Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Unreal

Epic Games wyciąga wtyczkę legendarnej serii Unreal

Jakub Błażewicz, 14 grudnia 2022, 18:29

W przyszłym roku gry z serii Unreal stracą dostęp do funkcji sieciowych, podobnie jak garść innych produkcji, a już teraz znikają ze sprzedaży.

Legendarny Unreal może dostać remaster, jeśli fani poprą studio Nightdive

Adrian Werner, 5 czerwca 2022, 09:30

Zespół Nightdive złożył studiu Epic Games ofertę opracowania remastera pierwszej części strzelankowej serii Unreal.

Unreal za darmo na platformach Steam i GOG.com

Michał Kułakowski, 22 maja 2018, 19:58

Z okazji dwudziestej rocznicy premiery gry Unreal studio Epic Games przygotowało niespodziankę dla jej fanów. Przez najbliższe dwa dni wszyscy zainteresowani mogą zdobyć za darmo Unreal w wersji Gold w serwisach Steam oraz GOG.com.

Epic Games tworzy grę tylko na pecety. Gears of War: Exile anulowany

Szymon Liebert, 8 kwietnia 2012, 18:42

Studio Epic Games pracuje nad nieujawnioną grą, która pojawi się tylko na pecetach. Taką informację podali Mike Capps oraz Cliff Bleszinski na imprezie PAX East. Jeden z producentów wyjaśnił też, co stało się z projektem Gears of War: Exile.

Epic Games szykuje coś dużego

Szymon Liebert, 20 listopada 2009, 11:14

Firma Epic Games już wkrótce ma ujawnić coś naprawdę dużego. Tak przynajmniej twierdzi PC Gamer, który podał taką informację w ostatnim numerze, niestety nie ujawniając jeszcze planów dewelopera. Według innych doniesień firma Microsoft poszukuje sporej grupy pracowników. Mają oni zająć się tworzeniem Natala, ale także wspomóc właśnie twórców Gears of War.

Epic Games dołącza do Steama

Przemysław Zamęcki, 18 marca 2008, 08:37

Steam nadal poszerza swoją ofertę. Od wczoraj w tej popularnej usłudze sieciowej dystrybucji programów można nabyć pierwsze gry wyprodukowane przez Epic Games.

Epic Games nie planuje kontynuacji Unreala

Marek Grochowski, 14 listopada 2007, 17:25

Już tylko dni dzielą nas od światowej premiery gry Unreal Tournament III. Przeznaczona do sieciowych potyczek pozycja ukaże się na Starym Kontynencie 23 listopada, a w niecały tydzień później przywędruje do Polski. Wspominamy o tym, ponieważ ostatnio okazało się, że pokrewna UT marka Unreal w najbliższym czasie nie doczeka się żadnej kontynuacji.

Unreal Anthology jeszcze przed premierą Unreal Tournament 2007

Radosław Grabowski, 16 czerwca 2006, 09:09

Osiem lat minęło już od premiery pierwszej części bestsellerowego cyklu Unreal – najnowsza jego odsłona, czyli Unreal Tournament 2007, ma ukazać się w czwartym kwartale bieżącego roku. Rolę wydawcy wypełni korporacja Midway, która zaplanowała również wprowadzenie na rynek specjalnego zestawu o nazwie Unreal Anthology.

Pierwsza gra oparta na silniku Unreal 3 w 2006 roku

Włodarczak Adam, 2 lipca 2004, 13:04

O nowym dziecku Epic Games, silniku Unreal 3, jest coraz głośniej. Niedawno pisaliśmy o tym, że owy engine do optymalnego funkcjonowania potrzebować będzie, bagatela, 1024 MB RAM... na karcie graficznej. Informowaliśmy Was też o kilku najciekawszych detalach tego cuda – głównie o nowym modelu cieniowania i sprawach związanych z oświetleniem. Dziś z kolei wiemy, że pierwsza gra, korzystająca z dobrodziejstw tej maszyny, pojawi się najprawdopodobniej w 2006 roku.

Unreal Engine 3, a sprawa ilości pamięci na karcie graficznej

Radosław Grabowski, 18 maja 2004, 12:55

Litr czterdziestoprocentowej „przezroczystej”, kilogram kiszonych ogórków, pokerowa talia i obowiązkowo towarzysz przeciwnej płci. Właśnie tak może przedstawiać się pomysł na zorganizowanie domowej imprezy o charakterze przygodowo-zręcznościowym z elementami dynamicznej akcji i licznymi motywami symulacyjnymi. Jeśli wspomniana „domówka” miałaby zostać wzbogacona o grę, zbudowaną w oparciu o Unreal Engine 3 (vide news z 14 maja 2004), to bardzo przydatny okaże się gigabajt pamięci na karcie graficznej.

UnrealEngine3 nadciągnie w okolicach roku 2006 i rzuci nas na kolana

Przemysław Bartula, 25 lutego 2004, 15:41

Od chwili gdy firma Epic Games w 1998 roku, po blisko 3,5 latach developingu ukończyła swoje dzieło zatytułowane Unreal i tym samym zaprezentowała całemu światu swój znakomity engine graficzny, stał się on wyznacznikiem jakości i możliwości w dziedzinie wizualizacji interaktywnej. Liczni producenci chętnie wykorzystują kolejne wersje rozwojowe silnika firmy Epic i z dumą wymieniają ten fakt jako jeden z podstawowych wyznaczników jakości gry. Należy przyznać, iż Epic osiągnął duży sukces i jest teraz zamożną firmą, jednakże jak zdradza jeden ze współzałożycieli firmy, Tim Sweeney, nie zamierza ona osiąść na laurach i już przygotowuje (ponoć) rewolucyjny silnik graficzny - UnrealEngine3.

Kompletny zestaw Totally Unreal

Tomasz Pyzioł, 28 czerwca 2001, 15:17

Biorąc przykład z firmy Sierra i Valve, które niedawno wydały pakiet wszystkich gier z serii Half-Life jako Half-Life Generations, Infogrames postanowił wydać komplet tytułów spod znaku Unreal. Pakiet Totally Unreal będzie prawdziwą gratką dla wszystkich miłośników ambitniejszych gier akcji. Znajduje się tam Unreal, oficjalny dodatek Return to Na Pali oraz Unreal Tournament w rozszerzonej wersji Game of the Year.

Promocyjna przedsprzedaż w Timsofcie

Przemysław Bartula, 26 czerwca 2001, 16:51

Informuję, iż w ramach promocyjnej przedsprzedaży do 5 lipca włącznie stali klienci sklepu Timsoft mogą zamówić z naszej strony lub bezpośrednio ze sklepu dwie gry Desperados: Wanted Dead or Alive oraz Alone in the Dark 4: The New Nightmare w obniżonych cenach.

10 najładniejszych gier w historii

Przemysław Bartula, 25 czerwca 2001, 11:01

Na łamach zachodniego serwisu GameSpot pojawił się interesujący artykuł, w którym jego autorzy przedstawiają 10 gier najlepszych pod względem wizualnym i graficznym jakie kiedykolwiek powstały.

Poradnik Unreal

Przemysław Bartula, 25 kwietnia 2001, 12:47

Wszyscy zziajani i ociekający krwią wojownicy dzień w dzień walczący z groźnymi potworami, zmagający się z trudami ciasnych korytarzy i bólem odniesionych ran zróbcie sobie chwilę przerwy i zaglądnijcie do jeszcze cieplutkiego poradnika Unreal’a. Po jego przeczytaniu będziecie lepiej znali tajniki używanej przez was broni oraz słabości waszych przeciwników.