jakbym się mógł cofnąć w czasie, kiedy wychodził Crysis i powiedział devsom jaki sprzęt będzie dostępny w przyszłości do tego na czym teraz pracują to by pewnie myśleli nad technologią symulacji wody, dymu, zniszczeń praktycznie wszystkiego na mapie bo aż tyle by mieli do dyspozycji dodatkowej mocy pcta, a teraz co mamy ? wszystko statyczne i obowiązkowy DLSS/FSR bo klatki nie domagają FHD by mieć chociaż 60....
Chryste panie, osoba z filmiku gra w 2560 × 1440 w trybie DLSS Performance, czyli rzeczywista rozdzielczość to 960 x 540 :O :O 
I do tego Frame Gen...
Nie no ręce opadają.
No tak, po co grę optymalizować skoro jest DLSS?
Jaki to jest dramat obecnie, gry nie wygalają lepiej niż 10 lat temu a działają 10 razy gorzej.
Patrząc się jak gra wygląda, a to ile wymaga... to jest nieśmieszny żart, z drugiej strony sami gracze się oto proszą, tysiące preorderów, miksowane recenzje a ci, zamiast robić zwroty, to jedynie piszą negatywne recenzje i złośliwe komentarze do Rendiego, a ten jedynie co ma do zaoferowania to poradnik pudrowanie trupa robionego na U5 podczas przeliczania kasy, jaką zarobił na kolejnej super premierze AAAaaa
jakbym się mógł cofnąć w czasie, kiedy wychodził Crysis i powiedział devsom jaki sprzęt będzie dostępny w przyszłości do tego na czym teraz pracują to by pewnie myśleli nad technologią symulacji wody, dymu, zniszczeń praktycznie wszystkiego na mapie bo aż tyle by mieli do dyspozycji dodatkowej mocy pcta, a teraz co mamy ? wszystko statyczne i obowiązkowy DLSS/FSR bo klatki nie domagają FHD by mieć chociaż 60....
a ja ten z 2012 roku
https://www.youtube.com/watch?v=HW_gyF69Xto
i powiedzcie mi czemu teraz się wymaga karty graficznej co odpali 3 takie crysisy jednocześnie
Fan dziecięcej pornografii znowu wydał z siebie bełkot którym pogrąża tylko studio no nikt się nie spodziewał kretyńskiej wypowiedzi Randiego Bombendiego.
Nie jest tak źle:
Ultra 9 285K
64GB RAM DDR5 6000 Mhz
RTX 4080
SSD M2
W11 64 bit
1440p, ultra, DLSS - jakość - 74 - 90 fps.
Przypomnę, że polski Cronos The New Dawn też wymaga DLSS bo bez niego jest bardzo źle, taki silnik i takie czasy.
Oj tam oj tam, w 2004 r. też się trawę i cienie wyłączało w grach i nikt nie narzekał aż tak bardzo na 30 FPS...
Jak grałem w KotOR-a to musiałem kamerę obracać w stronę najbliższej ściany, żeby renderowana scena była mniejsza, inaczej gra łapała freeza xD
Tak, tylko 10 lat temu nie trzeba było już takich rzeczy robić. A teraz znów trzeba...
o boziu, kotor :D. Ja kilka lat temu przechodziłem i miałem kłopotliwe crashe, które dość często występowały. Prędzej czy później w końcu się zorientowałem (nie od razu, bo nie zawsze crashowało i do tego wystarczyło zapisywać w odpowiednich momentach. Zawsze crashowało po walce, ale od razu nie zorientowałem się w czym problem), że to było spowodowane właściwie tylko przez zanikanie ciał (tylko dlatego, że akurat patrzyłem na ciało, które zniknęło powodując w tym samym momencie crasha i mi w końcu zaświtało gdzie leżał problem co potwierdziłem testami. Dopiero po kilku godzinach od startu xd). Nie wiem jak to możliwe, że zanikanie ciał powodowało crashe, ale ok xD. Dotychczas udawało mi się zapobiegać utracie progresu zapisywaniem natychmiastowo po walce, ale wciąż irytowało. Na szczęście dość łatwo było naprawić i wyłączyć to zanikanie ciał i potem gitara grała całkiem dobrze :D.

No to trafiłem, zresztą trudno nie było bo to UE5.
Jak można wykorzystywać ten niezoptymalizowany silnik do FPS'ów?
Nikt sie nie nauczył na przykładzie stalkera 2?
Nic dziwnego że działa Ci akceptowalnie, masz karte ktora jest ~50% wydajniejsza :) 
3080 jest Rekomendowana dla gry. 
Na której w fullhd i to na znacznie lepszym procu (niz rekomendowany) jest 45fps - test techpowerup.
Mi działa spoko na lapku z 3070Ti, klatki bardzo stabilne, po pierwszych godzinach 0 crashy czy zwiechów.
Podobnie miałem przy C2077, wszyscy wokół pisali ze tragedia technologiczna, a ja jakoś tego nie odczułem.
No tak, po co grę optymalizować skoro jest DLSS?
Jaki to jest dramat obecnie, gry nie wygalają lepiej niż 10 lat temu a działają 10 razy gorzej.
Więcej preorderowania! Na pewno twórcy jeszcze bardziej będą dopracowywać gry na premierę ;)
Jak gra ma fatalna optymalizacje? Przecież od recenzentów dostawała same 9 i 8.
Dałeś się złapać? Pamiętaj jedną zasadę. Recenzje. Nigdy nie są żadnym wyznacznikiem, czy gra jest dobra, czy zła. Ponieważ jest to tylko opinia obcego człowieka, który ma własny gust i własne zdanie. I który nie dostał prawa reprezentowania opinii dla całej ludzkości. Dodatkowo to, co opisuje, nie musi być koniecznie zgodne z prawdą. Z różnorakich powodów lub nacisków zewnętrznych. Rzeczywistość zweryfikować musi sobie każdy sam. Żyjemy w czasach gdzie trzeba weryfikować to co opisują. A nie jak owca idąca na rzeź. We wszystko wierzyć.
i znowu zwalanie na ue5 lol
Randy zadowolony, będzie na silnik, a nie że partacze zrobili technicznego gniota bez optymalizacji i może dalej wciskać kit, ludzie są tak zaślepieni, że to działa
zresztą widać po jego poście, nic się nie stało, a tu se ustawienia zmieńcie i cyk, walę was, tak by napisał jakby mógł, bo na pewno tak myśli ten knur bez zasad, dla niego to tylko biznes i hajs
nie rozumiem jak można zwalać wiecznie na ue5, jak nie ma na to logicznego dowodu, bo przecież nie każda gra działa tak samo tandetnie, więc ważne jest porównanie także tego jak gry wyglądają i jak działają przy tym co oferują
gdyby tak było, że wina ue5 to każda jedna gra działała by tak samo żałośnie jak borderlands 4, a tak nie jest, to skąd te różnice skoro niby wina ue5?
ano znikąd, bo to nie wina silnika tylko partaczy, a ta gra to chyba największe partactwo jakie widziałem od dawna na ue5, i to przy kreskówkowej grafice, gdzie nawet nie ma jakoś wielu szczegółów i tony obiektów na mapie...
to skąd te wymagania, jak jakoś inne gry na ue5 nie dosyć, że wyglądają lepiej, są bardziej szczegółowe, to jeszcze jest zauważalnie więcej fps
ta gra to jest totalne partactwo
i znowu jak grochem o ścianę można, zero zrozumienia czegokolwiek
wystarczy choć JEDNA i jest to już dowód niepodważalny, że się da
skoro choć jedno studio może to może każde
takich gier jest pełno
prawie nic nie działa tak żałośnie jak borderlands 4 fps
ale spoko udawajcie dalej, że to silnik, zamiast pociągnąć faktycznych partaczy do odpowiedzialności
z takim podejściem nie dostaniecie nic lepszego, więc szykujcie się na kolejny syf działający jak ostatni szajs
bo nikt się nie będzie przejmował wszym ujadaniem tylko się śmiał i nadal wydawał syf, i tak nie będzie na nich, zwali się na silnik ha ha
Nikt nie twierdzi, że sami deweloperzy nie są bez winy, zwłaszcza w kontekście przerzucania odpowiedzialności za wsparcie technicznego na włodarzy owego silnika, co do gier to jest różnie niektóre to totalne kasztany pokroju B4 czy też Stalkera2, czyli gier z otwartymi światami, do których ewidentnie ten silnik kompletnie się nie nadaje, zwłaszcza z notorycznym problemem rwania obrazu podczas ładowania nowych lokacji, z drugiej w miarę działające średniej wielkości korytarzowe makiety bez jakiegokolwiek interakcji ze światem ot ostatnia Mafia czy też Cronos, mimo tego każda z gier jakoś nie specjalnie potrafi wytłumaczyć swoją zasobożerność względem tego co pokazuje w grafice, fizyce oraz rozgrywce, tak jakby same fundamenty tego silnika pożerały na starcie już jakiś znaczący procent wydajności, a policzkiem w twarz dla deweloperów oraz graczy jest notoryczne klepanie o poprawie wydajności poprzez korzystanie ze sztucznych generatorów klatek
Chryste panie, osoba z filmiku gra w 2560 × 1440 w trybie DLSS Performance, czyli rzeczywista rozdzielczość to 960 x 540 :O :O 
I do tego Frame Gen...
Nie no ręce opadają.
To niezły ten znawca youtuber, ktory poleca właczenie w strzelance frame gena, ktory wprowadza dodatkowego input laga. I o ile w strzelankach FPSy sa wazne, bo im wiecej fpsów tym mniejszy inputlag. To te wygenerowane w DLSS nie zmniejszaja input laga, bo frame gen opoznia wyswietlania prawdziwej klatki.
Wiekszosc ludzi nie zobaczy roznicy miedzy 90 a 144 fpsów na nowym dla nich monitorze. Do czasu aż nie dostana myszki do reki i nie wyczuja input laga... Wtedy to czuć.
Input lag przy FG x 2 jest praktycznie niewyczuwalny, gorszym problemem są odczuwalne spadki fps. Przy FG x2, Dlss quality, ustawieniach Badass i 2540x 1440 jest średnio przyjemnie bo bazowy fps spada ponizej 60 i mimo że FG podbija klatki to gra momentami przycina. Taka sytuacja na 5800x3D i 5070ti, trzeba schodzic niżej z ustawieniami i dlss. No i kolejna gra dodawana do GF która ma lepszy minimalny fps na radeonach.
Ten frajer niech się lepiej nie wypowiada więcej. Co kolejna wypowiedź Pitchforda, tak IQ na świecie spada o kilka procent.
Racja. 
Co nie zmienia faktu, że granie w 720P z FG to patologia.
Dobrze że nie kupiłem tej gry jak na razie, polecam powrót do Borderlandsa 3 jak ktoś nie grał, bo też się źle nie gra, ale nie ma to jak druga część wiadomo. 
Jak tak to ma wyglądać przyszłość gier to jednak trzeba się cofnąć z 1440p na 1080p bo się komputer zajeździ. 
Mój system chyba polubił sie z UE, bo nigdy z nim nie miałem problemu. BL4 chodzi nad wyraz dobrze, stabilne klatki w przedziale pomiędzy 65 a 78 fps, niezależnie czy jest bitka czy nie. Zero mikro przycięć wszystko płynnie chodzi na rtx3070, dysk ssd samsung pro przy ustawieniach grafiki high/medium, rozdziałka 2560 × 1440 dlls (Balanced).
Grasz w 800p, nie ma czym się chwalić.
To mniejsza rozdzielczość od 1600 × 900, w której latały gry na Xbox One.
Z DLSS balanced. Policz sobie, jaką daje to rozdzielczość wejściową. Oczywiście takie 1440p wygląda dużo lepiej, niż natywne 800p, więc też nie można powiedzieć, że gra w 800p. Niemniej, z punktu widzenia optymalizacji pokazuje to, że nie jest dobrze, ale to nic nowego dla gier na tym silniku.