Blizzard wyciąga wnioski z bety Diablo 4, jeszcze trochę mu to zajmie
Szczerze wątpię aby zmieniło się coś znaczącego do premiery. Zapewne zostaną poprawione bardziej krytyczne błędy i tyle. Gra jest produkowana kilka lat więc w niecałe 3 miesiące nie zmienią nic istotnego. Dla mnie gra wydaje się trochę za bardzo casualowa i uproszczona - trochę jakby połączyli D3 i Immortala. Grafika w większości jest ładna (ale interfejs jednak nie do końca) ale jeśli po 2~3 dniach bety, która jednak mała nie była, gra wydaje się nudnawa - a przecież to gra usługa którą mamy grać latami - to coś jest nie tak. Nic jeszcze nie przesądzam i dopiero premiera pokaże faktyczny stan gry to jednak mam duuuuże obawy.
Nie zmieni sie nic.
Takie jest modus operandi Blizzarda. DO tego dochodzi pycha i ich niezmienne (mimo wielu "reality check" w ostatnich latach) przekonanie, ze Blizzard to bogowie designu i gamingu, tak jak 20 lat temu.
Jedyne co sie zmeinilo w ostatnich latach to Hazzikostas spuscil z tonu i team WoW''a troche przyhamowal z ego. Co zaowocowalo najlepszym dodatkiem od wielu lat. WoW atm jest naprawde fajny. Tylko trzeba bylo "kija" (spadek liczby graczy).
Dokładnie !
Gra jest do poprawienia o 360 stopni. To nie jest Diablo na które czekamy...
Gra jest do poprawienia o 360 stopni.
O 360 stopni?
Czy to nie oznacza, że gra wróciłaby do tego samego miejsca?
zmiany jakich wymaga gra to w głównej mierze itemizacja - coś co projektant z pasją i nieszablonową wizją ogarnąłby w tydzień. Tu trzeba zmiany podejścia, a nie dodatkowych miesięcy pracy, które niczego nie poprawią.
Tak, a Ty to byś to ogarnął w 1 dzień xD. Jakby gra też nie miała innych problemów. Np. dla mnie osobiście, poziom trudności musi zostać znacznie poprawiony. Jest cała lista innych problemów...
SpecialBoy zapomnij takich rzeczach jak ofline mode albo wyłączenie innych graczy albo solo mode jak w diablo III bo diablo IV będzie grą mmo activision tego chce bo chce sowjego destiny.
Takich rzeczy NIE da się przeskoczyć i to nie zależy od developerów, dlatego skupmy się na rozgrywce, bo tu są problemy. Grafika wymiata, klimat jest fajny (bardzo mi się podoba), ale ogólnie to balans i gejmplej trzeba dopracować. Za dwa, może trzy lata zagram po raz pierwszy i to będzie dla mnie WIELKIE przeżycie! Przynajmniej taką mam nadzieję.
jesteś strasznie nieogarnięty.
Poziom trudności to nic innego jak podkręcenie HP i dmg, jakie walą mobki, czyli coś co też można załatwić kilkoma linijkami kodu. To nie są zmiany jak np. większa customizacja wyglądu postaci i jej gabarytów (Druid i jego klockowata budowa ciała) co wiązałoby się z kolei z przeprojektowaniem wyglądu ekwipunku, żeby dobrze leżał na drobniejszej postaci.
bo zmiany, które dla gry są istotne właśnie takich poprawek wymagają.
To nie jest projektowanie lokacji, zmiana silnika graficznego czy animacji postaci.
To są z punktu widzenia programisty - zwykłe pierdoły. Zmieniasz współczynniki ekwipunku, który wypada i tyle.
Ja nie piszę o nowych skillach, bo to wymaga nowych animacji, które zajmują sporo czasu. Odrobina wyobraźni, zrobienie przysłowiowej burzy mózgów w atrybutach itemów, żeby każdy nie miał "+20% dmg" nie wymaga przekładania premiery o rok.
Prędzej tweakownie cyferki np drop legend minejszy albo łatwiejszy start np dla mnie pziom i był trudny na barbie i duridzie ale np nekro poziom 2 był za łatwy to samo z czarodziejką takie coś albo za silne legendy i za słabe legendy.
Blizzard wyciągający wnioski lol...
Zobaczmy na przykładzie innych gier:
WoW > Daj ludziom testy > Odbierz od ludzi feedback > Powiedz, że ludzie wuja się znają rób po swojemu > Bądź zaskoczony, że ludzie odchodzą o.O > wprowadź po roku to co ludzie mówili we feedbacku mów, że słuchasz ludzi > ludzie i tak odchodzą lol
Overwatch 2 > Testy > feedback > powiedź, że ludzie się nie znają i rób swoje > kłam, że naprawisz w następnym sezonie > znów kłam, że w następnym > ludzie odchodzą > znów kłam, że w następnym będzie perfekt > powiedź, że w sumie lol dopiero ucz się silnika [na którym operujesz prawie 10lat xD] > kłam, że w następnym sezonie będzie lepiej...
Diablo IV > kłam
Po prostu zagrajcie w Path of Exile Crucible. Na pewno zmiażdży Diablo. Możecie zagrać 7 Kwietnia. Za darmo.
Na pewno to nic nie wiadomo na ten moment.
Bekę mam ludzie oceniający grę po becie widzący może z 10% tego co będzie gra oferować i z wielkim bólem dupy, że to nie D2 :P Chcesz grać w D2 masz wersje D2:R. Blizzard ma swój target, w który celuje i jak w niego trafi będzie fajnie, a nie to będzie drugie D3 :P Nie zmienia to faktu, że sprzeda się w milionach kopii. :)
Miał człowiek nadzieję że wrócą do dwójki, a zrobili trójkę sklejoną z immortal z fałszywym drzewkiem skilli.
Nie ma szans żeby zmienili cokolwiek znaczącego. Jakby "odzoomowali" obraz to by był cud (ale też okazało by się ze te z góry narysowane regiony są .. jeszcze mniejsze).
Parę rzeczy mi się podobało, ale to nie jest gra warta mojego czasu, ani tych 70 euro..
No tylko dwa miesiące to trochę mało czasu. Tu jest problem z całym designem gry. Nie wiem po co w ogóle kolejna część, mieli okazję zacząć od zera i naprawić mnóstwo bolączek poprzedniej części, podczas gdy zrobili dziwaczny miks Diablo 3, Diablo Immortal i Lost Ark :/