Twórcy Battlefielda 6 opublikowali nowy zwiastun gry, poświęcony funkcjom jej pecetowej wersji. Gracze szybko zwrócili uwagę, że zawiera on pożądane przez nich duże mapy. Poznaliśmy również pełne wymagania sprzętowe produkcji.
gry
Danuta Repelowicz
28 sierpnia 2025
Czytaj Więcej
Szał i strzał w 10 marketingowy to by był jak by mądre głowy, które tak uwlebiają gatunek i graczy wpadły na genialny pomysł przedstawienia MINIMALNYCH wymagań 120fps dla rozdzielczości 1080p, 1440p i 2160p. Przecież wiadomo, że tak się właśnie gra w strzelanki gdy już pierwsze ochy i achy ustąpią i zaczyna liczyć się refleks i przejrzystość.
No przecież w porównaniu z nowym codem to wygląda jak niebo i kilometry mułu pod ziemia.
Oj korci kupno BF6 i powrót na mapkę Firestorm...
"Ogromne" - autor newsa chyba nie ma pojęcia o grze. Wyciekło już wcześniej porównanie - Sobek City (druga największa z nowych map) jest podobnych rozmiarów co Caspian Border z BF3/4. Największa - Mirak Valley wydaje się być około 15% większa.
Nie wiedziałem że istnieje taka rozdzielczość jak 1480p i żeby były takie monitory.
Ostatnim Battlefieldem nad którym naprawdę spędziłem mnóstwo czasu to był Bad Company 2. Nad innymi pochylałem się w abonamentach na nie dłużej jak kilka godzin, to nie było to samo. Przy Becie BF6 poczułem choć część tej magii która była w BC2, i bardzo mocno walczę ze sobą by nie kupić BF6 na premierę. Czy padła jakaś informacja o tym że tryb Portal będzie miał zaimplementowane mapy i wyposażenie z BC2?
Ciekawe czemu w kontekście tych wymagań działało 40 fps na poboju na i5 10400F i RTX 3060. I na znacznie mocniejszych konfiguracjach również CPU świecił się na czerwono nawet z tymi fixami z netu.