Nic nowego przecież w GOT też tak dużo znaczników nie było tak samo jak nie było minimapy. Znaczniki się chyba pojawiał dopiero jak byliśmy bardzo blisko danej lokacji.
A ten wiatr, który pokazywał drogę do następnego celu był świetny. Jeszcze fajniejsze było to, że kiedy się go przyzwało to faktycznie ten podmuch wpływał na świat, trawa bardziej się kołysała itd.
No ale pojawiały się znaki zapytania że coś jest w okolicy. A jak odjeżdżałeś bez zbadania to one tak wisiały a informacja "tu coś jest"
W yotei nie ma tego w ogóle
Zrezygnowaliśmy z żółtej farby.... Dlatego miejsca do wspinaczki oznaczyliśmy biała farbą.
Taaak to wiele zmienia.
Ale tak bez złośliwości. Fakt. Gra jest ciut bardziej immersyjna. Widzę zagajnik pośrodku łaki. I wiem że coś tam raczej będzie.
Unosi się dym. Wiem że tam jest jakiś obóz.
Tylko to wszystko niszczy... Bardzo artystyczne podejście do gry.
Ona jest ładna. Ma śliczne ujęcie. Ale za tym kryje się utrata pewnej przejrzystości
Dobry przykładem jest kamera prowokacji która często nie nadąża za graczem , przez co jest problem z serią prowokacji bo uja widzę
Wielce trudna decyzja a tak naprawdę nic więcej jak pójście w ślady Elden Ringa, RDR2, Kingdom Come 2.