Forum Gry Filmy i Seriale Tech Ogólne Archiwum Regulamin

Wiadomość „Nie chcę, żeby zawsze grały bezpiecznie”. Porażka PlayStation na rynku gier-usług nauczyła Sony kilku rzeczy, które firma już wykorzystuje

25.08.2025 20:08
1
3
Moooras
133
Generał

Szczerze mówiąc nie czuję się przekonany, że wyciągnęli z tego całkiem właściwe wnioski.

25.08.2025 20:29
Mqaansla
2
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Mqaansla
42
Generał

Jak dla mnie sam koncept gry usługi nie jest problemem. Sam nierzadko preferowałbym kolejne rozszerzenie czy spinoff'a dobrego tytułu niż sequele, remaki czy inne losowe "eksploracje rynku"...

Problemem jest to - co zresztą potwierdza owczy pęd korporacji ku temu modelowi - jest wykorzystywanie jego możliwości żeby żądać coraz więcej pieniędzy od klienta za coraz mniej wartościowy towar, jak nie wręcz zabierać mu to co kupił...
Było by pewnie zupełnie możliwe prowadzenie firmy zarabiającej XY% ekstra względem konkurencji, poprzez odcinanie kuponów od udanego tytułu - ale 99% z nich nigdy nie wystarczy to że dostają tą (ekstra) kasa efektywnie za darmo i przykręcają śrubę aż klient nie kopnie ich w d*. A potem wielki płacz, że gracze bezduszni i okrutni bo nie kupują takiego g*...

post wyedytowany przez Mqaansla 2025-08-25 20:46:21
26.08.2025 06:18
👍
2.1
Edziek
5
Chorąży

Tak jest.
Sam w sobie model nie jest zły.
Po prostu korpo go wypaczają chciwością

25.08.2025 21:33
3
1
odpowiedz
tynwar
94
Senator

Oby faktycznie przestali iść za mocno w te gry usługi i kto wie, może zrobią mniej tych gier, ale lepiej i taniej dla graczy, ewentualnie część skupi się na tworzeniu zwykłych gier.

26.08.2025 08:33
Wronski
4
1
odpowiedz
Wronski
31
Senator

Wprowadziliśmy znacznie bardziej rygorystyczne i częstsze testy. Zaletę każdej porażki stanowi fakt, że ludzie rozumieją teraz, jak niezbędny jest nadzór

A to go wczesniej nie bylo? Nic dziwnego ze dali dupy po calosci...

26.08.2025 08:58
5
2
odpowiedz
katai-iwa
58
Legend

A może niech Sony wróci do robienia gier dla pojedynczego gracza?

Wiadomość „Nie chcę, żeby zawsze grały bezpiecznie”. Porażka PlayStation na rynku gier-usług nauczyła Sony kilku rzeczy, które firma już wykorzystuje