To czego brakowało jedynce to dopracowania technicznego i dobrej optymalizacji.
CD-Projektowi. Pewnie popatrzyli jak sobie radzi GTA Online oraz Red Dead Online które stały się dojnymi krowami. A przynajmniej GTA, bo z RDR było sporo zamieszania i rozczarowań.
Nie wiem czy to się uda - Cyberpunk jest jednak nieco bardziej skomplikowany i postacie mogą się mocno różnić. Niektóre cechy i wszczepy mogą być problematyczne. Np. nie wyobrażam sobie Sandevistana serwerze. Zdecydowanie lepiej będzie jeśli skupią się na rozgrywce dla pojedynczego gracza.
Jeśli ktoś z redakcji to czyta, a chcecie szybkiego newsa (o ile nie dotarło), to w Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 pod falą krytyki wycofano się z decyzji by dwa dodatkowe klany były w najdroższej wersji, teraz po prostu trafiają do podstawki :)
szczerze tak sobie pomyślałem ostatnio iż Redzi mogli zupełnie inaczej to rozegrać. To co jest filmikiem przed uratowaniem Sandry Dorsett, czyli pięcie się po szczeblach kariery i budowanie więzi z Jackim to byłby sztos a sam CP 2077 powinien się skończyć przed napadem na Konpeki Plaza. To co dostaliśmy we właściwej grze powinno być dopiero w 2.
Nikomu w grze fabularnej pokroju CP nie jest potrzebny multik a jak już to po premierze i najlepiej oddzielny od gry. Byle wsadzić mikro, po to te multi bedzie.
Na cholerę w tej grze multi? To musieliby całkiem przebudować grę żeby to miało sens, nie wiem jak miałoby to wyglądać. Jakiś coop czy co? Drużynowe RPG jak w Baldursach?
Teraz naprawdę wszędzie musi być jakieś multi wciśnięte, nawet jak nie ma to sensu? Źle się CP 2077 czy Wiedźmin sprzedawały jako gry czysto siglowe? Najpierw przejście na ten spi...lony Unreal Engine 5, a teraz to. Redzi już całkiem płyną z prądem w gamedevie w kierunku bycia Ubisoftem 2.0.
Wcale nie brakowało multi... mam nadzieję, że to nie będzie koniec autentycznego fabularnego CDP... Ich gry są perełką wśród single i fajnie gdyby tak pozostało. To czego mi brakowało to swobodnego latania maszynami. Fajnie było by mieć swoją afałkę i móc ją pilotować :)
A myślałem że powiedzą dobry model prowadzenia aut, dobry rozwój postaci czy choćby bardziej żyjący otwarty świat(bo ładny już jest ale to makieta), lub dobre aktywności otwartego świata. A tu multiplayer o który nikt nie prosił.
Każdy pyta się, na co multi w takiej grze jak Cyberpunk, a odpowiedź jest prosta, dla kasy. Zobaczcie przez ile lat Rockstar nie zrobił prawdziwego multi do GTA, gracze sami tworzyli mody, choćby do GTA:SA, jakiś bieda multi mieliśmy dopiero w GTA 4, chociaż GTA 1 i 2 też jakąś namiastkę multi posiadały. Dopiero przy GTA 5 zrobili multi z prawdziwego zdarzenia i rozbili bank, zarobili krocie na multi, przez co też nie mieliśmy fabularnych dodatków i przez lata nie było kolejnej części GTA, więc dla części graczy multi w takich grach to tragedia, ale dla samej firmy może to być żyła złota, chociaż może też szybko zdechnąć, jak multi w RDR2.
Niepotrzebne rozdrabnianie się. Zamiast trzymać się formuły, która się sprawdziła i w której są dobrzy, to wymyślają jakieś nikomu niepotrzebne multiplayery.
Do tego to kolejna rzecz, którą trzeba będzie technicznie ogarnąć, a pamiętając ile im to zajęło przy okazji jedynki, to pewnie znowu wypada się szykować na to, że przez przynajmniej rok od premiery nie ma co tego ruszać. Imo marnotrawienie czasu i zasobów. Szkoda.
Tryb multiplayer to ostatnie co tej grze potrzeba... Na cholere się pchają -_-
Akurat brak multi w 1 części to był bardzo mocny punkt tej części! Serio powinni olać to i skupić się w całości na dopracowaniu gry.
Przy Cyberpunku "jeden" też były takie stanowiska i wiadomo jak wyszło ostatecznie :D więc to żadne potwierdzenie
Tej grze zdecydowanie bardziej brakowało sensownego, satysfakcjonującego rozwoju postaci, przemyślanego skradania, angażującej walki. Jedynie scenariusz i dialogi ratują tę grę. No ale to chyba nie miał być walking sim.
Jedyne, czego brakowało mi w Cyberpunk 2077, to więcej momentów w których widzimy V z innej perspektywy. Możemy widzieć go/ją tylko w lustrze i na sam koniec gry. Może to brzmi głupio, ale lubię widzieć stworzoną przez siebie postać na ekranie. Btw. Jedna z najlepszych gier (o ile nie najlepsza) w jaką w życiu grałem.
Niech dadzą chodzenie po ścianach i atakowanie jak miało byś w jedynce, latanie pojazdami.
naprawdę nie trzeba tego całego multiplayera, wystarczy świetna gra single, niech się skupią na fabule tak jak dotychczas im to szło w swoich grach oraz gameplayu. Nie trzeba ulegać jakimś oszalałym graczom, którzy wściekli się, że gra nie ma trybu multi, bo to jest im potrzebne do grania i bez tego nie ruszą.
Zresztą i tak w wielu grach ten tryb to był tylko mały dodatek, który co jedyne robił to pochłaniał budżet i czas deweloperów, bo i tak gracze w to nie grali i tryb szybko umierał. A teraz od wielu lat muszą ten dodatek odhaczyć, bo jak można wydać grę singleplayer bez trybu multi. Po prostu szkoda pieniędzy i czasu.
To multi w Cyberpunku jest tak samo potrzebne jak w Wiedźminie, czyli WCALE...
Wszyscy się nakręcają po co to komu a ja jestem zadowolona. Chcę zobaczyć jak to im wyjdzie, może to będzie petarda ?? jestem mega ciekawa i mam nadzieję, że faktycznie powstanie ??
Oni niech się nie zabierają za to co im nie wychodzi i nie będzie wychodzić. Czyli m.in. tryb multi, jazda samochotem(środki transportu), npc(zombie), etc...
Tak, jeszcze tego brakuje żeby dwójka była krótsza niż jedynka, której długość głównego wątku jest śmieszna.
Niech się skupią na singlu w czym są dobrzy, tylko niech tym razem zadbają też o długość gry.
Czy rzeczywiście przeszkadzałby Wam przedłużający grę singlową tryb w stylu Red Dead Online ?
RDR2 miało tak okropnie długą, nudną i głupią kampanię, że szkoda gadać.
O jejku jak ja się cieszę!!! Już rezerwuję... nie no nie rezerwuję żadnego czasu. Ta gra jest genialna jako opowieść. Samo ganianie z gnatem i nadesłanie się jak w różnych sieciowkach odbierze jej klimat i sens.
Nie wiem czym sie tak w redakcji podekscytowaliście. Gdyby to jeszcze byla nowosc, ale przypominam ze Cyberpunk 2077 tez mial miec multiplayer i wiemy hak to sie skonczylo.
Nie wiem czy warto żeby gra wychodziła z trybem multiplayer skoro np. GTA Online jak zostało wypuszczone to tylko się na tym skupiali i przez to nie wypuścili DLC do trybu fabularnego
To, czego najbardziej brakowało jedynce, czyli dopracowania gry w dniu premiery?