Firma Immersion Corporation powinna być doskonale znana graczom, chociażby z racji stworzenia technologii force feedback wykorzystanej w kontrolerach do gier. Zresztą spór o nielegalne jej wykorzystanie przez Sony w m.in. Dual Shockach toczył się miesiącami, a rezultat jest taki, iż kontrolery do PS3 nie "zadrżą" nam w dłoniach. Teraz Immersion także przygotowało się do nowej generacji konsol
Tech
Maciej Myrcha
21 czerwca 2006 13:42
Czytaj Więcej
Norma . W knotrolerze Wii mamy wibracje i sensory i ptoem glupie tlumaczenei sony bylo zdziebko dziwne :Dplus d otego ejszcze immersion pokazal ,ze mozna :D .
Immersion idzie na dno - bez kilkuset milionów kontrolerów które przez parę lat zostanie wyprodukowanych do PS3 - teraz chodzi tylko o to żeby się dogadać z Sony.
A proces wygrali w USA, gdzie można np. zgłosić własność ziemi na Marsie i sprzedawać te działki za pieniądze - spojrzyj sobie na patent Immersion - opatentowanie 'idedi' użycia wibracji w grach to zaiste genialny pomysł.