Legendarne RPG akcji Dark Messiah of Might and Magic doczeka się duchowego następcy. Twórcy gry Fatekeeper inspirowali się również polskim Hellraid
Trzeba przyznać, że wygląda to naprawdę dobrze, nawet walka pomimo tego, że jest to gra FPP wygląda całkiem mięsisto (nie to co Avowed). Jeśli robi to tylko 10 deweloperów, to naprawdę chylę czoła.
Kurde, świetnie to wygląda i świetnie się zapowiada.
Via Tenor
Czekałem na pokaz GothicR a dostałem jeszcze lepszą zapowiedź prawie 'Dark Messiah 2' czekam!
Super! Dark Messiah to moja czołówka najbardziej oczekiwanych remasterów/rimejków, a tu taki news.
edit: dobra, dopiero teraz zajarzyłem, że na razie tylko pc :/
Skoro mowa o grach jak Dark Messiah, ostatnio ogrywałem demo gry Monomyth, która dość mocno inspirowana jest DM a także innymi grami imersive sim, głównie Arx i Thief'em, jeśli ktoś lubi ten gatunek to polecam sprawdzić demo
Wygląda podobnie do Avowed, jest tylko ładniej ( choć silnik jest ten sam ) i walka jest bardziej mięsista, przynajmniej na zwiastunie - wydaje mi się jednak, że gra Obsidian bardziej stawia na magię, choć samej walki jest sporo, w każdym razie, obie gry mi się podobają.
Duża i miła niespodzianka. Walka wygląda naprawdę porządnie i mięsiście a nie jakieś machanie na prawo i lewo patyczkiem pozbawionym ciężaru jak w Avowed.
Wygląda zacnie, chociaż elementy fizyki nie są aż tak wykorzystywane jak w Dark Messiah. Równie mocno czekam na Alkahest, które właśnie wygląda bardzo zbliżone do walki jaka była w legendarnej produkcji Arkane Studios.
Raczej kolejna gra co się wydaje świetna a w realu jak wyjdzie to się okaże rogalikiem z bieda budżetem. Studio liczy ponoć 10 osób.
UV widział tę grę w akcji (dłuższy fragment gameplayu) i ponoć wygląda ona dokładnie tak jak to nam pokazno na trailerze (filmik UV jest na youtube, ale gameplayu o którym opowiada niestety nie posiada).
Gra ma posiadać elementy RPG (ekwipunek, drzewko rozwoju) i UV mówił, że zmiana ewkipunku w tej grze faktycznie robi różnicę, bo np. zmienia się trochę nasz sposób walki i moveset postaci.
Gra ma również posiadać zagadki środowiskowe (łatwiejsze i trudniejsze), które będą nagradzać gracza, ale ogólnie ta gra jest przede wszystkim nastawiona na walkę, gdzie poziom trudności to taki soulslike. UV mówił też, że sama walka wygląda bardzo dobrze, jest sporo różnych finiszerów, można też np. roztopić pod przeciwnikami zamarzniętą wodę lub używać innych elementów otoczenia, a przeciwnicy fajnie i adekwatnie reagują na nasze poczynania.
Ogólnie jak na razie gra zapowiada się bardzo obiecująco i trzymam kciuki za twórców.