Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Autorski silnik twórców Boiling Point wspiera wielordzeniowe procesory

17.07.2008 14:42
1
zanonimizowany432898
13
Generał

Jak by chcieli, to mogliby wymyślić takie oprogramowanie, że Crysis chodziłby na max detalach przy jednordzeniowcu i 512 ramach itd. Ale wiadomo, twarde zasady rynku popychają sprzęt do przodu, nie jego wykorzystanie.

17.07.2008 14:57
Matt
2
odpowiedz
Matt
269
I Am The Night

Resh - z punktu widzenia developera taka optymalizacja nie ma sensu, bo ewolucja sprzetowa bedzie postepowac niezaleznie od tego, czy 1 lub 2 firmy doszlifuja silniki swoich gier i obniza ich wymagania. Zrobienie tego zajmie im miesiace, podczas ktorych mozna by juz np wydac i sprzedac dodatek. Fakt, jakas grupa fanow na pewno doceni ten wysilek, ale uznanie fanow malo komu placi rachunki.

17.07.2008 22:06
GunarDAN
3
odpowiedz
GunarDAN
130
Konsul

Znając ich poprzednie dokonania można się raczej spodziewać niezoptymalizowanego, pełnego błędów engine i wymagającego przesadnie potężnego kompa.

28.07.2008 04:01
Rafiraf2
4
odpowiedz
Rafiraf2
87
ALPHA ASSASSIN

Kij z CPU, niech żyje GPU!!!

Wiadomość Autorski silnik twórców Boiling Point wspiera wielordzeniowe procesory