Największe zmiany to było przekształcenie do dzisiaj nieodżałowanego klasycznego trybu 3v3 Twisted Treeline, a potem jego zupełnie wywalenie </3
Następnie usunięcie trybu Dominion, ale to akurat mniejsza strata, choć też było w porządku do pogrania na luźno ;]
A nie to .. z tym jakimś tam WSADEM o.O
wow, poważnie? No to dobrze, że z lolem skończyłem dawno dawno temu. Kiedyś grałem chwilę w tę grę. Ta mała mapka była super, bo nie trzeba było tyle czasu spędzić na jeden run co na mapę 5v5. Podobnie ta inna mapa też miała krótsze runy.
Pewnie mają teraz tylko zwykłe 5v5, bo chcieli, żeby ludzie spędzali więcej czasu i tym samym sposobem zwiększyć szansę na korzystanie z ich mikrotransakcji :).
I nie, nie jest "tylko zwykłe 5v5" bo są jeszcze ARAMy i tryby czasowe, popularna od jakiegoś czasu arena (seria potyczek 2v2) czy obecnie arurf. Nie tak dawno temu był tryb ala bullethell.
A WASD brzmi jak kuriozum, ale w H&S też brzmi jak kuriozum, a tu się okazuje, że gracze w PoE2 tego używają... także się zobaczy. Ja jako gracz wychowany na np. RTSach tego nie widzę w ogóle.
"No i co ma "długość czasu spędzonego na mapce" do mikrotranzakcji?"
Oj ma, ale co ty możesz o tym wiedzieć. Po prostu niektórzy mogą się zniecierpliwić, tym że jeden run tak długo zajmuje, że po prostu wydadzą kasę na kolejnych czempionów.
"Jakby była popularna i udana to by była bo by była grana." Z pewnością tak było, bo ty tak uważasz. Po prostu nie rozumiesz, że dla wielu osób było świetną rzeczą, ale co ty możesz o tym wiedzieć, skoro tej mapy zwyczajnie nie lubiłeś.
A i pisz jeszcze więcej o tym jak inni narzekają, pomimo że tego nie robią, na pewno doda ci to wiarygodności i powagi ;).