No to zobaczymy czy CDPR zrobił jakiś postęp w sprawie samochodów, bo wcześniej jazda nimi nie wyglądała jakoś świetnie.
Pokaz mydelniczek pokroju Watch Dogsów. Najnowsza Mafia pokazała jak zrobić solidny model jazdy w grze akcji.
(^)
Panowie to chyba Ci testerzy co tak ostatnio narzekali, skoro mają taką wiedzę o grze już.
Nie trzeba być ekspertem czy testerem aby stwierdzić po tym co do tej pory zobaczyliśmy, że model jazdy jest trochę dziwny. Samochody na pokazanych prezentacjach poruszały się trochę nienaturalnie, zwłaszcza to widać, kiedy samochód skręca (nawet testerzy zwracali na to uwagę).
Wątpię, by to zmienili. Każda DUŻA zmiana w mechanika gry zabierze za dużo czasu i budżet. Dla nich jest już za późno. Pogódź się z tym.
A to nie wiedziałem. Dzięki za info, bo nie śledziłem uważnie wszystkie informacji o Cyberpunk. Ograniczyłem tylko do minimum.
A są jakieś inne niż samochód środki umożliwiające przemieszczanie? Np. śmigłowiec czy koń np.?
Oho, pojawił się nam wysyp moich ulubionych ekspertów, którzy oceniają model jazdy po prezentacyjnych filmach na youtubie. Dobra robota!
czyli znów zamiast gameplayu nędzne kilpy ;/ Żeby przed premierą nie pokazać choćby 15 minut rozgrywki bez cięć skandal.
Dla Ciebie dzień bez narzekanie to dzień stracony.
godzina gameplaya za mało?
To było ponad dwa lata temu, wypadało by pokazać jakiś świeży gameplay z aktualnej wersji.
To zobaczysz 19 listopada.
Rockstar pokazał pierwszy gameplay i to w taki sposób jak prezentowany jest teraz Cyberpunk, 3 miesiące przed premierą.
Ja wolę taki marketing niż pokazywanie ogromnych gameplay'ów z gry.
Ta gra, póki jest wysoki hype nie potrzebuje kolejnego pokazu.
Ale serio, dla mnie najważniejsze co, to poprawa modelu jazdy. Przecież te samochody poruszały się, jakby fizyka na nie nie oddziaływała, tak strasznie kanciasto... W ogóle cała gra wydała mi się strasznie kanciasta, ale to już szczegół, do którego będę w stanie się przyzwyczaić w czasie grania. Natomiast do nędznej fizyki prowadzenia pojazdów nie przyzwyczaję się nigdy. Co najwyżej ją przetrawię.
A za sam wybór klimatu cyberpunku winszuję CDPR. To i Steampunk oraz post-apo to zdecydowanie moje ulubione światy w grach. Oby im to wyszło. A wyjdzie na 100%, bo zrobili grę we własnej wizji, a nie - wedle rynkowych trendów. Przynajmniej na początku tak robili, jeśli za bardzo nie odeszli od tej filozofii - będzie ideolo. Przynajmniej ja tak to widzę ;]
A czego dotyczy tak właściwie twoje pytanie...? I dlaczego w ogóle je zadałeś?
Błagam nie nakręcajcie tak :D mężowi chcę kupić pudełko z grą na prezent a teraz boję się że sam kupi pierwszy... a pudełko takie ładne <3
Według mnie model jazdy w Cyberpunku wygląda dobrze. Akceptowalnie, a nawet powyżej poziomu oczekiwania. Nawet jakby był podobny do tego z Watch Dogs, a myślę, że będzie lepszy, to mi to wystarcza. Model jazdy w Watch Dogsach mi się podoba. Nie jest owszem idealny, nie wszystkimi autami jeździło mi się dobrze, ale mimo wszystko sprawiał mi przyjemność. Nie wiem też, a jestem ciekawy, jakiego modelu jazdy oczekujecie od gry, która nie będzie grą wyścigową. Modelu jazdy z Forzy? Z Grida? Grand Turismo? GTA IV albo GTA V - w tym przypadku, myślę, że będzie dość podobnie.
Wiele gier sandboksowych pokroju Sleeping Dogs, Saints Row ma model jazdy akceptowalny. I myślę, że tu będzie tak samo. Po prostu będzie trzeba się przyzwyczaić do innej gry i do innego modelu jazdy. Tak jak w każdej innej produkcji.
Co do modyfikacji samochodów, to myślę, że raczej nic się nie zmieni z tym, co ostatnio CDPR ogłaszał - czyli braku modyfikacji. Ale nie ukrywam, że przydałoby się to w takiej grze. Choćby w jakimś uproszczeniu. Wystarczyłoby dać możliwość zmiany koloru auta, paru kół i ewentualnie zderzaków przednich i tylnych. I nie potrzebowałbym tu setki możliwość, ale po 3-4 elementy. Tyle by mnie zadowoliło.
Może kiedyś, w jakimś patchu, albo DLC czy to w zwykłym mniejszym, czy tym fabularnym dadzą taką możliwość... Byłoby fajnie.