Hotel narzeka na gracza, bo nie sprzątał pokoju przez 3 tygodnie [Aktualizacja]
S1mple toczy na Twitterze batalię z hotelem. Jeden z pokoi, w których przebywał gracz, pod względem czystości pozostawiał wiele do życzenia, choć to, kto winny jest całej sytuacji, wcale nie jest takie oczywiste.
Miriam Moszczyńska
Aktualizacja
Wczoraj wieczorem na Twitterze s1mple wrzucił krótkiego tweeta „Rozwiązane”. Wbrew temu, czego można by się spodziewać po wczorajszej zapowiedzi, gracz nie ujawnił żadnych kłamstw hotelu.
Zamiast tego Alexander Inglot z ESL wraz z s1mplem i kierownictwem hotelu odbyli rozmowę, podczas której wyjaśnili zamieszanie i doszli do porozumienia.
![Hotel narzeka na gracza, bo nie sprzątał pokoju przez 3 tygodnie [Aktualizacja] - ilustracja #1](/Galeria/Html/Wiadomosci/1116726750.jpg)
Oryginalna wiadomość
Profesjonalna scena CSGO to nie zawsze rozgrywki na najwyższym poziomie. Przez kilka ostatnich dni Oleksandr „s1mple” Kostyliev dawał światu znać o tym, jak tragiczne są warunki w hotelu, w którym przebywa podczas Pro League. Sprawa nie jest jednak tak prosta, jak się wydaje.
S1mple i problemy z pokojem
Od 10 września s1mple przebywa w hotelu na Malcie, który organizacja ELS zapewniła mu (i innym graczom) w ramach rozgrywek Pro League. Miejsce okazało się tragiczne, a czystość pokoi przydzielonych graczowi pozostawiała wiele do życzenia (początkowo gracz zajmował dwa pokoje - dlaczego "początkowo", o tym dalej). S1mple skarżył się bowiem na mrówki i pleśń.
Stary, nie chcę narzekać, ale jeśli budzę się z mrówkami w łóżku i patrzę na ścianę z pleśnią w 4-gwiazdkowym hotelu, to nie wiem – napisał s1mple na Twitterze.
Kierując się zasadą „zdjęcia albo sprawy nie ma”, fani poprosili s1mple’a o zobrazowanie problemu. Na odpowiedź nie trzeba było długo czekać i zainteresowani sytuacją mogli zobaczyć wspomnianą pleśń. Udostępnione przez s1mpla zdjęcie znajdziecie tutaj.
Odpowiedź hotelu na zarzuty
Zarzuty wobec ośrodka wypoczynkowego nie należą do najlżejszych, przez co głos zabrały jego władze. Jak twierdzą, o wadach pokoju hotel dowiedział się poprzez tweety gracza, a 15 minut później sprawa została załatwiona.
Na tym się nie kończy, ponieważ s1mple miał spędzić ostatnie trzy tygodnie w hotelu z wywieszoną na drzwiach kartką „nie przeszkadzać”. Uniemożliwiło to obsłudze wejście do jego pokoju, a pracownicy zostawiali czystą pościel przed jego pokojem.
S1mple miał otrzymać także listy od hotelu z prośbą o posprzątanie miejsca, w którym przebywał. Na taką propozycję gracz CSGO nie miał przystać.
Nie tylko odmówił, ale poszedł powiedzieć personelowi, aby pod żadnym pozorem nie wchodził do jego pokoju. Według kierownictwa przed przybyciem S1mple'a w tym pokoju nie było pleśni ani insektów (via Lovin Malta).
Zamieszanie z pokojami i kłamstwa
Poza brudnym pokojem jest również kwestia drugiego lokalu, który zajmował s1mple. Pierwszy z nich był tzw. „gaming roomem”, a drugi przeznaczony typowo do mieszkania. W pewnym momencie hotel „zasypany” został rezerwacjami dla innych graczy biorących udział w turnieju.
S1mple został wtedy poproszony o przeniesienie się do pierwszego lokum. To oburzyło gracza i w zasadzie wywołało tę cała lawinę skarg. Wczoraj gracz CSGO opublikował kolejną serię tweetów, w których ponownie przedstawił to, co spotkało go podczas pobytu.
Co ważne NAVI, czyli organizacja, do której należy s1mple, odezwała się w tej kwestii do ESL, które „pomogło w rozwiązaniu wszystkich problemów” gracza.
![Hotel narzeka na gracza, bo nie sprzątał pokoju przez 3 tygodnie [Aktualizacja] - ilustracja #2](/Galeria/Html/Wiadomosci/1116726765.jpg)
Możemy jednak wnioskować, że to nie koniec sprawy. S1mple zapowiedział, że wszystkie kłamstwa hotelu wyjdą na jaw. Tweet opublikowany został wczoraj, więc nowych informacji możemy spodziewać się dzisiaj.
![Hotel narzeka na gracza, bo nie sprzątał pokoju przez 3 tygodnie [Aktualizacja] - ilustracja #3](/Galeria/Html/Wiadomosci/1116726781.jpg)
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
rniczypo Konsul
Łapka w dół :)
Nie, nie dla gościa ;)
Dla artykułu.
zanonimizowany1359977 Senator
Hotel bierze kasę i w tej kasie powinno być sprzątanie codziennie przez obsługę, chyba, że klient sobie nie życzy.
Już nawet u arabów dwadzieścia lat temu była kultura sprzątanie codziennie chyba, że dałeś zawieszkę, że nie chcesz sprzątania.
Jak hotel nie chce sprzątać, to niech się zamknie. Tyle w temacie.
burza1982 Konsul
W jego przypadku to już o chorobie można mówić. Co niektórzy traktują grania zbyt serio i zapominają pewnie się umyć nawet.
W tym pokoju to pewnie śmierdziało nieźle.
zanonimizowany1373660 Konsul
Przecież pokojówki sprzątają codziennie pokoje w hotelach i zmieniają pościel...
vlaskk Pretorianin
Przedziwne zachowanie obsługi hotelu... Ostatnie wakacje spędziłem w dwóch hotelach z absolutnego topu i w obu przypadkach miałem okazję zauważyć jak obsługa zachowywała się dokładnie tak samo w przypadku wywieszenia przeze mnie kartki "nie przeszkadzać" (z troski o kota, który pozostawał w pokoju). Otóż już drugiego dnia wjeżdżali do pokoju niemal czołgiem tłumacząc jak ważne jest zachowanie czystości i że robią to z myślą nie tylko o mnie, ale też o przyszłych gościach, co oczywiście jest absolutnie zrozumiałe. :) Zatem zakładam, że hotel na Malcie nie przestrzegał własnych procedur lub okazały się one liche. Pozostawianie pościeli przed pokojem też o tym świadczy, gość sam sobie ścielenia przecież nie podmieni.