Mapa Ghost of Yotei: deweloperzy ujawniają, jak duży będzie świat gry w porównaniu do poprzednika i co zmieni się w ...
Spoko. Dokładnie jak w AC: Shadows. Ciekawe jakie "znajdźki/aktywności" będą. Mam nadzieję, że trochę bardziej interaktywne niż bieganie za liskiem do celu czy układanie wierszyków. Ubi zrobiło to fajnie z medytacją czy kata - rytmiczne mini gierki.
Mapa jak
mapa, oby tylko na tej mapie było sporo misji najlepiej powiązanych z głównym wątkiem gry.
Oby nie było znowu sto znajdziek typu gonienie lisa. Ja nie rozumiem takiego podejscia, jak nie masz czym wypełnić mapy, to zrób ją mniejszą ale treściwszą. Ale lepiej stworzyć ogromny świat, a później zapełniać go duperelami, bo inaczej by się okazało, że jest strasznie pusty :)
Bo by ludzie albo piszczeli, że mała mapa albo płakali, że mapa jest zamknięta albo zesrali się jak by się okazało, że duża i otwarta mapa jest pusta :).
Na golu jest sporo takich fanów otwartego i rozdmuchanego świata z masą beznadziejnych aktywności, które najwyżej można nazwać znajdźkami. A niektórzy to już w ogóle zagorzali fanatycy, którzy nie spojrzą na inne gry niż te zawierają open worldów.
Po prostu nie każdemu dogodzisz, a sporo ludzi ma tendencję do płaczu z powodu otwartości i rozmiaru mapy.