Capcom zachwycony siłą Steam i rynku PC
Szkoda że Capcom nie odwdzięcza się jakoś.
Może ich PC wersję działają wydajnościowo dobrze, ale technicznie to bubel.
Do tego wymuszane aktualizację do GORSZYCH wersji, a zdanie zmieniają kiedy wyleje się na nich wannę pomyj.
https://www.youtube.com/watch?v=hEJICLXaHEs
"Co więcej, coraz rzadkiej wydania komputerowe ukazują się później niż konsolowe."
Rzadkie to wiecie co może być. Wy macie w swojej redakcji kogoś od korekty? Bo to już trzeci taki babol jaki znalazłem w waszych artykułach dziś.
Korekta? A po co skoro ludzie napiszą komentarz wytykający i nabiją tym samym wyświetlenia?
Jako głównie gracz pecetowy skupienie się Capcomu na PC cieszy, ale sporo rzeczy mają do poprawy.
Porty gier, o ile działają nieźle, technicznie lekko odstają od konsolowych odpowiedników. DMC5 SE dalej na pc nie ma. RE7VR dalej jest exclusive na przestarzałe już PSVR o braku tłumaczeń nie wspominając niektórych gier.
Capcom jest w tym samym miejscu, w którym SEGA była jeszcze kilka lat temu. Widać, że duzi wydawcy z Japonii zrozumieli, że nie warto ograniczać dostępności swoich gier, pieniądze leżą na ziemi, wystarczy się schylić i podnieść. Tylko Square wbrew wszystkim próbuje jechać na łyżwach pod górkę... Trudno.
To teraz prosimy przestać traktować graczy PC jak złodziei.
Jak Cię lubię to jesteś chyba ostatnią osobą na tym forum, która powinna wypominać wydawcom traktowanie graczy pecetowych jak złodzieji...
No to po cholerę dają denuvo do swoich gier? Jakoś gry Sony czy Redów nie maja tego problemu
Serio, chwilowe problemy Capcomu przy takiej Bethesdzie to pikuś.
Nie przepadam za japońszczyzną i grami produkowanymi przez Capcom, ale przy okazji tej wiadomości pochwalę Capcom, bo akurat dzisiaj ukończyłem Resident Evil 6 i choć gra mogłaby być trochę lepiej dostosowana do PC (przede wszystkim jeśli chodzi o menu, przez które trzeba się przeklikiwać niemiłosierną ilość razy, żeby coś zmienić lub sprawdzić, a do tego jest to nieczytelne), to nie było najgorzej jeśli chodzi o sterowanie klawiatura + myszka. W porównaniu do Resident Evil 4, w które przy pomocy tradycyjnego dla PC sterowania nie dało się praktycznie grać (i jesto to chyba jedyna gra, którą na PC ukończyłem na padzie), różnica w podejściu Capcomu do swoich gier w wersji PC jest mocno odczuwalna. Tym bardziej, że Resident Evil 6 ma już prawie 10 lat, więc już wtedy Capcom poprawił się, jeśli chodzi o dostosowanie do PC jednej ze swoich flagowych serii.