Gra Fallout 76 miała doczekać się oficjalnego wsparcia dla modów najwcześniej jesienią 2019 roku. Wygląda jednak na to, że autorzy nie dotrzymają nawet tego odległego terminu – choć wciąż znajduje się ono na ich „rozkładzie jazdy”, deweloperzy muszą najpierw zająć się implementacją obsługi prywatnych serwerów oraz innymi palącymi kwestiami.
gry
Krystian Pieniążek
18 czerwca 2019
Czytaj Więcej
Po co mają pracować nad specjalną obsługą modów skoro wystarczy edytor do fallouta 4
Lepiej niech wprowadzą jak najszybciej możliwość obsługi modów, bo tylko mody podtrzymują przy życiu "dzieła" Bethesdy...
No tak ale dla kogo mają wprowadzać obsługę modów dla tych czterech osób które w to jeszcze grają? Trzymają się sloganu dożywotniej obsługi gry czyli do ostatniego gracza który się do tego czegoś jeszcze zaloguje ale sami już raczej w to nie wierzą, więc. Sam przyznam, że zagrałem w to coś gdy był open weekend, wytrzymałem 10 minut i poleciało z dysku z wielkim hukiem. Do dzisiaj nie patrze sobie w lustrze w oczy, po prostu żal.
Że tak powiem: niby jak mają dodać wsparcie modów do gry MMO? Żeby gracze sobie dodawali walutę, albo u jednego była dziura w ziemii, a u innego wieża do chmur w tym samym miejscu?
W ESO jest coś takiego jak Addony i reshade, ale to dużej przewagi nie daje ani nie psuje rozgrywki innym. Natomiast modyfikacja plików mogłaby popsuć cały kod sieciowy (który i tak jest byle jaki).