedstawił swój pierwszy projekt walki w tej grze...
Na ten moment to już serio walka w starym Gothicu wyglądała lepiej a i wrogowie zachowywali się o wiele mądrzej.
Twórcy na streamie ogrywali to samo demo, które było dostępne Gamescom i po takim demie mieć tylko uwagi do optymalizacji i gadać, że twórcy słuchają fanów, to jawne zakrzywianie rzeczywistości.
Po obejrzeniu tego materiału mam następujące wnioski:
Combat to dalej jest tragedia, animację nadal są zrobione na kolanie, brakuje im klatek i mają zły timing. Hitboxy dalej błagają o litość i modlą się o zbawienie.
Strzelanie z łuku to jakaś parodia i naplucie w twarz ludziom, którzy są fanami tej sztuki oraz dla tych, którzy traktują to jako sport.
Strzała wylatuje pół metra od miejsca, gdzie była ułożona, opada w dół, jakby ważyła 100 kg i nagle znika.
Transformacje w inne istotny wyglądają tragicznie.
Tani efekt flar prosto z biblioteki domyślnych efektów Unreala.
Zamieniając się w wilka, pierw zamieniajmy się gluta, wyglądamy jak z Slime z Pokemonów. Po chwili rozwala się ten glut i wyskakuje z niego wilk.
Nie ma co, pasuje to idealnie do transformacji w wilka, na pewno nie jest to kolejna rzecz, którą wzięli z biblioteki Unreala, bo nie mają umiejętności, by zrobić coś samemu.
Wilk porusza się sztywno, skręca jakby obracał się na jakieś platformie.
Jeden z ataków wilka to skok, taki skok to robią Lisy, a nie Wilki.
Najwidoczniej Hiszpanie nie odróżniają Wilka od Lisa.
Animacje ruchów i walki Wilkiem godne totalnego amatora.
Oświetlenie nadal to istny miszmasz wymieszany ze sraczką, tworząc nowe reguły i zasady działania oświetlenia.
Pochodnie działają w absurdalny sposób, tworzą żółtawą mgiełkę, która prześwietla naszą postać i zmienia naszej postaci kolor włosów na złoty jakby nagle stała się Super Sajaninem.
To samo jest przy rzucaniu czarów, gdy robimy fireball'a, nasza postać staje się ruda. Oświetlenie tak nie działa.
A jeśli chodzi o rzucanie czarów, animacje rzucania ich wyglądają bardzo tanio, castowanie fireballa wygląda jakby robilibyśmy Kamehameha w wersji z TEMU albo z jakiegoś fan moda dla CS 1.6
Postać dalej zachowuje się jakby złapał ją paraliż, gdy macha bronią, czy się zwyczajnie porusza.
Szkielety mają ten sam rig animacji co gobliny.
Dalej nie chce mi się pisać, bo szkoda mojego czasu.
Tutaj materiał twórców z Gamescom:
https://www.youtube.com/watch?v=O2wRoBV-IDQ
Nie jest tak źle z tą walką jak ją przedstawiasz. Wiadomo że to nie będzie jakiś Wisiek 4 tak więc bez przesadyzmu.
https://www.youtube.com/shorts/ho8wEgUOMsE?app=desktop
Skoro głównym dyrektorem studia Alkimia jest Reinchard Pollice to już możecie sobie darować tę grę to typ co odpowiada za produkcję Gothica 3 Zmierzch Bogów i Arcanię i dodatek Upadek Setariff. To jest ten łepek co grał na pokazach.
Na ps5 demo jest niegrywalne w tych nawet nie trzymających 30 fpsach