xD jak "mądrym" trzeba być, żeby wysnuć wniosek, że to wow mógłby być najlepiej sprzedającą się grą? xD rozumiem gdyby ktoś tak pomyślal w skali samych MMORPG, ale nie wszystkich gier xDDDDD
Ale właściwie dlaczego nigdy nie zrobili WoWa na konsole i wersję mobilną ? to stara już gra z niskimi wymaganiami a sterowanie łatwo by uprościć, a na pewno nie brakło by im też na to pieniędzy
Nie, po prostu nie.
Żeby gra działała na padzie to musiałbyś ją znacznie uprościć mechanicznie i gameplayowo. Nie da się obsługiwać 30 skill z taką prędkością w żadnym wymagającym contencie czy PvP.
Jasne można sobie pofarmić jakieś matsy do profek na telefonie (mam znajomych co na classicu tak robili) ale wypuszczenie tego na konsole wkurzyło by ludzi w którzy to grają bo gra musiałaby być znacznie uproszczona i wkurzałoby to konsolowców bo i tak i tak by byli na straconej pozycji w stosunku do PC.
Zaraz ci napisza ze przeciez FF14 zrobili, calkowicie ignorujac to o ile bardziej skomplikowane mechanicznie sa walki oraz design aren oraz rajdow (i wogole mapek, poruszania sie i wszyktkiego) w WoW, w porownaniu z FF14 (gdzie kazdy boss to kwadratowa albo okragla arena i pojawiajace sie oczojebne telegraphy - okragle albo kwadratowe).
Juz o tym jak dlugi jest global cooldown w FF14, w porownaniu z niektorymi klasami i walkami w WoW, to jest wlasciwie gra turowa.
A no i jeszcze mamy bardzo mobilne PvP. Powodzenia na padzie.
JEstem pewny ze to, iz musza to designowac pod pada jest jednym z powodow dlaczego w FF14 wszystko jest tak powtarzalne do bolu.
Podsumowujac, bez MASYWNYCH i RADYKALNYCH (czyli takich, ktorych nikt nie chce) zmian oraz spowolnienia gry, nie da sie w WoW'a grac na padzie "normalnie". Ewentualnie mozesz sobie polatac i skalki pofarmic, tak jak pisze kolega powyzej.