Fajnie to wygląda ta destrukcja, ale szkoda że na Twittera wrzucili bo to video wygląda okropnie przez ten bitrate
Po zawaleniu się ściany dym utrzymuje się znacznie dłużej niż 6 sekund. Postać dobiega do budynku i już ma czysty obraz wewnątrz. Na Szanghaju już lepiej zrobili latały w śmieci w powietrzu i trochę był gorszy obraz.
W którejś części już były podobne zniszczenia. Z rakiety się przyładowało w ścianę to pół ściany spadało na ziemię. Nie raz to kilkoro przeciwników można było tym sposobem załatwić.
Problem polega na tym, że przez dobry system zniszczeń na mapie 80% graczy będzie biegać inżynierami
Przecież taka destrukcja już była 15 lat temu w Bad Company 2 to czym oni się fascynują? Najpierw wszystko upraszczali i likwidowali w kolejnych częściach a teraz wyskakują z testem "hej ludzie odkryliśmy koło" :)
Nie, nie była ale to trzeba mieć jakieś pojęcie i odróżniać te skrypty z bc2 od destrukcji, której bliżej do bf3...
Wszyscy się zachwycali i pisali o destrukcji otoczenia ale teraz mądry
Osłony będą niszczone w 5-tej sekundzie gry więc ta przewaga taktyczna to iluzja.
To samo pomyślałem. Lubię system zniszczeń w Battlefield, zwłaszcza w BC2, 3 i 4, ale jak już gracze ogarną jak i co szybko zniszczyć, to później wszystko jest zrównane z ziemią w parę minut, wystarczy dwóch ogarniętych gości w czołgach.
Już się gubię w tych Battlefieldach: to w produkcji jest 6 i 7 czy ktoś szasta numerami jak się tylko komu podoba??
Ciekawe czy poprawia zlagowane na maksa servery, ktore sa obecne w 2042...strzelanie w powietrze nie jest fajne.