Widok izometryczny - Gry Logiczne Windows Phone
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry z gatunku logiczne o tematyce widok izometryczny na platformę Win Phone.
Gry logiczne. Gatunek gier, w których nadrzędnym celem jest rozwiązywanie zagadek logicznych. Zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w szczątkowej formie. Rozwiązanie zagadek wymaga logicznego myślenia, strategii, umiejętności rozpoznawania schematów i spostrzegawczości.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Hitman GO
Logiczne 27 kwietnia 2015
Spin-offowa odsłona popularnego cyklu Hitman, zapoczątkowanego w roku 2000 przez firmę Eidos. Tytuł został przygotowany z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych i w odróżnieniu od pełnoprawnych części serii, stanowi połączenie skradanki, strategii turowej oraz gry logicznej. Hitman GO pozbawiony został warstwy fabularnej, a rozgrywka skupia się na serii kolejnych misji, podczas których popularny Agent 47 musi pozbawiać życia konkretne osoby.
Monument Valley
Logiczne 30 kwietnia 2015
Gra logiczna, w której prowadzimy niemą księżniczkę Idę przez surrealistyczny śwat tytułowych monumentów, pomagając jej poprzez manipulowanie otoczeniem i tworzenie iluzji optycznych. Monument Valley wyróżnia się artystyczną, minimalistyczną oprawą graficzną, inspirowaną japońskim malarstwem i malowidłami Mauritsa Cornelisa Eschera.
Evo Explores
Logiczne 20 stycznia 2016
Gra logiczna, zainspirowana przez słynne Monument Valley. W Evo Explores wcielamy się w tytułowego robota, którego musimy przeprowadzić przez szereg poziomów-łamigłówek opartych na manipulacji perspektywą.
Back to Bed
Logiczne 29 października 2014
Oryginalna gra logiczna opracowana przez niezależne studio Bedtime Gaming jako kontynuacja studenckiego projektu z 2011 roku. Akcja toczy się w surrealnym świecie marzeń sennych, a jej bohaterem jest cierpiący na narkolepsję mężczyzna imieniem Bob. Gracze wcielają się w niewielkie stworzonko, symbolizujące cząstkę podświadomości bohatera odpowiedzialną za jego instynkt samozachowawczy, a ich zadaniem jest tak wpłynąć na poczynania lunatykującego Boba, by ten bezpiecznie wrócił do swojego łóżka.