Eksperci uspokajają: GTA 6 nie będzie kosztować 100 dolarów na premierę. Rockstar Games i Take-Two straciłyby na tym dużo pieniędzy
Via Tenor
GTA 6 nie będzie kosztować 100 dolarów na premierę. Rockstar Games i Take-Two straciłyby na tym dużo pieniędzy
Dlatego będzie kosztować 200 dolarów.
Ciągłe poruszanie tego tematu może im właśnie zasugerować podwyższenie ceny gry na premierę, nawet jeżeli im to przez głowę nie przeszło. A tak to mają zbadany rynek i gotowe reakcje ludzi na ewentualną wysoką cenę gry.
Myślę, że może gra nie będzie kosztować 100dolców, ale singlplayer moze być sprzedawany osobno, a multi osobno.
Ci sami eksperci robili szum, przez ostatnie lata mówiąc, że będzie kosztować 80-100$, robili to oczywiste na potrzeby deweloperów, którzy podnosili ceny gier a jak wiemy w grubo ponad 80% ostatnich dużych produkcji, większa cena nie szła razem z jakością.
Ja tam cały czas wierzę, że Gietea Szejść wyjdzie do kupienia w kiosku w Extra Klasyce za 19,99zł, podane od ręki do ręki przez Panią Krysię.
Może jak rzeczywiście będzie sam tryb jednoosobowy na początku (może GTA 7 gdzieś w 2037 roku będzie na początku tylko z trybem wieloosobowym) to podstawowa wersja będzie kosztować nieco mniej niż 100 dolarów ale jak będzie się chciało kupić pełną wersję to może będzie nieco więcej.
Badanie polegające na tym że na pół roku przed premierą pytamy ludzi czy kupiliby grę jest guzik warte.
Po pierwsze hype na grę nie jest jeszcze tak duży w porównaniu do tego co będzie w okolicach premiery.
Po drugie gracze to barany. W internecie będą cisnąć po wydawcy, płakać że gra jest za droga, zarzekać się w ankietach, że w życiu nie kupią, a jak nadejdzie premiera to bez wahania zapłacą nawet i te 100 dolarów.
Takie rzeczy powinny być oceniane na podstawie twardych danych sprzedażowych (i zapewne sam Rockstar tak to robi), a nie na podstawie tego co jakiś random odpowie w ankiecie.
Cena nie ma znaczenia. W pierwszy dzień 30mln kopii GTA vi będzie w rękach graczy.
Oni mogliby zrobić ceną na poziomie nawet 50% ceny obecnie wychodzących gier, a gra i tak pobije rekordy jeśli chodzi o zarobione pieniądze. Byliby tacy co by kupili za 100$ i pewnie nawet więcej, ale dla R* raczej bardziej by się opłacało zrobić grę tańszą, dzięki temu więcej osób by ją kupiło niż dowalić cenę 100$, która część osób by odstraszyła od kupna na premierę.